Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Hvor gamle var Tembo og Miti egentlig i virkeligheden? Ikke ét ondt ord om dem, men er deres rigtige alder nogensinde kommet frem?
    Jeg ved ikke med Miti, men Tembo var ældre end døbsattesten viste, det ved jeg.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
      Det er vel en fair pointe at historikken med FCMs nigerianere er lidt mistænkelig - mangelfuld fødselsregistrering er ikke racisme. Det er også oftest rettet mod Nigeria og ikke andre afrikanske lande.
      Femi skiftede til Middelfart i en alder af 30 år: https://en.wikipedia.org/wiki/Oluwafemi_Ajilore
      Salami ligeledes i middelfart som 28 årig: https://en.wikipedia.org/wiki/Adigun_Salami
      Baba Collins er 27 og har været uden klub siden 2014 http://www.transfermarkt.com/baba-co.../spieler/44459

      Dette er nogle af nigerianere fra FCM der er slået igennem. Der kan helt sikkert ligge skader og uheldige skæbner bag - Det er ikke let at etablere sig i fodboldverdenen, heller ikke når man kommer fra fattige kår.
      Omvendt kan man ikke udelukke at der har været fejl/snyd i fødselsattesten for en eller flere.

      Izunna har stadig sine hurtige fødder, så hans problemer har nok mere med indstilling end så meget andet at gøre
      Problemet er nu udbredt over hele Afrika og store dele af mellemøsten og asien.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Kan være JH kører samme taktik som da Falk fik tilbudt en ny kontrakt :

        Vi anser dig for at være vigtig for klubben så hvis du lige går lidt ned i løn så får du en ny kontrakt .

        :-)
        Du mener markant op i præstationsbetingede bonusser?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Du mener markant op i præstationsbetingede bonusser?
          Næ .. Præstationsbetingede bonusser er i de fleste tilfælde afhængig af holdets præstation og her har OB stadig ikke noget at lokke med , så det vil nok være svært at overtale nogen med .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Næ .. Præstationsbetingede bonusser er i de fleste tilfælde afhængig af holdets præstation og her har OB stadig ikke noget at lokke med , så det vil nok være svært at overtale nogen med .
            Men det var jo det, Falk blev tilbudt, når man hører fra folk med fingeren på pulsen. En kontrakt, der var mærkbart bedre, så længe Falk bare spillede.

            Så skulle vi nu ikke stoppe med det her ævl om, at JH ikke gjorde alt i sin magt, og alt inden for de økonomiske rammer, for at holde på Falk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Men det var jo det, Falk blev tilbudt, når man hører fra folk med fingeren på pulsen. En kontrakt, der var mærkbart bedre, så længe Falk bare spillede.

              Så skulle vi nu ikke stoppe med det her ævl om, at JH ikke gjorde alt i sin magt, og alt inden for de økonomiske rammer, for at holde på Falk.
              Det jeg har hørt hen over sommeren, fra flere kilder, er at Falk blev tilbudt en kontrakt, der ville have gjort ham til den bedst betalte spiller i OB siden Djemba-Djemba.

              Det er sandt, at hans NETTOløn (inden kamp/sejrs/mål/placerings-bonusser) ville være en smule mindre, men hans BRUTTOløn (så længe han spillede og holdet ikke var i direkte nedrykningsfare), ville blive MARKANT forøget.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Det jeg har hørt hen over sommeren, fra flere kilder, er at Falk blev tilbudt en kontrakt, der ville have gjort ham til den bedst betalte spiller i OB siden Djemba-Djemba.

                Det er sandt, at hans NETTOløn (inden kamp/sejrs/mål/placerings-bonusser) ville være en smule mindre, men hans BRUTTOløn (så længe han spillede og holdet ikke var i direkte nedrykningsfare), ville blive MARKANT forøget.
                Selvfølgelig gjorde OB alt, hvad de kunne for at beholde Falk. Desværre var der 0 % chance for, at det var muligt. Falk havde taget sin beslutning om at ville væk, da han ikke kunne se OB blive et tophold indenfor en overskuelig fremtid. Folk lader/lod sig narre af spind. At OB tabte den sag i pressen, det var så amatøragtigt og dumt, at jeg stadig væk den dag i dag, ikke kan sætte mig ind i det. Hvordan kan man drive så stor en virksomhed, og så ikke have en eneste, som bare ved lidt om kommunikation ud ad til. Vi lever i år 2016, det er fuldstændigt vanvittigt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Selvfølgelig gjorde OB alt, hvad de kunne for at beholde Falk. Desværre var der 0 % chance for, at det var muligt. Falk havde taget sin beslutning om at ville væk, da han ikke kunne se OB blive et tophold indenfor en overskuelig fremtid. Folk lader/lod sig narre af spind. At OB tabte den sag i pressen, det var så amatøragtigt og dumt, at jeg stadig væk den dag i dag, ikke kan sætte mig ind i det. Hvordan kan man drive så stor en virksomhed, og så ikke have en eneste, som bare ved lidt om kommunikation ud ad til. Vi lever i år 2016, det er fuldstændigt vanvittigt.
                  Fuldstændig enig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                    Det er vel en fair pointe at historikken med FCMs nigerianere er lidt mistænkelig - mangelfuld fødselsregistrering er ikke racisme. Det er også oftest rettet mod Nigeria og ikke andre afrikanske lande.
                    Femi skiftede til Middelfart i en alder af 30 år: https://en.wikipedia.org/wiki/Oluwafemi_Ajilore
                    Salami ligeledes i middelfart som 28 årig: https://en.wikipedia.org/wiki/Adigun_Salami
                    Baba Collins er 27 og har været uden klub siden 2014 http://www.transfermarkt.com/baba-co.../spieler/44459

                    Dette er nogle af nigerianere fra FCM der er slået igennem. Der kan helt sikkert ligge skader og uheldige skæbner bag - Det er ikke let at etablere sig i fodboldverdenen, heller ikke når man kommer fra fattige kår.
                    Omvendt kan man ikke udelukke at der har været fejl/snyd i fødselsattesten for en eller flere.

                    Izunna har stadig sine hurtige fødder, så hans problemer har nok mere med indstilling end så meget andet at gøre
                    Aaah, så Mads Jørgensen, Peter Foldgast, Christian Poulsen osv. har altså også fusket med fødselsattesten ... det er faktisk nyt for mig.
                    Hvor er det dog trættende at høre på det her ... om personen bliver dårligere tidligt, er mystisk ... hvis han er fra Aaaafrika, ellers ikke :D.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Christian Poulsen spillede da til han var 34-35 år. Så han er vel et dårligt eksempel.

                      Comment


                        Du misforstår vidst mit indlæg (bevidst?)
                        Jeg konkluderer ikke noget og ved slet ikke nok om det til at tro noget som helst. Som sagt kan det være skader der ødelagt lovende karrierer, men kender ikke deres historier.

                        Hehe Peter Foldgast og Mads Jørgensen fik netop deres karrierer ødelagt af skader tilsat manglende talent :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          Du misforstår vidst mit indlæg (bevidst?)
                          Jeg konkluderer ikke noget og ved slet ikke nok om det til at tro noget som helst. Som sagt kan det være skader der ødelagt lovende karrierer, men kender ikke deres historier.

                          Hehe Peter Foldgast og Mads Jørgensen fik netop deres karrierer ødelagt af skader tilsat manglende talent :)
                          Præcis ... det gjorde de.

                          Nej, det gør du nemlig ikke ...
                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nde-med-salami

                          Kunne du så ikke lade være med at generalisere en anden gang ...
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Nej det vil jeg ikke.. Du læser mit indlæg som fanden læser biblen. :)


                            At Nigeria har ligget blandt verdens mest korrupte lande i årevis er dog ikke en generalisering men et fact.
                            Er det sådan i hele Afrika? Nej og det har naturligvis ikke noget med Afrika eller befolkningerne at gøre.

                            Skulle vi ikke snarere diskutere hvorfor Izunna ikke har slået igennem i OB?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                              Nej det vil jeg ikke.. Du læser mit indlæg som fanden læser biblen. :)


                              At Nigeria har ligget blandt verdens mest korrupte lande i årevis er dog ikke en generalisering men et fact.
                              Er det sådan i hele Afrika? Nej og det har naturligvis ikke noget med Afrika eller befolkningerne at gøre.

                              Skulle vi ikke snarere diskutere hvorfor Izunna ikke har slået igennem i OB?
                              Du smider 3 eksempler, jeg gør præcis det samme.
                              Det ene er suspekt ... det andet er helt efter normen ... du kan ikke se det?
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Kan man groft skåret op med rette postulere, at Izunna ikke har bragt noget, som Diarra ikke også kunne have bragt? Blot til mindre mønt.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X