Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg tvivler desværre mere og mere på at det mislykkedes Jesper at forlænge med Makrini mm vi virkelig ser store fremskridt og succes i Top 6 slutspillet.
    Så du tror han forlænger eller??? Du tvivler på det mislykkedes....😊
    Noget helt andet - jeg håber da virkeligt de bruger den sidste uges tid af vinduet mere fornuftigt - og kigger på nye folk så kan kontraktforlængelser komme i september...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Så du tror han forlænger eller??? Du tvivler på det mislykkedes....
      Noget helt andet - jeg håber da virkeligt de bruger den sidste uges tid af vinduet mere fornuftigt - og kigger på nye folk så kan kontraktforlængelser komme i september...
      Ups Jeg tror ikke det lykkedes desværre. Men han er måske vores vigtigste spiller og jeg håber inderligt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ups Jeg tror ikke det lykkedes desværre. Men han er måske vores vigtigste spiller og jeg håber inderligt
        hvorfor tror du ikke det? er de gået i gang med forhandlinger? El mak har da ikke udtrykt sig negativt om OB eller? Men det er klart hvis han er blevet lovet mere end hvad der bliver leveret så....plus han selv har spillet godt - så en større klub kan være på rov.
        Men igen - håber da JH og kent bruger resten af vinduet godt og finder de forstærkninger vi virkeligt har brug for - og DEREFTER når der er lukket - så snakker man forlængelser for alvor. Og finder en afklaring hurtigt...ikke det lange skuespil som vi så med falken

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          hvorfor tror du ikke det? er de gået i gang med forhandlinger? El mak har da ikke udtrykt sig negativt om OB eller?
          Nej, tværtimod. Han er glad for at være her, og lægger selv op til en forlængelse - så hvorfor JH ikke har fået det på plads endnu. Det bekymre mig.

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-i-superligaen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            hvorfor tror du ikke det? er de gået i gang med forhandlinger? El mak har da ikke udtrykt sig negativt om OB eller? Men det er klart hvis han er blevet lovet mere end hvad der bliver leveret så....plus han selv har spillet godt - så en større klub kan være på rov.
            Men igen - håber da JH og kent bruger resten af vinduet godt og finder de forstærkninger vi virkeligt har brug for - og DEREFTER når der er lukket - så snakker man forlængelser for alvor. Og finder en afklaring hurtigt...ikke det lange skuespil som vi så med falken
            Jeg syntes bare at han er en spiller der burde have større muligheder end OB og er vel snart der hvor det er sidste chance for den store kontrakt.
            Det vi har gang i nu kan umuligt tilfredsstille hans ambitioner..
            Men som jeg også skriver er det muligt at hvis vi får succes senere på sæsonen at han kan overtales

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Nej, tværtimod. Han er glad for at være her, og lægger selv op til en forlængelse - så hvorfor JH ikke har fået det på plads endnu. Det bekymre mig.

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-i-superligaen
              Kan være JH kører samme taktik som da Falk fik tilbudt en ny kontrakt :

              Vi anser dig for at være vigtig for klubben så hvis du lige går lidt ned i løn så får du en ny kontrakt .

              :-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Kan være JH kører samme taktik som da Falk fik tilbudt en ny kontrakt :

                Vi anser dig for at være vigtig for klubben så hvis du lige går lidt ned i løn så får du en ny kontrakt .

                :-)
                Et skræk eksempel af de helt store. Forhandlingstaktik eller ej

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Kan være JH kører samme taktik som da Falk fik tilbudt en ny kontrakt :

                  Vi anser dig for at være vigtig for klubben så hvis du lige går lidt ned i løn så får du en ny kontrakt .

                  :-)
                  man frygter det....
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Hvis ikke, at der allerede foreligger et tilbud om forlængelse af El Makrinis kontrakt, så har den bare at ligge på bordet klar til underskrift ASAP. Inden Makrini finder ud af, at der ikke er en skid at komme efter i OB helst

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg syntes bare at han er en spiller der burde have større muligheder end OB og er vel snart der hvor det er sidste chance for den store kontrakt.
                      Det vi har gang i nu kan umuligt tilfredsstille hans ambitioner..
                      Men som jeg også skriver er det muligt at hvis vi får succes senere på sæsonen at han kan overtales
                      Man må håbe at han og hans familie befinder sig rigtig godt i DK, som han i interviewet give udrtyk for.

                      Men som du skriver vægter økonomien sikkert rigtig meget, da han måske ikke har så mange år tilbage som fodboldspiller, 28 år er en rigtig fin alder som fodboldspiller, og han har sikkert 4 gode år tilbage, måske mere.

                      Håber JH kan skrue et attraktivt tilbud sammen til ham.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Det faktum (som jeg hælder mere og mere til at være enig med dig i), at OB har en dårlig/manglende kultur, betyder stadig ikke at Izunnas opførsel er acceptabel.

