Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis det ikke giver JJT chancen for en startplads, så synes jeg, at man bør undersøge muligheden for at leje ham ud, så han kan få noget kamptræning på et seriøst niveau. (Ved godt, at det ikke kommer til at ske)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Hvis det ikke giver JJT chancen for en startplads, så synes jeg, at man bør undersøge muligheden for at leje ham ud, så han kan få noget kamptræning på et seriøst niveau. (Ved godt, at det ikke kommer til at ske)
      Kan godt følge dig men så står vi bare og mangler endnu en spiller til truppen der i forvejen ser noget tynd ud

      Comment


        Izunna tydelivis IKKE tilfreds i OB

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...eg-regnede-med

        Comment


          Lyder sgutte godt med Izunna. Han er tydeligt utilfreds med tingene når han siger "ingen kommentar" vedrørende om det er noget med klubben at gøre.
          Jeg syntes helt klart at man skulle sælge ham hvis man bare kunne få hans sign on fee igen plus lidt til agenter. Vi har ikke brug for sådan en spiller der ikke gider klubben. Det afspejler sig tydeligvis også på banen med den commitment han udstråler..
          Tror heller ikke at ledelsen bliver helt tilfreds når de læser denne artikel

          Comment


            De kan da passende købe Izunna

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...yrkisk-fodbold

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Lyder sgutte godt med Izunna. Han er tydeligt utilfreds med tingene når han siger "ingen kommentar" vedrørende om det er noget med klubben at gøre.
              Jeg syntes helt klart at man skulle sælge ham hvis man bare kunne få hans sign on fee igen plus lidt til agenter. Vi har ikke brug for sådan en spiller der ikke gider klubben. Det afspejler sig tydeligvis også på banen med den commitment han udstråler..
              Tror heller ikke at ledelsen bliver helt tilfreds når de læser denne artikel
              Manden har intet vist i OB, virker udbrændt og har garanteret fusket med sine fødselspapirer. Jeg ser gerne, at han bliver solgt. Troede faktisk påd en signing i vinters, men han har været en gedigen skuffelse.
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Manden har intet vist i OB, virker udbrændt og har garanteret fusket med sine fødselspapirer. Jeg ser gerne, at han bliver solgt. Troede faktisk påd en signing i vinters, men han har været en gedigen skuffelse.
                Hold nu kæft med det der!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Hold nu kæft med det der!

                  Comment


                    Hvis han ikke gider OB, uanset årsagen, og nogen gider købe ham, så skal jeg være den første til at køre ham i lufthavnen. Hans attitude har været rigtig sløj, synes jeg, og han har været urimelig længe om at finde 'sit gamle niveau'. Det er ret tydeligt ud fra artiklen, at hans rolle på holdet ikke har været defineret ordentligt da han skrev med OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Hvis han ikke gider OB, uanset årsagen, og nogen gider købe ham, så skal jeg være den første til at køre ham i lufthavnen. Hans attitude har været rigtig sløj, synes jeg, og han har været urimelig længe om at finde 'sit gamle niveau'. Det er ret tydeligt ud fra artiklen, at hans rolle på holdet ikke har været defineret ordentligt da han skrev med OB.
                      Men der var dertid et interview med ham og han sagde at han vil spille en mere offensive rolle i OB end han er vant. Så tænker de talte om det. Måske han er kun frustreret fordi han kan har ikke de evner at spille det?
                      Men i hvert fald kan vi forventer af ham at han fighter røven ud af buksen. Og hvis han begynder det ikke meget snart kan han gerne pakke sit kuffert.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Hvis han ikke gider OB, uanset årsagen, og nogen gider købe ham, så skal jeg være den første til at køre ham i lufthavnen. Hans attitude har været rigtig sløj, synes jeg, og han har været urimelig længe om at finde 'sit gamle niveau'. Det er ret tydeligt ud fra artiklen, at hans rolle på holdet ikke har været defineret ordentligt da han skrev med OB.
                        AGF kunne passende købe ham hvis de sælger Jens J :)
                        Men pga skaden til JJT beholder vi ham nok uanset hvad

                        Comment


                          Jeg har uendeligt svært ved at se, hvad Izunnas ærinde skulle være med de udtalelser, udover at fremstille sig selv som egoist og polemiker. Han fremstår ikke en spiller der har de store lederevner, eller har sat sig i den øvre del af hierarkiet i truppen, og at han stort set ikke har spillet en god kamp siden sin ankomst, samt tydeligvis har svært ved at passe ind i systemet, gør det sgu svært at retfærdiggøre den top 3 løn i truppen, som han sandsynligvis får.

                          Hvis man kan finde nogle der vil overtage ham her i den sidste uge, skal klubben ikke høre ét ondt ord fra mig. Vi har ikke brug for et dyrt og dårligt præsterende uroelement i truppen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg har uendeligt svært ved at se, hvad Izunnas ærinde skulle være med de udtalelser, udover at fremstille sig selv som egoist og polemiker. Han fremstår ikke en spiller der har de store lederevner, eller har sat sig i den øvre del af hierarkiet i truppen, og at han stort set ikke har spillet en god kamp siden sin ankomst, samt tydeligvis har svært ved at passe ind i systemet, gør det sgu svært at retfærdiggøre den top 3 løn i truppen, som han sandsynligvis får.

                            Hvis man kan finde nogle der vil overtage ham her i den sidste uge, skal klubben ikke høre ét ondt ord fra mig. Vi har ikke brug for et dyrt og dårligt præsterende uroelement i truppen.
                            Manden må jo være frusteret over noget. Det lyder som om at løfter er brudt og han gerne vil væk. Ellers kan jeg simpelthen ikke se grunden til at gå til pressen med disse udmeldinger.
                            For min skyld kunne han godt smutte hvis det gav penge til fx at købe en J Andersen fri i EfB..
                            At sælge ham uden at hente en erstatning ville være uansvarligt.. Men det sagde og mente jeg jo også da DH og KL blev solgt for 10+ mill uden man hentede noget ind..
                            Det hindrede ikke JH i at afværge det og bare være tilfreds med truppen. Der var jo et regnskab der skulle pyntes

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Hold nu kæft med det der!
                              Hvorfor taler du så grimt?
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Manden må jo være frusteret over noget. Det lyder som om at løfter er brudt og han gerne vil væk. Ellers kan jeg simpelthen ikke se grunden til at gå til pressen med disse udmeldinger.
                                For min skyld kunne han godt smutte hvis det gav penge til fx at købe en J Andersen fri i EfB..
                                At sælge ham uden at hente en erstatning ville være uansvarligt.. Men det sagde og mente jeg jo også da DH og KL blev solgt for 10+ mill uden man hentede noget ind..
                                Det hindrede ikke JH i at afværge det og bare være tilfreds med truppen. Der var jo et regnskab der skulle pyntes
                                Det kan jeg ikke forestille mig. Vi har ja allerede en tynd trup, JJ skadet...
                                HVIS vi sælger Izunna så kommer en ny ind. Det vi vel mere være spørgsmålet med hvilke kvalitet.
                                Men tror mere at vi sælger Izunna ikke. Kent giver ha åbenbart en lang snor med mange spilletid.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X