Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Izunna
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægAhhh! Ro på. Generelt set var forummet her rimelig begejstret for indkøbet af Izunna, at han så ikke viser en skid er jo en helt anden sag. Men jeg ved jo godt at alt bare er JHs skyld pt. Husk lige at sende ham en klage pr mail, når morgen kaffen bliver kold
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægAhhh! Ro på. Generelt set var forummet her rimelig begejstret for indkøbet af Izunna, at han så ikke viser en skid er jo en helt anden sag. Men jeg ved jo godt at alt bare er JHs skyld pt. Husk lige at sende ham en klage pr mail, når morgen kaffen bliver kold
Leave a comment:
-
Og den har vist sig at være begrundet
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Sælg!! Han har haft alle muligheder for at vise noget, hans store løncheck må vi kunne bruge bedre.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet udstiller jo bare endnu engang Jesper Hansens mangler. Her var endda en spiller, som man virkelig har brugt penge på, og virkelig har udset sig....der er ikke forskel på JHs panikkøb og gennemtænkte køb, skræmmende. Mon nogen i bestyrelsen bemærker det? eller er det bare glade fordi manden er tilfreds og budgettet er holdt?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMed et salg af Izu må man forvente at få en ind .. Er det så nemmest at finde en makker til KEP eller Makrini?? Hvad dukker op ud af det blå på JH kontor bliver spændende at se ..
Jeg tror dagen i dag er den vigtigste i OB's nyere historie. Vi har snart mange gange ønsket forstrækninger uden at få det. Et af de mere groteske eksempler var satsningen på Kadrii som venstre back. Jeg tror ikke på, at klubben kan klare en elendig sæson til. For mange fans vil stå af.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægHvorfor der gerne skulle hentes en erstatning hvis man fik sendt Izunna til Århus. En forsvarsspiller der sender Tingager ud som reserve og Tverskov på midten. Eller en 8' er som du skriver.
Men ryger Izunna må det skulle mere ind.....medmindre man allerede har opgivet sæsonen.
Leave a comment:
-
Med et salg af Izu må man forvente at få en ind .. Er det så nemmest at finde en makker til KEP eller Makrini?? Hvad dukker op ud af det blå på JH kontor bliver spændende at se ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet er jeg godt nok uenig i, synes at Tverskov/KEP er en god konstellation i midterforsvaret, og Tingager kan ikke gå derind lige nu. Ser heller, vi får en rigtig 8'er.
Men ryger Izunna må det skulle mere ind.....medmindre man allerede har opgivet sæsonen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet er jeg godt nok uenig i, synes at Tverskov/KEP er en god konstellation i midterforsvaret, og Tingager kan ikke gå derind lige nu. Ser heller, vi får en rigtig 8'er.
Men enig omkring Tingager
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Begge muligheder er i spil. Jeg er faktisk mest til at Tverskov ryger på midten. Tror vi har mulighed for at bygge en SL profil op på den 8'er position
Leave a comment:
Leave a comment: