Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Ja pengene hjem igen....Men altså også en erstatning....vores trup er ikke vildt bred i forvejen. Om det så er en forsvarsspiller så Tverskov ryger på midten eller en 1:1 erstatning er måske ikke så afgørende....
    Enig. Begge muligheder er i spil. Jeg er faktisk mest til at Tverskov ryger på midten. Tror vi har mulighed for at bygge en SL profil op på den 8'er position

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Og syntes bare at de skal finde en løsning. Ingen grund til at have ham rendende. Men det er klart at vi skal have vores penge hjem da han har 3 år tilbage af kontrakten endnu..
    Men det skræmmende i der her er vel at det lyder som om at stort set alle transferindtægter kan geninvesteres i AGF. Og at de ikke er bange for at bruge dem.
    Sådan virker det bestemt ikke i OB hvor der virker til at være en lille sum hvert vindue uanset om vi sælger for 5 mill eller 25 mill..

Den forskel i mentalitet vil gøre at AGF hurtigt stikker fra os genrelt i Superligaen
    Ja pengene hjem igen....Men altså også en erstatning....vores trup er ikke vildt bred i forvejen. Om det så er en forsvarsspiller så Tverskov ryger på midten eller en 1:1 erstatning er måske ikke så afgørende....

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det udstiller jo bare endnu engang Jesper Hansens mangler. Her var endda en spiller, som man virkelig har brugt penge på, og virkelig har udset sig....der er ikke forskel på JHs panikkøb og gennemtænkte køb, skræmmende. Mon nogen i bestyrelsen bemærker det? eller er det bare glade fordi manden er tilfreds og budgettet er holdt?
    Jeg har ihverttilfald hørt lidt om uenighed i bestyrelsen om den nuværende strategi. Om det så afspejler sig i JH ved jeg ikke..
    Men i og tæt omkring bestyrelsen er der muren.. Og det glædede mig at høre

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Og syntes bare at de skal finde en løsning. Ingen grund til at have ham rendende. Men det er klart at vi skal have vores penge hjem da han har 3 år tilbage af kontrakten endnu..
    Men det skræmmende i der her er vel at det lyder som om at stort set alle transferindtægter kan geninvesteres i AGF. Og at de ikke er bange for at bruge dem.
    Sådan virker det bestemt ikke i OB hvor der virker til at være en lille sum hvert vindue uanset om vi sælger for 5 mill eller 25 mill..

Den forskel i mentalitet vil gøre at AGF hurtigt stikker fra os genrelt i Superligaen
    Det udstiller jo bare endnu engang Jesper Hansens mangler. Her var endda en spiller, som man virkelig har brugt penge på, og virkelig har udset sig....der er ikke forskel på JHs panikkøb og gennemtænkte køb, skræmmende. Mon nogen i bestyrelsen bemærker det? eller er det bare glade fordi manden er tilfreds og budgettet er holdt?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Det havde jeg også forventet at de havde.. Spændende om han ryger.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    AGF har forhørt sig om Izunna.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-i-agf/6266318

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Hvorfor al det skriveri om Sokrates. Det er da længe siden han spillede på det brazilianske landshold

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det virker som om du føler dig forsmået over det her. Det synes jeg på ingen måde der er grund til. Jeg forstår ikke, hvorfor det nærmest er en dødssynd faktisk at vide noget om noget - så er man straks bedrevidende på en negativ måde og pr. definition nedladende og åbenbart også væk fra vinduet. Jeg er målløs.
    Det er på ingen måder en dødssynd at vide noget. Men du ER altså ufatteligt bedrevidende og kommer i processen til at virke nedladende på folk. Og det bliver bare værre og værre for hvert indlæg vi enten ikke har "læst ordentligt" eller har misforstået.

Men det er ikke engang det værste. For guderne skal vide, at ovenstående kunne man sikkert også smide på mig, uden jeg kunne sige mig helt fri, problemet med dig, at du lader ikke til at have den selvindsigt at erkende at alle dine analyser, når det kommer ned til det udelukkende baserer sig på, hvad din fornemmelse er.

