Oprindeligt indsendt af Oblisk
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Izunna
Collapse
X
-
-
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægSelvfølgelig skal JH bedømmes på de handler han gør, og også på holdets og KN præstation, Så langt er vi ganske enige. Men derfor er det ikke kun undskyldninger når jeg eksempelvis ser anderledes på tingene end dig. Jeg har bare et andet syn på tingene på nogle områder, og dermed ikke sagt at det går godt. Se vet på mit form barometer i min signatur. Det oser jo ikke ligefrem af positivitet og det bør det heller ikke med den sæsonstart vi har fået. Jeg ser bare tingene i et andet perspektiv end du eksempelvis gør. Jeg har ikke brug for at gøre JH til den store syndebuk. Nuvel har har lavet en del, set med mine øjne, lorte handler, men efter at der blev meldt ud at der nu var nogenlunde styr på økonomien og lidt mere at rutte med, så har han også oppet sig. Festersen, AK, Grytebust, El Makrini, KEP, Tverskov og i hvert fald ideen med Izunna har været rigtig gode transfer. Tingaer, Joan og Yao ligner gode udviklingsspillere ud over vores egne så er det dog mere tvivlsomt med eksempelvis Thrane og Jönsson. En spiller som Jönne bør man dog kunne forvente sig en del mere af, men ind til videre er han da en fejl transfer i mine øjne.
Jeg bedømmer, som dig, også JH ud fra hans arbejde og det samme gør jeg med KN og de spillere der nu engang bliver brugt. At vi så ikke er enige er ok med mig. Jeg er stadig klar til at tage en debat om vores respektive holdninger.
Jeg forstår godt, at Izunna kan være ude af form, at han ikke passer ind med de andre, at hans mentalitet måske ikke passer ind, at han ikke er faldet til osv osv osv. Men det er jo netop den analyse og vurdering en sportschef skal foretage når han kigger på en spiller: Hvilke trup har jeg, hvilke typer spillemæssigt og menneskeligt har jeg brug for, hvordan skal man som spiller være mentalt, for at passe ind, hvordan er form og skadeshistorik osv.
OK, hvis Izunna blev savet over i første kamp og ledbåndet røg, så er det jo ikke JHs skyld, selvfølgelig ikke, men de forhold der åbenbart gør sig gældende her, peger jo netop på dårlig scouting og rekrutteringsarbejde.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Leave a comment:
-
-
Alle sportsdirektører laver fejl Chris og alle klubber har købt dyre spillere hvor de ikke er slået til. Hvis JH var så dårlig så havde han jo ikke været ansat i OB. Det kan godt være at jeg og andre skydes i skoene at vi ser for nuanceret på det, meeen det kan også blive for unuaceret. Men jeg er enig i at det er hans ansvar at tingene skal gå op i en højere endhed, men jeg nægter at tro på at alle ansatte i OB er de rene amatører. Sådan har holdningen fra forummet været til både TC, PH og nu JH. Tå dumme er TC og bestyrelsen trods alt nok ikke.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægIgen - det er ligegyldigt om det er hans "skyld" eller ej. Det er hans ansvar. At være skarp. At signe de rigtige spillere, på det rigtige tidspunkt, til den rigtige pris og kontraktlængde.
En personale ansvarlig bedømmes da også på om hans ansatte, hans afdeling leverer, og især i fodbold bedømmes sportsdirektører udelukkende på deres hits and misses.
Ellers kunne én af os lige så godt være ansat, som SU skriver.
De gode sportsdirektører bliver ikke bedømt på hensigter.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægMen at den falder til jorden behøves jo ikke at være JHs skyld. Det kan jo, som jeg mener det er i dette tilfælde, lige så godt være spilleren, der er problemet.
Som kommentar til den sidste 1½ line tænker jeg at din kaffe allrede er blevet kold ;)
En personale ansvarlig bedømmes da også på om hans ansatte, hans afdeling leverer, og især i fodbold bedømmes sportsdirektører udelukkende på deres hits and misses.
