Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det kan jeg ikke forestille mig. Vi har ja allerede en tynd trup, JJ skadet...
    HVIS vi sælger Izunna så kommer en ny ind. Det vi vel mere være spørgsmålet med hvilke kvalitet.
    Men tror mere at vi sælger Izunna ikke. Kent giver ha åbenbart en lang snor med mange spilletid.
    Jeg tror heller ikke at han bliver solgt nu men tvivler på at han er her om 1 år..
    Men jeg kunne sagtens høre Jesper Hansen sige at man havde handlet hans afløser i god tid(Nana) og man har tiltro til dem der nu er i truppen. Man skal jo huske at både Tverskov, Jönsson og Thrane også kan spille centralt..........

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Det kan jeg ikke forestille mig. Vi har ja allerede en tynd trup, JJ skadet...
      HVIS vi sælger Izunna så kommer en ny ind. Det vi vel mere være spørgsmålet med hvilke kvalitet.
      Men tror mere at vi sælger Izunna ikke. Kent giver ha åbenbart en lang snor med mange spilletid.
      Spørgsmålet er om han i sin nuværende tilstand frister nogle klubber til køb eller opfylde hans lønkrav.

      Ham hænger vi sgu nok på til 2019.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg har uendeligt svært ved at se, hvad Izunnas ærinde skulle være med de udtalelser, udover at fremstille sig selv som egoist og polemiker. Han fremstår ikke en spiller der har de store lederevner, eller har sat sig i den øvre del af hierarkiet i truppen, og at han stort set ikke har spillet en god kamp siden sin ankomst, samt tydeligvis har svært ved at passe ind i systemet, gør det sgu svært at retfærdiggøre den top 3 løn i truppen, som han sandsynligvis får.

        Hvis man kan finde nogle der vil overtage ham her i den sidste uge, skal klubben ikke høre ét ondt ord fra mig. Vi har ikke brug for et dyrt og dårligt præsterende uroelement i truppen.
        Han minder mig om de der kællinger (m/k), der skriver "Så blev man skuffet igen" e.l. som Facebookopdatering, og når folk så spørger ind til det, svarer de "Det kan jeg desværre ikke snakke om her".
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
          Spørgsmålet er om han i sin nuværende tilstand frister nogle klubber til køb eller opfylde hans lønkrav.

          Ham hænger vi sgu nok på til 2019.
          Der skal nok være nogen der vil ligge lidt skillinger for en spiller som ham. Tiden i FCM er ikke glemt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Hvorfor taler du så grimt?
            Hvorfor skriver du så racistisk?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Han minder mig om de der kællinger (m/k), der skriver "Så blev man skuffet igen" e.l. som Facebookopdatering, og når folk så spørger ind til det, svarer de "Det kan jeg desværre ikke snakke om her".
              Fuldstændig korrekt

              Spørg til mig
              spørg til mig
              spørg til mig
              spørg til mig

              Men jeg kan ikke komme nærmere ind på det her

              Men ha ondt af mig
              ha ondt af mig
              ha ondt af mig

              Men jeg kan ikke sige hvorfor

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                Hvorfor skriver du så racistisk?
                Meget kan siges om hans indlæg. Men racistisk er det da ikke?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Meget kan siges om hans indlæg. Men racistisk er det da ikke?
                  Du synes ikke at den implicitte påstand om at afrikanere lyver og svindler med deres alder, er racistisk?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                    Hvorfor skriver du så racistisk?
                    Definer venligst hvad der var racistisk? Og jeg spurgte dig altså om noget.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                      Hvorfor skriver du så racistisk?
                      Åh gud, jeg hader mennesker som knalder sådan noget pis der af!! Du må sgu ikke være for klog!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Definer venligst hvad der var racistisk? Og jeg spurgte dig altså om noget.
                        Det har jeg defineret i indlægget over dit. Og nej, du har ikke spurgt mig om noget.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                          Du synes ikke at den implicitte påstand om at afrikanere lyver og svindler med deres alder, er racistisk?
                          Nåhh. Arghhh. Der skal noget mere til på den konto for at bringe mit pis i kog
                          Men har da forståelse for at "fortiden" også spiller ind her

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                            Åh gud, jeg hader mennesker som knalder sådan noget pis der af!! Du må sgu ikke være for klog!
                            Du derimod, du fremstår jo som oraklet fra delphi.

                            Comment


                              For satan hvor alle tråde bare bliver til lort i denne tid hvor spillet er lige så grimt at se på

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                                Du derimod, du fremstår jo som oraklet fra delphi.
                                Ja i modsætning til dine primitive beskyldninger om racisme, så gør selv Carl Mar. Brug hovedet.

                                Comment

                                Working...
                                X