Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg husker også at alle var vildt begejstret. Mig selv incl. Men også en bekymring fra nogle over om 2 så klare 6'ere kunne spille sammen..
    Og den har vist sig at være begrundet
    og jeg var selv bekymret for at spille med 2 6'ere og miste meget på offensive, specielt med Falks afgang. Så er på det grundlag enig med dig, men jeg ser det ikke som en fejl transfer man kan skyde JH i skoene. Jeg er tilgengæld voldsomt skuffet over at Izunna ikke kæmper mere for det. Det var det første jeg forventede for ham - Fight! Men det synes jeg ikke han har vist på nogen som helst måde.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Ahhh! Ro på. Generelt set var forummet her rimelig begejstret for indkøbet af Izunna, at han så ikke viser en skid er jo en helt anden sag. Men jeg ved jo godt at alt bare er JHs skyld pt. Husk lige at sende ham en klage pr mail, når morgen kaffen bliver kold
    Det er da fløjtende ligegyldigt om forummet var begejstret eller ej - den handel er jo ved at falde fuldstændigt til jorden. Og det er dét, man bedømmer en sportsdirektør på - at han lykkes. Uanset om du kan li det eller ej. Så hvis SU skal "ha ro på", så skal du være mere gal og vred end du er. Vågn op.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Ahhh! Ro på. Generelt set var forummet her rimelig begejstret for indkøbet af Izunna, at han så ikke viser en skid er jo en helt anden sag. Men jeg ved jo godt at alt bare er JHs skyld pt. Husk lige at sende ham en klage pr mail, når morgen kaffen bliver kold
    Forummets reaktion på en handel, er total irrelevant ift. vurderingen af JH

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Sælg!! Han har haft alle muligheder for at vise noget, hans store løncheck må vi kunne bruge bedre.
    Ja det skib er sejlet. Han skal bare videre. Jo hurtigere jo bedre

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg husker også at alle var vildt begejstret. Mig selv incl. Men også en bekymring fra nogle over om 2 så klare 6'ere kunne spille sammen..
    Og den har vist sig at være begrundet

Leave a comment:

• bengaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Sælg!! Han har haft alle muligheder for at vise noget, hans store løncheck må vi kunne bruge bedre.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Vi krydser fingre
    Kryds lidt mere hvis muligt

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det udstiller jo bare endnu engang Jesper Hansens mangler. Her var endda en spiller, som man virkelig har brugt penge på, og virkelig har udset sig....der er ikke forskel på JHs panikkøb og gennemtænkte køb, skræmmende. Mon nogen i bestyrelsen bemærker det? eller er det bare glade fordi manden er tilfreds og budgettet er holdt?

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Med et salg af Izu må man forvente at få en ind .. Er det så nemmest at finde en makker til KEP eller Makrini?? Hvad dukker op ud af det blå på JH kontor bliver spændende at se ..
    Salg af Izunna er nok en betingelse for, at JH får lov at købe kvalitet - hvis han kan se den.
    Jeg tror dagen i dag er den vigtigste i OB's nyere historie. Vi har snart mange gange ønsket forstrækninger uden at få det. Et af de mere groteske eksempler var satsningen på Kadrii som venstre back. Jeg tror ikke på, at klubben kan klare en elendig sæson til. For mange fans vil stå af.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Det har man bestemt ikke. Tror situationen bliver taget alvorligt. Hvor alvorligt ser vi forhåbentlig idag. Jeg er meget mere optimistisk i dag end igår omkring der måske sker noget
    Vi krydser fingre

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Hvorfor der gerne skulle hentes en erstatning hvis man fik sendt Izunna til Århus. En forsvarsspiller der sender Tingager ud som reserve og Tverskov på midten. Eller en 8' er som du skriver.
    Men ryger Izunna må det skulle mere ind.....medmindre man allerede har opgivet sæsonen.
    Det har man bestemt ikke. Tror situationen bliver taget alvorligt. Hvor alvorligt ser vi forhåbentlig idag. Jeg er meget mere optimistisk i dag end igår omkring der måske sker noget

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Med et salg af Izu må man forvente at få en ind .. Er det så nemmest at finde en makker til KEP eller Makrini?? Hvad dukker op ud af det blå på JH kontor bliver spændende at se ..

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Det er jeg godt nok uenig i, synes at Tverskov/KEP er en god konstellation i midterforsvaret, og Tingager kan ikke gå derind lige nu. Ser heller, vi får en rigtig 8'er.
    Hvorfor der gerne skulle hentes en erstatning hvis man fik sendt Izunna til Århus. En forsvarsspiller der sender Tingager ud som reserve og Tverskov på midten. Eller en 8' er som du skriver.
    Men ryger Izunna må det skulle mere ind.....medmindre man allerede har opgivet sæsonen.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Det er jeg godt nok uenig i, synes at Tverskov/KEP er en god konstellation i midterforsvaret, og Tingager kan ikke gå derind lige nu. Ser heller, vi får en rigtig 8'er.
    KEP og Tverskov virker fint ja. Men Tverskov/Makrini kan blive en endnu bedre kombo IMO. Det er jo gynger og karruseller. Det ville jo så også afhænge af hvad vi har mulighed for at få ind i stedet.
    Men enig omkring Tingager

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Enig. Begge muligheder er i spil. Jeg er faktisk mest til at Tverskov ryger på midten. Tror vi har mulighed for at bygge en SL profil op på den 8'er position

Leave a comment:

Working...
X