Ellers kunne én af os lige så godt være ansat, som SU skriver.
De gode sportsdirektører bliver ikke bedømt på hensigter.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægog jeg var selv bekymret for at spille med 2 6'ere og miste meget på offensive, specielt med Falks afgang. Så er på det grundlag enig med dig, men jeg ser det ikke som en fejl transfer man kan skyde JH i skoene. Jeg er tilgengæld voldsomt skuffet over at Izunna ikke kæmper mere for det. Det var det første jeg forventede for ham - Fight! Men det synes jeg ikke han har vist på nogen som helst måde.
Alternativt hvis Makrini og Izunna var udset som den faste akse på midtbanen, tænkte jeg man måske ville være mere fleksibel ift. system og forsøge med 4-2-3-1. Det troede jeg dog ikke rigtigt på. Kent holder fast i hans system og det har jeg grundlæggende respekt for og kan se fornuften i.
Man kan så diskutere hvem der har ønsket hvad, uden rigtig at være sikker. På bundlinjen står, at Izunna ikke har været god og virker fejlcastet til den rolle han har. Man må gå ud fra han er hentet for at være en bærende kraft på holdet og derfor ligger i den tungere ende lønmæssigt. Det er han ikke levet op til og ser ikke ud til at gøre det. Det falder tilbage på JH.
Leave a comment:
-
Jeg vil også sige at Forum jo reagerede ud fra en profil direkte til starteren... på daværende tidspunkt vidste vi jo ikke at manden skulle bruge +6 måneder på at finde form og niveau... Det gjorde vores sportsdirektør...
... men det er nok den klassiske, med at det er derfor det kan lade sig gøre for en klub som OB, fordi spilleren ikke er hvor han skal være...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægMen det er jo igen alle disse undskyldninger og "nuancer", som foregiver at være en intelligent approach, men i virkeligheden udtrykker en misforståelse af, hvorfor man overhovedet har en sportsdirektør. Ja der kan være tusindvis af årsager til, at det ikke lykkedes, men det er for dælen netop en sportsdirektørs lod, at vurdere alle disse årsager, og det har han modsat et forummedlem ressourcerne til, holde dem op mod hinanden og nå frem til en konklusion: signing eller ej. Den dygtige sportsdirektør ser rigtigt, på baggrund af hans analyser og vurderinger, den dårlige ser forkert.
Hvis ikke en sportsdirektør skal bedømmes på dette, kan OB jo ligeså ansætte dig eller mig til jobbet.
Jeg bedømmer, som dig, også JH ud fra hans arbejde og det samme gør jeg med KN og de spillere der nu engang bliver brugt. At vi så ikke er enige er ok med mig. Jeg er stadig klar til at tage en debat om vores respektive holdninger.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægMen at den falder til jorden behøves jo ikke at være JHs skyld. Det kan jo, som jeg mener det er i dette tilfælde, lige så godt være spilleren, der er problemet.
Som kommentar til den sidste 1½ line tænker jeg at din kaffe allrede er blevet kold ;)
Hvis ikke en sportsdirektør skal bedømmes på dette, kan OB jo ligeså ansætte dig eller mig til jobbet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet er da fløjtende ligegyldigt om forummet var begejstret eller ej - den handel er jo ved at falde fuldstændigt til jorden. Og det er dét, man bedømmer en sportsdirektør på - at han lykkes. Uanset om du kan li det eller ej. Så hvis SU skal "ha ro på", så skal du være mere gal og vred end du er. Vågn op.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægog jeg var selv bekymret for at spille med 2 6'ere og miste meget på offensive, specielt med Falks afgang. Så er på det grundlag enig med dig, men jeg ser det ikke som en fejl transfer man kan skyde JH i skoene. Jeg er tilgengæld voldsomt skuffet over at Izunna ikke kæmper mere for det. Det var det første jeg forventede for ham - Fight! Men det synes jeg ikke han har vist på nogen som helst måde.
Leave a comment:
Leave a comment: