Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg synes alligevel det er vildt at du kan mene det ...
    Hvis et menneske ikke er glad et sted, så er det menneske selvfølgelig i sin gode ret til at søge et andet sted hen ... det er vist hvad man kalder en basal menneskerettighed :).
    Han er da helt sikket i sin gode ret til at søge et andet sted hen, men det kan jo godt være han så selv må betale en større del af en eventuel sign-on fee som OB har betalt ham tilbage og håbe at en ny arbejdsgiver vil betale ham det som han føler sig berettiget til. Manden er altså på en kontrakt som han selv har skrevet under på. Hvis han ikke er villig til det kan man som hans nuværende arbejdsgive godt stille spørgsmålstegn ved hvor meget han egentlig ønsker at komme væk. Det er vel en basal arbejdsgiverrettighed ;-)

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Hvis et menneske ikke er glad et sted, så er det menneske selvfølgelig i sin gode ret til at søge et andet sted hen ... det er vist hvad man kalder en basal menneskerettighed :).
    Ligesom det er en basal rettighed klubben har at de kan holde på ham indtil hans kontrakt udløber ;-)

det vil sgu være skidt hvis enhver spiller bare skal pyldre lidt for at blive løst fra deres kontrakt .
    Hvis OB ikke modtager et bud som er tilfredsstillende , så kan Izunna imødekomme OB økonomisk for at øge sin egen chance for at komme væk i dag .

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Nu er det selvfølgelig JH som har forhandlet med ham , så ved ikke hvad der er blevet lovet af ambitioner , trup og spillestil ;-)

Men Izynna har selv underskrevet en kontrakt så må han indordne sig under de normer der nu engang er i klubben og ikke stille sig op i pressen og føle sig forudrettet og ført bag lyset , hvis han ikke har undersøgt forholdene og status i klubben han underskrev med så hænger lorten sgu på ham selv . At begynde at skabe splid skader min klub endnu mere end den er i forvejen. Har han fortrudt så må kan han bringe et offer som gør OB´s tab mindre og dermed øge sin egen mulighed for at komme hurtigt videre .

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Mon ikke Izunna også har fået en signon fee ?
    Det kan han selvfølgelig godt have fået alligevel... men så er det vel afbalanceret med lønnen, så det går lige op...

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det var vel Perm som fik pengene dengang... ellers må vi håbe en klub vil smide penge nu(udover AGF)
    Mon ikke Izunna også har fået en signon fee ?

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Han kunne jo passende tilbagebetale den signon fee og løn han har fået i OB , som så må få mest mulig af den transfer tilbage de betalte russerne ved at sælge ham til AGF .
    Det var vel Perm som fik pengene dengang... ellers må vi håbe en klub vil smide penge nu(udover AGF)

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Man kan købe sig fri af en kontrakt, men han skal selvfølgelig ikke tilbagebetale løn som han er berettiget til.
    Hvorfor skal det altid blive så grimt når en spiller ikke vil en klub?
    Nu er det selvfølgelig JH som har forhandlet med ham , så ved ikke hvad der er blevet lovet af ambitioner , trup og spillestil ;-)

Men Izynna har selv underskrevet en kontrakt så må han indordne sig under de normer der nu engang er i klubben og ikke stille sig op i pressen og føle sig forudrettet og ført bag lyset , hvis han ikke har undersøgt forholdene og status i klubben han underskrev med så hænger lorten sgu på ham selv . At begynde at skabe splid skader min klub endnu mere end den er i forvejen. Har han fortrudt så må kan han bringe et offer som gør OB´s tab mindre og dermed øge sin egen mulighed for at komme hurtigt videre .

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Ja og også med henblik på fremtiden.
    Tror du virkelig, vi kan komme i top-6 med nuværende trup?

Angående Izunna, så tyder noget på, at han er blevet lovet nogle ting, som KN ikke har kunne overholde, hvad det er, aner vi jo ikke, men det tyder på dårlig personalepleje.
    Det undskylder ikke Izunnas latterlige udtalelser og ageren, men det gør ansvaret mere komplekst og nuanceret :-)

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Han kunne jo passende tilbagebetale den signon fee og løn han har fået i OB , som så må få mest mulig af den transfer tilbage de betalte russerne ved at sælge ham til AGF .
    Man kan købe sig fri af en kontrakt, men han skal selvfølgelig ikke tilbagebetale løn som han er berettiget til.
    Hvorfor skal det altid blive så grimt når en spiller ikke vil en klub?

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Hvis jeg snakkede om at tvinge Izu, så havde det noget med det at gøre ja... men det gør jeg altså ikke...

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Auf wiedersehen til Izunna - sådanne typer skal ikke være i klubben, og den indstilling behøver ikke sprede sig til andre i truppen, så vi siger pænt tak for nu, og ha' det godt.

Leave a comment:

• bengaard
    replied
    Fodboldspillere af Izunnas kaliber har bare at performe til den fyrstelige hyre, de trækker. At vi skal slås med tuderi i pressen og dovenskab er simpelthen grotesk.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Rettigheder har alt med det at gøre og spillere kan selvfølgelig ikke tvinges til at blive ... mod deres vilje.
    Hvis jeg snakkede om at tvinge Izu, så havde det noget med det at gøre ja... men det gør jeg altså ikke...

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Du er godt nok en venlig mand, med en meget lang snor :D.
    Det påstår jeg nu også selv at jeg er ;)

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Ja tak, det har jeg nu prøvet, også mere end en gang... og også længere tid...
    Selvfølgelig har de rettigheder som alle andre, men det har jo ikke rigtig noget med pointen at gøre...
    Rettigheder har alt med det at gøre og spillere kan selvfølgelig ikke tvinges til at blive ... mod deres vilje.

Leave a comment:

Working...
X