Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Izunna
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægTil dels, men det skyldes vel at vi ikke har mange spillere med gennembrudskraft, eller at de ikke er i form/kørt ind på holdet. Der kommer jo ikke på magisk vis gennembrudskraft, fordi man spiller en anden formation?
Alternativet er vel at sadle helt om og gå tilbage til Ove P. bold, men det sker jo nok ikke, selvom jeg da er begyndt at savne tiden under Ove.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg er enig i at det ikke ser godt ud med Izunnas udtalelse, men fejl og misforståelser sker altså fra tid til anden. JH har håndteret sagen proffesionelt og forklaret Izu fejlen, og at det ikke skal ske igen. Mon ikke Izu har "nikket ja" til det.
Men ingen finger at sætte på JH i denne sag
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDu mener ikke vi spiller kønsløs boldmassage uden gennembrudskraft?
Uden vilje til at ændre på opstilling som ikke fungerer.
Jeg kan godt se lighedstegn.
Alternativet er vel at sadle helt om og gå tilbage til Ove P. bold, men det sker jo nok ikke, selvom jeg da er begyndt at savne tiden under Ove.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægHvordan er det du mener, at Kent praktiserer typisk DBU-fodbold? Jeg synes bestemt ikke vi spiller DBU-fodbold. Og hvordan mener du vi burde spille, hvis man ser på de spillere vi har i truppen?
Uden vilje til at ændre på opstilling som ikke fungerer.
Jeg kan godt se lighedstegn.
Leave a comment:
-
Jeg er enig i at det ikke ser godt ud med Izunnas udtalelse, men fejl og misforståelser sker altså fra tid til anden. JH har håndteret sagen proffesionelt og forklaret Izu fejlen, og at det ikke skal ske igen. Mon ikke Izu har "nikket ja" til det.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægJeg synes ikke at det er professionelt af Izunna det der er foregået via medierne, og ville også ønske han kunne genfinde tidligere tiders form. Men synes fanme det befriende med noget kritik af den old School DBU stil Kent praktiserer. Brækker mig over den ineffektivitet det medfører. Se på landsholdet og hvor forandret et udtryk de samme spillere fremstår med når holdet og taktikken sættes efter hvem der er til rådighed...
Leave a comment:
-
Jeg synes ikke at det er professionelt af Izunna det der er foregået via medierne, og ville også ønske han kunne genfinde tidligere tiders form. Men synes fanme det befriende med noget kritik af den old School DBU stil Kent praktiserer. Brækker mig over den ineffektivitet det medfører. Se på landsholdet og hvor forandret et udtryk de samme spillere fremstår med når holdet og taktikken sættes efter hvem der er til rådighed...
Leave a comment:
-
Jeg er som sådan fløjtende ligeglad med om han holder kæft eller ej, bare han snart finder det spil frem han havde i FCM.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægAuf wiedersehen til Izunna - sådanne typer skal ikke være i klubben, og den indstilling behøver ikke sprede sig til andre i truppen, så vi siger pænt tak for nu, og ha' det godt.
Sælg, JH, sælg!
Leave a comment:
Leave a comment: