Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kim-Odense
    replied
    Hvad har vi købt ham for ? Kr. ?

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Fornuft fyr ham Izuuna. Han valgte den samlede pakke, som Falk også har gjort
    det vil jo så vise sig senere om den samlede pakke fra FCK er det bedste valg for Falk. Jeg tænker at Izunna har, som han siger, valgt at steppe nedad både økonomisk og sportsligt for at være et "helt og lykkeligt" menneske. Falk der er "tryghedspiller" har valgt sportsligt, økonomisk, forventningsmæssigt og mediemæssigt at steppe op. Kun tiden vil vise om han kan klare det øgede pres. Jeg er ikke i tvivl om Izunna
    Last edited by manner; 27-01-2016, 20:35.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fåååååck jeg elsker den knægt allerede

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...elig-i-rusland
    Rigtigt fint. En mand som tænker om mere end penge, med rigtig gode prioriteter. Lyder som at han ikke blive kun en succes på grund af sine evner som fodboldspiller mem også for sin indstilling og menneskelige attitude. Jeg er virkelig glad at have ham i OB og tænker sin trøje vil være den næste OB-trøje jeg køber i fanshoppen.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

;-)

Leave a comment:

• Oblisk
    replied

Leave a comment:

• Gummi
    replied
    Hans tilgang og udtalelser luner kraftigt disse triste vintermåneder.

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Han lyder som en knægt med prioriteringerne i orden. Han skal nok blive succes - Og det er jeg slet ikke i tvivl om.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Der er dog en dårlig ting ved Izunna handlen. Efter vi har landet ham, er vi løbet tør for rygter :)

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Der er dog en dårlig ting ved Izunna handlen. Efter vi har landet ham, er vi løbet tør for rygter :)

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Izunna er imo en rigtig stærk signing. Han er den type spiller, som vi har sukket efter på midtbanen. Han er hårdtarbejdende, hurtig og så er han teknisk stærk. Forhåbentlig kan han finde sit topniveau fra FCM, for så bliver han en stor gevinst.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Der er ikke træning i dag... Har efterhånden set et par hele/halve træninger efter opstarten. Prøver at fange en af dem i morgen og kan derefter komme med en kort beskrivelse

Leave a comment:

• Adimus
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Der er ikke træning i dag... Har efterhånden set et par hele/halve træninger efter opstarten. Prøver at fange en af dem i morgen og kan derefter komme med en kort beskrivelse
    FEDT!

Leave a comment:

• René
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
    Er der nogen, der har tid og lyst til at overvære dagens træning og komme med en opdatering af holdet og de nye spillere?

Leave a comment:

• Adimus
    replied
    Hvem der ikke skulle arbejde, lige i dag ville jeg hellere stå i regnvejr i Ådalen :)

- Så jeg sætter også min lid til at der er én af jer andre der tager turen

Leave a comment:

Working...
X