Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Forestil dig lige fortsætte i et job hvor du ABSOLUT ikke er glad ...
    Det er jo altså ikke sædvane at spillere smutter hurtigt, men NÅR det er sådan skal det selvfølgelig respekteres ... en fodboldspiller har præcis de samme rettigheder som menneske, som alle andre.
    Ja tak, det har jeg nu prøvet, også mere end en gang... og også længere tid...
    Selvfølgelig har de rettigheder som alle andre, men det har jo ikke rigtig noget med pointen at gøre...

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Ja og også med henblik på fremtiden.
    Du er godt nok en venlig mand, med en meget lang snor :D.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Tilfreds med truppen i forhold til hvad?
    At nå top 6 ... ?
    Ja og også med henblik på fremtiden.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Ja det er jeg meget enig i, men det er stadig ikke urealistisk. Men det ser skidt ud. Vi er i krise tilstand både når det gælder point og spillet, som jeg ser det, men der kan stadig rettes op på det. Jeg er stadig tilfreds med den trup vi har, men dermed siger jeg ikke at vi ikke godt kunne bruge et par forstærkninger. Forstækninger gør det dog ikke alene, der skal mere drev og tro i vores spil generelt set.
    Tilfreds med truppen i forhold til hvad?
    At nå top 6 ... ?

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Af respekt for alt... men nok mest dem han gav sin underskrift, og som har betalt ham og andre for at han kan være her, og for at han skal gøre sit bedste... og for at han kunne få sit ønske opfyldt og komme "hjem" til Danmark... Respekt for sig selv...

At han i en meget kort tid har været utilfreds/ikke glad, det må vist siges at være noget der 100% sikkert sker for mennesker nu og da...
    Forestil dig lige fortsætte i et job hvor du ABSOLUT ikke er glad ...
    Det er jo altså ikke sædvane at spillere smutter hurtigt, men NÅR det er sådan skal det selvfølgelig respekteres ... en fodboldspiller har præcis de samme rettigheder som menneske, som alle andre.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Så hvis et menneske ikke er glad et sted, så skal det menneske bare fortsætte alligevel ... af respekt for?
    Af respekt for alt... men nok mest dem han gav sin underskrift, og som har betalt ham og andre for at han kan være her, og for at han skal gøre sit bedste... og for at han kunne få sit ønske opfyldt og komme "hjem" til Danmark... Respekt for sig selv...

At han i en meget kort tid har været utilfreds/ikke glad, det må vist siges at være noget der 100% sikkert sker for mennesker nu og da...

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Er vi enige om at det ser meget tungt ud med at slutte i top 6, hvis der ingen forstærkninger kommer?
    Husk på at vi stort set kun mangler at spille mod tophold, i første runde.
    Ja det er jeg meget enig i, men det er stadig ikke urealistisk. Men det ser skidt ud. Vi er i krise tilstand både når det gælder point og spillet, som jeg ser det, men der kan stadig rettes op på det. Jeg er stadig tilfreds med den trup vi har, men dermed siger jeg ikke at vi ikke godt kunne bruge et par forstærkninger. Forstækninger gør det dog ikke alene, der skal mere drev og tro i vores spil generelt set.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    *Host Izunna Host*

"- Jeg er godt nok også træt af alle de her spillere, som skriver under på kontrakter og så fortryder efter et halvt år."

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...p-over/6266440
    Så hvis et menneske ikke er glad et sted, så skal det menneske bare fortsætte alligevel ... af respekt for?

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Det kommer an på hvordan resten af efteråret kommer til at gå. Jeg ser det gerne i sin helhed, men det er klart at hvis der ikke kommer noget ind i dag så er det en streg i bogen af de større. Jeg er dog ikke helt sikker på om det er JH, kent eller spillerne der er vores store problem pt. Men vi kan nok alle blive enige om at det ikke køre som det skal - Om det så er JH eller Kent der evt må lade livet vil jeg gerne have lidt mere tid til at bedømme.
    Er vi enige om at det ser meget tungt ud med at slutte i top 6, hvis der ingen forstærkninger kommer?
    Husk på at vi stort set kun mangler at spille mod tophold, i første runde.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Forstår jeg det rigtigt ?
    mener du at de spillere han hentede i starten gavnede os på daværende tidspunkt og var med til at holde os fri af nedrykning og at han derfor fik valuta for de sparsomme penge han havde til rådighed ?
    Nej. Jeg mener at JH havde en pose penge at gøre godt med, og så skulle der ellers styr på økonomien. Det mner jeg at han har indfriet. At en del af de spillere så ikke magtede at løfte OB havde jeg i hvert fald på forhånd en erkendelse af. Klubben var både sportsligt og økonomisk på katastrofekurs og der kommer økonomien først. JH har også i en artikel selv nævnt at en del af de lån/signinger var med det korte sigte for øje.

Så jeg vil ikke kalde det at vi fik valuta for pengene, men skibet blev sejet i havn. Nu er vi så ved den del hvor skibet skal kunne sejle ud igen. Jeg synes at de seneste transfer vinduer har været ok, selvom jeg selvfølgelig heller ikke var glad for at vores forsvar åbenbart var "perfekt" trods salget af Høegh og Kasper Larsen. Men jeg har tidligere listet en del navne som jeg mener tydeliggøre at vi er på rette vej - og i det glemte jeg helt Zohore handlerne - Så jeg synes stadig at han er bestået, men heller ikke mere end det. Det skal måske lige tilføjes at jeg synes der er flere nuancer end blot bestået og ikke bestået. Her er det kun lige bestået, men jeg havde da håbet at det ville være med sikre handler hver evigt eneste gang :)

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Jeg er enig i at når man lejer en Dusan der er kronisk skadet, en Timmi lige så, tildels JBL og eksempelvis giver Thomas Mikkelsen en 4 årig kontrakt, så trækker det gevaldigt ned, og det er da bestemt også det en sportsderektør skal bedømmes på. Det skal bare gå begge veje, så man husker at gode handler opvejer dårlige... eller omvendt.

Mit syn på JH er at han har bestået, men så sandelig heller ikke mere end det. I starten var det et sp'ørgsmål om økonomi. Den del bestod han, samtidig med at vi stadig er et superliga hold. Han er er også faldet igennem på et specielt punkt. Hver gang han har forbedret en kæde på banen markant er en anden blevet svækket markant. Det er selvfølgelig ikke godt nok, heller ikke i min bog. Først manglede vi forsvar, så angreb, så var den gal på den centrale midtbane, nu kanter... eller også var det i en helt anden rækkefølge. Pt er det for mig ikke nok til en fyring fordi der arbejdes på sagen, som jeg ser det. Men havde der været styr på det havde han bestået med bravour hos mig.

At han er jyde og siger alt på mildt jysk kan som oftest ikke pisse mig af. Heller det end det PH rente rundt og brallede ud.
    Forstår jeg det rigtigt ?
    mener du at de spillere han hentede i starten gavnede os på daværende tidspunkt og var med til at holde os fri af nedrykning og at han derfor fik valuta for de sparsomme penge han havde til rådighed ?

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Hvis der intet kommer i dag, er han så fortsat bestået? ... i din bog.
    Det kommer an på hvordan resten af efteråret kommer til at gå. Jeg ser det gerne i sin helhed, men det er klart at hvis der ikke kommer noget ind i dag så er det en streg i bogen af de større. Jeg er dog ikke helt sikker på om det er JH, kent eller spillerne der er vores store problem pt. Men vi kan nok alle blive enige om at det ikke køre som det skal - Om det så er JH eller Kent der evt må lade livet vil jeg gerne have lidt mere tid til at bedømme.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    *Host Izunna Host*

"- Jeg er godt nok også træt af alle de her spillere, som skriver under på kontrakter og så fortryder efter et halvt år."

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...p-over/6266440

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Jeg er enig i at når man lejer en Dusan der er kronisk skadet, en Timmi lige så, tildels JBL og eksempelvis giver Thomas Mikkelsen en 4 årig kontrakt, så trækker det gevaldigt ned, og det er da bestemt også det en sportsderektør skal bedømmes på. Det skal bare gå begge veje, så man husker at gode handler opvejer dårlige... eller omvendt.

Mit syn på JH er at han har bestået, men så sandelig heller ikke mere end det. I starten var det et sp'ørgsmål om økonomi. Den del bestod han, samtidig med at vi stadig er et superliga hold. Han er er også faldet igennem på et specielt punkt. Hver gang han har forbedret en kæde på banen markant er en anden blevet svækket markant. Det er selvfølgelig ikke godt nok, heller ikke i min bog. Først manglede vi forsvar, så angreb, så var den gal på den centrale midtbane, nu kanter... eller også var det i en helt anden rækkefølge. Pt er det for mig ikke nok til en fyring fordi der arbejdes på sagen, som jeg ser det. Men havde der været styr på det havde han bestået med bravour hos mig.

At han er jyde og siger alt på mildt jysk kan som oftest ikke pisse mig af. Heller det end det PH rente rundt og brallede ud.
    Hvis der intet kommer i dag, er han så fortsat bestået? ... i din bog.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det der bare bliver lidt træls i disse diskussioner er, at det så kommer til at handle om, hvorvidt man forstår kompleksiteten eller ej. Men for mig er det en diskussion om, hvad det vil sige at være sportsdirektør og blive bedømt for sit arbejde.

Jeg forstår godt, at Izunna kan være ude af form, at han ikke passer ind med de andre, at hans mentalitet måske ikke passer ind, at han ikke er faldet til osv osv osv. Men det er jo netop den analyse og vurdering en sportschef skal foretage når han kigger på en spiller: Hvilke trup har jeg, hvilke typer spillemæssigt og menneskeligt har jeg brug for, hvordan skal man som spiller være mentalt, for at passe ind, hvordan er form og skadeshistorik osv.

OK, hvis Izunna blev savet over i første kamp og ledbåndet røg, så er det jo ikke JHs skyld, selvfølgelig ikke, men de forhold der åbenbart gør sig gældende her, peger jo netop på dårlig scouting og rekrutteringsarbejde.

Leave a comment:

Working...
X