Ligesom mine. Når du skriver "jeg kan ikke forestille mig, at det ikke bliver bedre" så er du ikke et hak bedre stillet analysemæssigt, end når jeg og andre tilkendegiver, at vi ikke tror på, at det bliver bedre. Man får det indtryk, at du selv ser dig som et lys blandt tåber, der skal oplyse, prikke, uddanne fodboldfans, der oven i hatten har mange års opbyggede frustrationer og dermed ufatteligt korte lunter, og derfor ikke kan tales ned af andet, end det der rent faktisk kommer til at ske.

Når du så, i noget så simpelt som en fucking fodbolddebat smider "sokratisk metode" ind i ringen i et indlæg, som jeg har svært ved IKKE at kategorisere som andet end nedladende (du antager nemlig en plads højt oppe, for højt, på din høje hest) så kammer du fuldstændigt over i dit trip for at finde nuancer i ALT, skønt din egen konklusion ikke er bakket ret meget mere op af andet end dine egne fornemmelser, end vi andres er.

Derfor forbløffes og skuffes du over at en mand som SU med "hans intellekt" ender med at jorde dig, i stedet for at fordømme min metode, som du jo nærmest forsøgte at lægge i hans mund, så at sige.

Og så tror du gudhjælpemig det hjælper, igen, at overfor os begge at forsøge at belære os om den sande betydning af sokratisk metode.

Du har ikke fattet en meter af, hvad der foregår omkring dig. Du aner ikke, hvilken arena, du befinder dig på, og derfor synes jeg, du er helt væk fra vinduet. Ikke fordi du ved noget, heller ikke fordi du ikke skal have lov til at mene noget andet end mig.

Men fordi du propper alt for mange nuancer ind og bliver forbløffet over, at der er nogen, der er nogen, der så til sidst opfatter det som intet andet end bortforklaringer og nærmest ser dig som en stikirenddreng for JH og Co.

Så få styr på, hvor du er, Sokrates, så kan det være vi en dag får meningsfulde debatter.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Hvorfor siger man mon ikke direkte, at man går efter 2 sikre forstærkninger til den offensive del af spillet?
    Det er et spørgsmål, hvor et velovervejet svar kan gøre, at man for eftertiden lader være med at fare i flint, hver gang JH ikke melder ud, at man går efter forstærkninger, fordi truppen ikke er god nok eller bare går efter forstærkninger.
    Det virker som om du føler dig forsmået over det her. Det synes jeg på ingen måde der er grund til. Jeg forstår ikke, hvorfor det nærmest er en dødssynd faktisk at vide noget om noget - så er man straks bedrevidende på en negativ måde og pr. definition nedladende og åbenbart også væk fra vinduet. Jeg er målløs.
    MEN du ved jo heller ikke hvorfor JH ikke melder mere offensivt ud - du gætter ligesom resten af os. Så medmindre du rent faktisk er JH (hvilket faktisk ville forklare en del ;) ) så har du jo ikke mere guddommelig indsigt her end andre.

Og undskyld mig men så er tonen i citat nr 2 altså enormt belærende....så der er altså ikke så meget at være målløs over

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Det kan jeg ikke, for jeg er den totale ignorant, der ikke forstår din store visdom. Det indlæg og alle andre du laver sinker langt væk af frustreret nedladenhed. Du er helt væk fra vinduet.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Virkelig spændende debat, at I har gang i her
    Lad os nu bitche som nogle pubertetstøser lidt, så kan det være du kan anspore os til bedre debat. Kast den første sten!

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Virkelig spændende debat, at I har gang i her

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Der ikke noget nedladende i den Sokratiske metode. Du skal bare sætte dig ind i hvad den går ud på.
    Det kan jeg ikke, for jeg er den totale ignorant, der ikke forstår din store visdom. Det indlæg og alle andre du laver sinker langt væk af frustreret nedladenhed. Du er helt væk fra vinduet.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Jeg synes hellere du skal besvare spørgsmålet i stedet for at blive fornærmet over noget som der ikke er grund til at blive fornærmet over. Lad du bare ChrisOB bekymre sig om sine egne sager.
    Hold da fast, hvor er du dog en high strung kanalje. Det er jo helt grotesk.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

Working...
X