                        Han er hentet ind som profil fra udlandet for at hæve OBs niveau. Måske/måske ikke er der ting i klubben der besværliggør den mission. Men den måde han har valgt at håndtere det på, ved at udvise noget der ligner arbejdsvægring på banen, og komme med stikpiller i pressen, er dybt uprofessionel opførsel fra en spiller, der efterhånden burde have rigeligt erfaring nok til at vide bedre. OBs kultur ufortalt...
                        Når han ikke gør det, altså forstærker os, så søger jeg en forklaring, teorier. Den ene er at Izunna er en forkælet tryghedsnarkoman. Illustreret via udtalelser og mangel på øjensynlig tænding og i indsats i så godt søn alle kampe indtil videre. Den anden er, at vi ikke skaber et miljø, hvor både tryghedsnarkomaner og resten kan præstere på et tilstrækkeligt højt niveau. Det miljø skal ledelsen skabe, bl.a ved at sammensætte den rette trup. Og have gode faciliteter. Det sidste er det eneste ledelsen per nuværende vil indrømme ikke er for godt. Det er samtidigt det, der også per nuværende er sværest at rette op, selv om det andet også er svært.

                        Jeg er af den holdning, at det er en, forholdsvis, stor tragedie, at vi ikke kan få skabt et miljø som kan indeholde tryghedsnarkomaner. For selv disse kan indholde kvaliteter, vi kan bruge. Hvis man går ind for at stryge visse spillere med hårene.

                        Hvis man ikke gør, så er det klart, man direkte væmmes over sådan en opførsel Izunna ligger for dagen. Jeg ser imidlertid også et talent, der atter går tabt, fordi vores miljø simpelthen mangler retning, styring og karakter. Som det er nu vil flere og flere spillere, selv med de bedste CVer være rene lotto kuponer, fordi jeg simpelthen ikke mener, der er tilstrækkelig med hverken elite miljø eller konkurrence på holdet.

                        Så hvad der skal drive vores hold fremad, det synes jeg stadig vi leder efter.

                        Så jeg står ved mit oprindelige forslag. Af med Izunna og skab et andet miljø. Eller også være dømt til at fejle om og om igen.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                          Når man konsekvent beskylder/insinuere at afrikanere snyder med deres alder, så er det klokkeklar racisme. Hvis du synes det er ok, er det jo din ret, men det gør ikke min "beskyldning" primitiv.
                          Nej, det er det ikke. Hvis der er fusket med fødselspapirer, har det med et korrupt/dysfunktionelt statssystem i visse geografiske regioner at gøre. Det har ikke noget at gøre med, om personen tilfældigvis er blå eller gul. Eller mørk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Nej, det er det ikke. Hvis der er fusket med fødselspapirer, har det med et korrupt/dysfunktionelt statssystem i visse geografiske regioner at gøre. Det har ikke noget at gøre med, om personen tilfældigvis er blå eller gul. Eller mørk.
                            Enig. Det har intet med racisme at gøre. Der er slet ikke samme kontrol med fødselsår i den del af verden, som der er i vores samfund, det er faktum. Og der fuskes bestemt også med det, hvis det kan give en fordel, det findes der utallige eksempler på, og det er iøvrigt ikke noget man tager så tungt i den del af verden, vores kontrolsystemer virker overdrevne andre steder.
                            Tænk bare på hr. tembo.

                            Det har intet med hudfarve at gøre, at pointere samfundsmæssige forhold i en del af verden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Enig. Det har intet med racisme at gøre. Der er slet ikke samme kontrol med fødselsår i den del af verden, som der er i vores samfund, det er faktum. Og der fuskes bestemt også med det, hvis det kan give en fordel, det findes der utallige eksempler på, og det er iøvrigt ikke noget man tager så tungt i den del af verden, vores kontrolsystemer virker overdrevne andre steder.
                              Tænk bare på hr. tembo.

                              Det har intet med hudfarve at gøre, at pointere samfundsmæssige forhold i en del af verden.
                              Hvor gamle var Tembo og Miti egentlig i virkeligheden? Ikke ét ondt ord om dem, men er deres rigtige alder nogensinde kommet frem?
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Det er vel en fair pointe at historikken med FCMs nigerianere er lidt mistænkelig - mangelfuld fødselsregistrering er ikke racisme. Det er også oftest rettet mod Nigeria og ikke andre afrikanske lande.
                                Femi skiftede til Middelfart i en alder af 30 år: https://en.wikipedia.org/wiki/Oluwafemi_Ajilore
                                Salami ligeledes i middelfart som 28 årig: https://en.wikipedia.org/wiki/Adigun_Salami
                                Baba Collins er 27 og har været uden klub siden 2014 http://www.transfermarkt.com/baba-co.../spieler/44459

                                Dette er nogle af nigerianere fra FCM der er slået igennem. Der kan helt sikkert ligge skader og uheldige skæbner bag - Det er ikke let at etablere sig i fodboldverdenen, heller ikke når man kommer fra fattige kår.
                                Omvendt kan man ikke udelukke at der har været fejl/snyd i fødselsattesten for en eller flere.

                                Izunna har stadig sine hurtige fødder, så hans problemer har nok mere med indstilling end så meget andet at gøre

                                Comment

                                Working...
                                X