Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Izunna
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægAggressiv stil? Synes, du er lidt trættende at debattere med. Du tillægger altid dine debattører et eller andet ondt motiv, det forstyrrer debatten. I den første, handler det om, hvorvidt du mener, det altid er godt at være udelukkende positiv? Det vil du ikke svare på.
Dernæst forsøgte jeg med et sjovt billede (uha uha humor), der skulle illustrere, at når man er repræsentant for en organisation, betyder ens ordvalg noget, og det er dem der tegner billedet ud af til, ikke hvordan du tolker det. Men det var åbenbart for hård kost, med sådan lidt morsom tilgang.
Hvis det her skulle være en morsom tilgang skal du arbejde med dit materiale. For mig virker det nedladende og sarkastisk - på ingen måde morsomt - men sådan er det jo ofte på skrift - jeg kan ikke "høre" dit tonefald når du forsøger at være morsom.
Og så kan du meget passende svare på mit spørgsmål som du behændigt forsøger at komme udenom:
Vil du påstå at folk der har en smule medietræning siger hvad de mener i pressen eller siger hvad de mener er gavnligt at sige i pressen?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet er et spørgsmål, hvor et velovervejet svar kan gøre, at man for eftertiden lader være med at fare i flint, hver gang JH ikke melder ud, at man går efter forstærkninger, fordi truppen ikke er god nok eller bare går efter forstærkninger.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDu har en besynderlig aggressiv stil - har svært ved at se at den bærer frugt i dit job i uddannelsessektoren (vælger med vilje ikke at kalde den "industrien", som er dit eget ordvalg) - og det gør den faktisk heller ikke herinde .... Men det kan være at det kun er herinde at du bruger den stil.
Vil du påstå at folk der har en smule medietræning siger hvad de mener i pressen eller siger hvad de mener er gavnligt at sige i pressen?
Dernæst forsøgte jeg med et sjovt billede (uha uha humor), der skulle illustrere, at når man er repræsentant for en organisation, betyder ens ordvalg noget, og det er dem der tegner billedet ud af til, ikke hvordan du tolker det. Men det var åbenbart for hård kost, med sådan lidt morsom tilgang.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHvorfor siger man mon ikke direkte, at man går efter 2 sikre forstærkninger til den offensive del af spillet?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr det et spørgsmål eller en hentydning?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg1. Så du tror, at det udelukkende er godt at kommunikere positivt altid?
2. Det er da fantastisk, at du ved, hvad der rent faktisk foregår inde i JHs hoved, du er simpelthen tankelæser. Måske du skulle have en tjans for stiften, hvor du kan oversætte hvad JH siger, så det kan komme ud til flere, så slipper vi for alle disse misforståelser, fordi dumme mennesker tager mandens ord for pålydende.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg det har de jo også sagt at der er.. Flere penge at bruge af.. Det er jo netop derfor at det er så irriterende at høre uge efter uge at man ikke aktivt gør noget for at forstærke truppen. Specielt når det går dårligt(igen).. Hvad er det for et signal at sende udad til selv om det måske ikke helt passer?? Det kan godt være at den gik i Horsens men det gør den altså ikke i OB hvor hjulene drejer noget anderledes..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg1. Så du tror, at det udelukkende er godt at kommunikere positivt altid?
2. Det er da fantastisk, at du ved, hvad der rent faktisk foregår inde i JHs hoved, du er simpelthen tankelæser. Måske du skulle have en tjans for stiften, hvor du kan oversætte hvad JH siger, så det kan komme ud til flere, så slipper vi for alle disse misforståelser, fordi dumme mennesker tager mandens ord for pålydende.Last edited by claudes1; 28-08-2016, 09:15.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg har det ikke sort på hvidt i nogen statistik. Men det det virker på mig som om at de to herrer har brændt nogle chancer, som de bare ville have scoret på i sidste sæson. Kommer til at tænke på AK´s friløber mod FCN. Det er jo ikke, fordi de slet ikke er kommet frem til afslutninger (og et straffespark, som Fester så brænder).
Det er klart at tabet af Falk betyder meget. Det offensive skal iscenesættes på en anden måde af andre (nye) spillere. Det tager tid. MEN jeg bliver sgu slemt skuffet hvis der ikke hentes noget til den offensive del af spillet inden lukketid. Jeg har ikke helt overblikket - men lønbudgettet må være væsentligt mindre nu end før sommerferien. Der bør være lønkroner til noget mere!
Jeg lægger ikke så meget i KNs og JHs udmeldinger om at de er tilfredse med truppen, som mange herinde gør. Det bliver for skingert, hvis man påstår at en sådan udmelding tydeligt viser JHs inkompetence. At tro at JH er så inkompetent at han ikke forstår at det handler om at forbedre holdet alt det man kan hele tiden, når det er muligt, bliver altså for komisk.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg har det ikke sort på hvidt i nogen statistik. Men det det virker på mig som om at de to herrer har brændt nogle chancer, som de bare ville have scoret på i sidste sæson. Kommer til at tænke på AK´s friløber mod FCN. Det er jo ikke, fordi de slet ikke er kommet frem til afslutninger (og et straffespark, som Fester så brænder).
Det er klart at tabet af Falk betyder meget. Det offensive skal iscenesættes på en anden måde af andre (nye) spillere. Det tager tid. MEN jeg bliver sgu slemt skuffet hvis der ikke hentes noget til den offensive del af spillet inden lukketid. Jeg har ikke helt overblikket - men lønbudgettet må være væsentligt mindre nu end før sommerferien. Der bør være lønkroner til noget mere!
Jeg lægger ikke så meget i KNs og JHs udmeldinger om at de er tilfredse med truppen, som mange herinde gør. Det bliver for skingert, hvis man påstår at en sådan udmelding tydeligt viser JHs inkompetence. At tro at JH er så inkompetent at han ikke forstår at det handler om at forbedre holdet alt det man kan hele tiden, når det er muligt, bliver altså for komisk.
2. Det er da fantastisk, at du ved, hvad der rent faktisk foregår inde i JHs hoved, du er simpelthen tankelæser. Måske du skulle have en tjans for stiften, hvor du kan oversætte hvad JH siger, så det kan komme ud til flere, så slipper vi for alle disse misforståelser, fordi dumme mennesker tager mandens ord for pålydende.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Jeg er enig i at det ikke er et irriterende interview med Izunna i en periode, hvor vi alle er pisse irriterede efter den, især offensivt totalt tandløse og ugidelige indsats mod Esbjerg. Men jeg synes altså også hans udtalelser bliver pisket lidt for meget op negativt:
citat:
"Der spilles fodbold på en meget anderledes måde, end jeg har været vant til, og jeg gør et ærligt forsøg på at tilpasse mig, siger Izunna og tilføjer:
- Jeg har ikke ramt mit topniveau, men det skyldes også, at meget er anderledes i forhold til, hvad jeg har været vant til i så mange år. Det skal ikke være nogen undskyldning, men det er en forklaring på, hvorfor jeg til tider har haft det vanskeligt. Jeg er dog fortrøstningsfuld i forhold til at nå mit højeste niveau igen."
Personligt mener jeg vores største problem i kampene indtil videre er at vi ikke får gjort vores angreb og omstillinger farlige og der bliver simpelthen for ofte taget for mange forkerte beslutninger af vores offensive spillere især AK, Festersen, Edmundsson, Jönsson og Greve.
Syntes at det nedenstående tydeligt viser at der er problemer
Izunna lægger da heller ikke skjul på, at han ikke er helt tilfreds. Han er dog meget kryptisk i forhold til, hvad det konkret er, han er utilfreds med.
Læs også:27.01.2016 10:30Izunna: Blev rig men aldrig lykkelig i Rusland- Det har været okay indtil videre, men der har været nogle aspekter, som jeg ikke synes har været, som de skulle. Jeg har ikke lyst til at komme det nærmere udover, at visse ting har været meget langt fra, hvad jeg havde regnet med, siger Izunna Uzochukwo til tipsbladet.dk.
Har det noget med klubben at gøre?
- Ingen kommentarer.
Direkte adspurgt, om nigerianeren befinder sig godt i OB, fastslår han, at han har det okay.
Hans "ingen kommentar" og "har det okay" siger meget syntes jeg. Det skriger jo til himlen at han er utilfreds med klubben. Men er for klog til at komme med noget direkte.. Men "Ingen kommentar" er jo stort set det samme som "Ja"..
Leave a comment:
-
Nu er det jo ikke første gang der har været udmeldinger som ligner virkelighedsfornægtelse , der er så nogle ( mig selv inklusiv ) som farede i flint allerede ved den første af slagsen , men når det så gentager sig flere gange så kommer der uundgåligt også et tidspunkt hvor alm fans , hr og fru fynbo samt sponsorere begynder at tvivle på den sportslige ledelses dømmekraft . Når tilliden og troværdigheden begynder at smuldre så breder det sig som ringe i vandet og det er yderst skadeligt for klubben og muligheden for at genopbygge OB som en topklub igen .
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Jeg er enig i at det ikke er et irriterende interview med Izunna i en periode, hvor vi alle er pisse irriterede efter den, især offensivt totalt tandløse og ugidelige indsats mod Esbjerg. Men jeg synes altså også hans udtalelser bliver pisket lidt for meget op negativt:
citat:
"Der spilles fodbold på en meget anderledes måde, end jeg har været vant til, og jeg gør et ærligt forsøg på at tilpasse mig, siger Izunna og tilføjer:
- Jeg har ikke ramt mit topniveau, men det skyldes også, at meget er anderledes i forhold til, hvad jeg har været vant til i så mange år. Det skal ikke være nogen undskyldning, men det er en forklaring på, hvorfor jeg til tider har haft det vanskeligt. Jeg er dog fortrøstningsfuld i forhold til at nå mit højeste niveau igen."
Personligt mener jeg vores største problem i kampene indtil videre er at vi ikke får gjort vores angreb og omstillinger farlige og der bliver simpelthen for ofte taget for mange forkerte beslutninger af vores offensive spillere især AK, Festersen, Edmundsson, Jönsson og Greve.
Leave a comment:
Leave a comment: