Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Her er et interview der omhandler noget af det ovenstående http://youtu.be/TTp_-0ODEkk

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
      Her er et interview der omhandler noget af det ovenstående http://youtu.be/TTp_-0ODEkk
      Jeg tror Izunna er klar

      Comment


        Izunna ikke 100% før næste sæson

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ogle-procenter
        Last edited by fmprOB; 11-04-2016, 09:20. Årsag: Forkert link

        Comment


          KN ser fremgang ved Izunna men er stadig ikke helt tilfreds

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...en-rigtige-vej

          Comment


            Spændende hvem der tager over - Thrane el JJT.



            http://www.fyens.dk/sport/OB-Uzochukwu-ude-en-til-tre-uger/artikel/3038219

            Last edited by anglicantian; 25-07-2016, 11:47.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Forventet. Jeg ville gerne afprøve Thrane på den 8'er plads

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Forventet. Jeg ville gerne afprøve Thrane på den 8'er plads
                Der er noget let ironisk ved, at du har som signatur har, at du er stolt over den nye talentsatsning, men samtidig gerne vil have afprøvet Thrane på central midt fremfor JJT.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Der er noget let ironisk ved, at du har som signatur har, at du er stolt over den nye talentsatsning, men samtidig gerne vil have afprøvet Thrane på central midt fremfor JJT.
                  Talentsatsning foregår for mig mest i U19 og nedefter.. Når de kommer op i A truppen er det de bedste der spiller. Simple as that..
                  selvfølglig skal de have spilletid men dette er en vigtig plads og der skal findes en løsning. JJT er ikke løsningen pt. Han er ikke klar

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Talentsatsning foregår for mig mest i U19 og nedefter.. Når de kommer op i A truppen er det de bedste der spiller. Simple as that..
                    selvfølglig skal de have spilletid men dette er en vigtig plads og der skal findes en løsning. JJT er ikke løsningen pt. Han er ikke klar
                    Ud fra hvad, vurderer du, at Thrane skulle være mere klar?

                    Comment


                      Han er hamrende elendig. Mon ikke der er fusket med alderen, så han i virkeligheden er i slutningen af 30'erne? Endnu et pletskud fra JH ..
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Ud fra hvad, vurderer du, at Thrane skulle være mere klar?
                        Jeg syntes bla at hans indhop har været bedre en JJT's. Og JJT har fået nogle chancer på pladsen.. Det har Thrane ikke endnu..
                        Men du får mig jo næsten til at lyde som om at jeg ikke vil vores egne unge. Dette er ikke tilfældet.. JJT mangler bare lidt endnu for at kunne bryde igennem ligesom Desler og tildelse Greve.. Mest fysik og hurtigere boldomgang

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Han er hamrende elendig. Mon ikke der er fusket med alderen, så han i virkeligheden er i slutningen af 30'erne? Endnu et pletskud fra JH ..


                          Fed signatur..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg syntes bla at hans indhop har været bedre en JJT's. Og JJT har fået nogle chancer på pladsen.. Det har Thrane ikke endnu..
                            Men du får mig jo næsten til at lyde som om at jeg ikke vil vores egne unge. Dette er ikke tilfældet.. JJT mangler bare lidt endnu for at kunne bryde igennem ligesom Desler og tildelse Greve.. Mest fysik og hurtigere boldomgang
                            Thrane har fået 2 indhop... og det mod SIF var på central midt, hvilket bestemt ikke gjorde spillet bedre i den kamp (ikke, at det kun var hans skyld de sidste 15-20 min i den kamp).
                            Efter min mening, så kom der først rigtigt ro på vores spil mod Lyngby, da JJT kom ind centralt. Det er ikke spektakulært, men han tog de rigtige beslutninger og sørgede for, at vi var retvendt og fik flyttet bolden lidt hurtigere.

                            Fint nok, at du ikke synes, at JJT er klar, men har godt nok svært ved at se, at han skulle være mindre klar end Thrane.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Thrane har fået 2 indhop... og det mod SIF var på central midt, hvilket bestemt ikke gjorde spillet bedre i den kamp (ikke, at det kun var hans skyld de sidste 15-20 min i den kamp).
                              Efter min mening, så kom der først rigtigt ro på vores spil mod Lyngby, da JJT kom ind centralt. Det er ikke spektakulært, men han tog de rigtige beslutninger og sørgede for, at vi var retvendt og fik flyttet bolden lidt hurtigere.

                              Fint nok, at du ikke synes, at JJT er klar, men har godt nok svært ved at se, at han skulle være mindre klar end Thrane.
                              Fair nok. Vi får at se. Jeg håber på at Kent tager den bedste beslutning ud fra de muligheder han har

                              Comment


                                Jeg må også sige at jeg ser Thrane have nogle fine visioner i sit spil, som vi godt kunne udnytte på midten. JJT synes jeg stadig bruger for meget tid på bolden og slår den for meget til siden. her synes jeg Thrane har vist at han tør de svære afleveringer og synes faktisk han var fremragende da han kom ind igår, selvom det selvfølgelig var overfor et halvdødt lyngby-hold. Desuden må han også være ekstra sulten efter at vise sine gamle holdkammerater at han er værd at satse på.
                                Generelt bliver det bare spændende at se os spille uden izu/mak, for det er åbenlyst der vi har de største vanskeligheder lige nu.

                                Comment

                                Working...
                                X