Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Izunna
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægJa i modsætning til dine primitive beskyldninger om racisme, så gør selv Carl Mar. Brug hovedet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægHvorfor skriver du så racistisk?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMeget kan siges om hans indlæg. Men racistisk er det da ikke?Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægÅh gud, jeg hader mennesker som knalder sådan noget pis der af!! Du må sgu ikke være for klog!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægI mener simpelthen det ikke er racistisk? Det er da bestemt en fordom og diskrimination af det afrikanske folk.. Det mener jeg nu engang går ind under kategorien "Racisme"."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægIzunna kunne vise noget mere på banen - det er ikke lige tiden at åbne munden.
Kritik fra en spiller, der ikke giver alt på banen klinger hult. Sidste kamp var et præmieeksempel på, hvordan man ikke dækker op. Det kan ikke være træningsfaciliteternes eller medspillernes skyld, at man står to meter fra sin direkte modstander og kigger fodbold, når modstanderne er i angreb.
Præster på banen. Så kan vi snakke om det omkringliggende."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet har aldrig rigtigt været fremme men det skulle have været en af de større i det nye OB. Så mon ikke det er lidt over 3 mill måske
Hvor mange penge har han efterhånden spildt i transfers på ubrugelige spillere ?
Økonomisk har han dog lavet en god handel med Zohore ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægI mener simpelthen det ikke er racistisk? Det er da bestemt en fordom og diskrimination af det afrikanske folk.. Det mener jeg nu engang går ind under kategorien "Racisme".
Har Izunna snydt? Aner det ikke, men det er ikke den samme spiller, som han var i FCM. Manden kan ikke løbe, tackle eller aflevere på et acceptabelt niveau. Det lugter langt væk af, at han er meget ældre, end vi skal tro.
Racisme handler i øvrigt om hele befolkningsgrupper. Det her handler om nogle fodboldspillere. Det er altså ikke racisme.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa , han er rigtig god økonomisk ham JH .
Hvor mange penge har han efterhånden spildt i transfers på ubrugelige spillere ?
Økonomisk har han dog lavet en god handel med Zohore ..
Det er mange. Jeg vil dog forsvare JH lidt her.
Izunna var jo på papiret en rigtig god signing med en hvis signal værdi. At det så ikke er lykkedes var jo svært at spå om..
Jeg havde dog svært ved at skulle se Izunna og Makrini sammen på midten da handlen blev officiel men stolede på at Kent havde en god plan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægPræcis.
Kritik fra en spiller, der ikke giver alt på banen klinger hult. Sidste kamp var et præmieeksempel på, hvordan man ikke dækker op. Det kan ikke være træningsfaciliteternes eller medspillernes skyld, at man står to meter fra sin direkte modstander og kigger fodbold, når modstanderne er i angreb.
Præster på banen. Så kan vi snakke om det omkringliggende.
Kultur og faciliteter avler middelmådighed.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment