Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Izunna har været super uproffesionel. Og har gjort det med fuldt overlæg garanteret. For at blive "hørt"..
    Men ingen finger at sætte på JH i denne sag
    En fjer bliver hurtigt til fem høns, og den der ikke fejler bestiller for lidt. Journalisterne kan "lugte" sådanne sager på lang afstand. Ledende spørgsmål og måske en lille misforståelse eller tanketorsk hos Izu kan hurtigt blive til en sensation

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Til dels, men det skyldes vel at vi ikke har mange spillere med gennembrudskraft, eller at de ikke er i form/kørt ind på holdet. Der kommer jo ikke på magisk vis gennembrudskraft, fordi man spiller en anden formation?

Alternativet er vel at sadle helt om og gå tilbage til Ove P. bold, men det sker jo nok ikke, selvom jeg da er begyndt at savne tiden under Ove.
    Ville foretrække ikke at skulle tilbage i en 5-4-1 igen... Men en gang energifyldt Zorniger style tror jeg ville stemme meget godt overens med OB's DNA

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg er enig i at det ikke ser godt ud med Izunnas udtalelse, men fejl og misforståelser sker altså fra tid til anden. JH har håndteret sagen proffesionelt og forklaret Izu fejlen, og at det ikke skal ske igen. Mon ikke Izu har "nikket ja" til det.
    Izunna har været super uproffesionel. Og har gjort det med fuldt overlæg garanteret. For at blive "hørt"..
    Men ingen finger at sætte på JH i denne sag

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Du mener ikke vi spiller kønsløs boldmassage uden gennembrudskraft?
    Uden vilje til at ændre på opstilling som ikke fungerer.
    Jeg kan godt se lighedstegn.
    Til dels, men det skyldes vel at vi ikke har mange spillere med gennembrudskraft, eller at de ikke er i form/kørt ind på holdet. Der kommer jo ikke på magisk vis gennembrudskraft, fordi man spiller en anden formation?

Alternativet er vel at sadle helt om og gå tilbage til Ove P. bold, men det sker jo nok ikke, selvom jeg da er begyndt at savne tiden under Ove.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Hvordan er det du mener, at Kent praktiserer typisk DBU-fodbold? Jeg synes bestemt ikke vi spiller DBU-fodbold. Og hvordan mener du vi burde spille, hvis man ser på de spillere vi har i truppen?
    Du mener ikke vi spiller kønsløs boldmassage uden gennembrudskraft?
    Uden vilje til at ændre på opstilling som ikke fungerer.
    Jeg kan godt se lighedstegn.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Jeg er enig i at det ikke ser godt ud med Izunnas udtalelse, men fejl og misforståelser sker altså fra tid til anden. JH har håndteret sagen proffesionelt og forklaret Izu fejlen, og at det ikke skal ske igen. Mon ikke Izu har "nikket ja" til det.

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    Jeg synes ikke at det er professionelt af Izunna det der er foregået via medierne, og ville også ønske han kunne genfinde tidligere tiders form. Men synes fanme det befriende med noget kritik af den old School DBU stil Kent praktiserer. Brækker mig over den ineffektivitet det medfører. Se på landsholdet og hvor forandret et udtryk de samme spillere fremstår med når holdet og taktikken sættes efter hvem der er til rådighed...
    Hvordan er det du mener, at Kent praktiserer typisk DBU-fodbold? Jeg synes bestemt ikke vi spiller DBU-fodbold. Og hvordan mener du vi burde spille, hvis man ser på de spillere vi har i truppen?

Leave a comment:

• Rijkaard
    replied
    Jeg synes ikke at det er professionelt af Izunna det der er foregået via medierne, og ville også ønske han kunne genfinde tidligere tiders form. Men synes fanme det befriende med noget kritik af den old School DBU stil Kent praktiserer. Brækker mig over den ineffektivitet det medfører. Se på landsholdet og hvor forandret et udtryk de samme spillere fremstår med når holdet og taktikken sættes efter hvem der er til rådighed...

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Jeg er som sådan fløjtende ligeglad med om han holder kæft eller ej, bare han snart finder det spil frem han havde i FCM.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Jeg er ligeglad om de taler engelsk eller dank med ham hvis de kun taler meget, meget tydeligt med ham så at han holder kæft nu og præsterer.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ede-med-izunna

blaa blaa blaah.....

Leave a comment:

• Kim-Odense
    replied
    han rygtes til AGF

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Ja
    ok vildt :-)

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Tror du virkelig, vi kan komme i top-6 med nuværende trup?
    Ja

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Auf wiedersehen til Izunna - sådanne typer skal ikke være i klubben, og den indstilling behøver ikke sprede sig til andre i truppen, så vi siger pænt tak for nu, og ha' det godt.
    Absolut enig. Men frygter at vi ikke slippe af med ham. Og sådan står vi der med en løntung, utilfreds og umotiveret spiller i truppen. Og efter sine udtalelser de sidste dage især i forbindelsen med sin mangelnde motivation og præstation kan jeg se ingen way back i truppen. Det kan blive rigtig dårligt.
    Sælg, JH, sælg!

Leave a comment:

Working...
X