Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Forstår jeg det rigtigt ?
    mener du at de spillere han hentede i starten gavnede os på daværende tidspunkt og var med til at holde os fri af nedrykning og at han derfor fik valuta for de sparsomme penge han havde til rådighed ?
    Nej. Jeg mener at JH havde en pose penge at gøre godt med, og så skulle der ellers styr på økonomien. Det mner jeg at han har indfriet. At en del af de spillere så ikke magtede at løfte OB havde jeg i hvert fald på forhånd en erkendelse af. Klubben var både sportsligt og økonomisk på katastrofekurs og der kommer økonomien først. JH har også i en artikel selv nævnt at en del af de lån/signinger var med det korte sigte for øje.

    Så jeg vil ikke kalde det at vi fik valuta for pengene, men skibet blev sejet i havn. Nu er vi så ved den del hvor skibet skal kunne sejle ud igen. Jeg synes at de seneste transfer vinduer har været ok, selvom jeg selvfølgelig heller ikke var glad for at vores forsvar åbenbart var "perfekt" trods salget af Høegh og Kasper Larsen. Men jeg har tidligere listet en del navne som jeg mener tydeliggøre at vi er på rette vej - og i det glemte jeg helt Zohore handlerne - Så jeg synes stadig at han er bestået, men heller ikke mere end det. Det skal måske lige tilføjes at jeg synes der er flere nuancer end blot bestået og ikke bestået. Her er det kun lige bestået, men jeg havde da håbet at det ville være med sikre handler hver evigt eneste gang :)
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Det kommer an på hvordan resten af efteråret kommer til at gå. Jeg ser det gerne i sin helhed, men det er klart at hvis der ikke kommer noget ind i dag så er det en streg i bogen af de større. Jeg er dog ikke helt sikker på om det er JH, kent eller spillerne der er vores store problem pt. Men vi kan nok alle blive enige om at det ikke køre som det skal - Om det så er JH eller Kent der evt må lade livet vil jeg gerne have lidt mere tid til at bedømme.
      Er vi enige om at det ser meget tungt ud med at slutte i top 6, hvis der ingen forstærkninger kommer?
      Husk på at vi stort set kun mangler at spille mod tophold, i første runde.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        *Host Izunna Host*

        "- Jeg er godt nok også træt af alle de her spillere, som skriver under på kontrakter og så fortryder efter et halvt år."

        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...p-over/6266440
        Så hvis et menneske ikke er glad et sted, så skal det menneske bare fortsætte alligevel ... af respekt for?
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Er vi enige om at det ser meget tungt ud med at slutte i top 6, hvis der ingen forstærkninger kommer?
          Husk på at vi stort set kun mangler at spille mod tophold, i første runde.
          Ja det er jeg meget enig i, men det er stadig ikke urealistisk. Men det ser skidt ud. Vi er i krise tilstand både når det gælder point og spillet, som jeg ser det, men der kan stadig rettes op på det. Jeg er stadig tilfreds med den trup vi har, men dermed siger jeg ikke at vi ikke godt kunne bruge et par forstærkninger. Forstækninger gør det dog ikke alene, der skal mere drev og tro i vores spil generelt set.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Så hvis et menneske ikke er glad et sted, så skal det menneske bare fortsætte alligevel ... af respekt for?
            Af respekt for alt... men nok mest dem han gav sin underskrift, og som har betalt ham og andre for at han kan være her, og for at han skal gøre sit bedste... og for at han kunne få sit ønske opfyldt og komme "hjem" til Danmark... Respekt for sig selv...

            At han i en meget kort tid har været utilfreds/ikke glad, det må vist siges at være noget der 100% sikkert sker for mennesker nu og da...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Af respekt for alt... men nok mest dem han gav sin underskrift, og som har betalt ham og andre for at han kan være her, og for at han skal gøre sit bedste... og for at han kunne få sit ønske opfyldt og komme "hjem" til Danmark... Respekt for sig selv...

              At han i en meget kort tid har været utilfreds/ikke glad, det må vist siges at være noget der 100% sikkert sker for mennesker nu og da...
              Forestil dig lige fortsætte i et job hvor du ABSOLUT ikke er glad ...
              Det er jo altså ikke sædvane at spillere smutter hurtigt, men NÅR det er sådan skal det selvfølgelig respekteres ... en fodboldspiller har præcis de samme rettigheder som menneske, som alle andre.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Ja det er jeg meget enig i, men det er stadig ikke urealistisk. Men det ser skidt ud. Vi er i krise tilstand både når det gælder point og spillet, som jeg ser det, men der kan stadig rettes op på det. Jeg er stadig tilfreds med den trup vi har, men dermed siger jeg ikke at vi ikke godt kunne bruge et par forstærkninger. Forstækninger gør det dog ikke alene, der skal mere drev og tro i vores spil generelt set.
                Tilfreds med truppen i forhold til hvad?
                At nå top 6 ... ?
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Tilfreds med truppen i forhold til hvad?
                  At nå top 6 ... ?
                  Ja og også med henblik på fremtiden.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Ja og også med henblik på fremtiden.
                    Du er godt nok en venlig mand, med en meget lang snor :D.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Forestil dig lige fortsætte i et job hvor du ABSOLUT ikke er glad ...
                      Det er jo altså ikke sædvane at spillere smutter hurtigt, men NÅR det er sådan skal det selvfølgelig respekteres ... en fodboldspiller har præcis de samme rettigheder som menneske, som alle andre.
                      Ja tak, det har jeg nu prøvet, også mere end en gang... og også længere tid...
                      Selvfølgelig har de rettigheder som alle andre, men det har jo ikke rigtig noget med pointen at gøre...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Ja tak, det har jeg nu prøvet, også mere end en gang... og også længere tid...
                        Selvfølgelig har de rettigheder som alle andre, men det har jo ikke rigtig noget med pointen at gøre...
                        Rettigheder har alt med det at gøre og spillere kan selvfølgelig ikke tvinges til at blive ... mod deres vilje.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Du er godt nok en venlig mand, med en meget lang snor :D.
                          Det påstår jeg nu også selv at jeg er ;)
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Rettigheder har alt med det at gøre og spillere kan selvfølgelig ikke tvinges til at blive ... mod deres vilje.
                            Hvis jeg snakkede om at tvinge Izu, så havde det noget med det at gøre ja... men det gør jeg altså ikke...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Fodboldspillere af Izunnas kaliber har bare at performe til den fyrstelige hyre, de trækker. At vi skal slås med tuderi i pressen og dovenskab er simpelthen grotesk.
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                Auf wiedersehen til Izunna - sådanne typer skal ikke være i klubben, og den indstilling behøver ikke sprede sig til andre i truppen, så vi siger pænt tak for nu, og ha' det godt.

                                Comment

                                Working...
                                X