Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Izunna
Collapse
X
-
Han må jo bare vise at han skal spille fast, når han nu får chancen i morgen på Makrini plads.
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg kan godt give en forklaring hvis Kent ikke vil.. Fordi du har spillet ringe kære Izunna når du endelig får chancen
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ende-spilletid
Leave a comment:
-
Jeg kan godt give en forklaring hvis Kent ikke vil.. Fordi du har spillet ringe kære Izunna når du endelig får chancen
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ende-spilletid
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvilket var et vildsomt fejlcast .
I lighed med Jønnson så er det ganske enkelt til grin at de såkaldte eksperter stadig påstår at OB købte godt ind , der er ikke en eneste gang blevet skævet til hvilke pladser de to er indkøbt til og hvilke pladser de tidligere har præsteret nogenlunde på .
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDet tror jeg ikke. Han kom til OB et halvt år senere end El Mak og El Mak havde dertid endnu 1,5 år på kontrakten. Der var dertid idéen ar lade Izu spille sammen med El Mak i en mere offensive rolle end han havde i FCM.
I lighed med Jønnson så er det ganske enkelt til grin at de såkaldte eksperter stadig påstår at OB købte godt ind , der er ikke en eneste gang blevet skævet til hvilke pladser de to er indkøbt til og hvilke pladser de tidligere har præsteret nogenlunde på .
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægblev Izu ikke primært hentet for at afløse Makrini ved et salg?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægVi snakker forskellige placeringer på banen ..Izu har aldrig været offensiv styrmand på samme måde som JJT er. Jeg mener Izu spillede sine bedstekampe for FCM i en 4-1-4-1 opstilling som en slags midtbane sweeper med tilladelse til at tage offensive løb og afslutte når muligheden var der, og jeg mener da også han ved flere lejligheder har gjort det onde ved OB. Izu er imø ikke en seriøs konkurrent til JJT,eller omvendt for den sags skyld
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg tror vi snakker om to forskellige ting her.
Vi er enige om, at El Makrini sidder tungt på den defensive rolle på den centrale midt, right? Vi er vel også enige om, at Izunna har været tiltænkt en lidt mere fremtrukket rolle på midtbanen, når de har spillet sammen? I den rolle vil jeg klart mene, at JJT er hans største konkurrent, og en spiller med mange flere perspektiver i øvrigt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg er fuldstændig enig med dig i at Izunna ikke skal have pladsen som def. midtbane mod hans gamle venner fra Herning. Mest p.gr.a. hans attitude, men dog også en taktisk prioritering idet jeg synes Tingager skal spille med de styrker han har når Herning sandsynligvis stiller op med ca. 4 m. angribere i form af Onauchu og Borring, og så må Tverskov op på midten. HVIS ikke KN overrasker alt og alle og bænker KEP
Så er jeg da forresten også uenig med dig i at JJT er Izunnas største konkurrent til den def. midtbane. Den plads dækkes med den trup vi har nu bedst af ElMak, Tverskov, Izunna og måske Thrane. JJTs evner ligger længere fremme på banen
Vi er enige om, at El Makrini sidder tungt på den defensive rolle på den centrale midt, right? Vi er vel også enige om, at Izunna har været tiltænkt en lidt mere fremtrukket rolle på midtbanen, når de har spillet sammen? I den rolle vil jeg klart mene, at JJT er hans største konkurrent, og en spiller med mange flere perspektiver i øvrigt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg er fuldstændig enig med dig i at Izunna ikke skal have pladsen som def. midtbane mod hans gamle venner fra Herning. Mest p.gr.a. hans attitude, men dog også en taktisk prioritering idet jeg synes Tingager skal spille med de styrker han har når Herning sandsynligvis stiller op med ca. 4 m. angribere i form af Onauchu og Borring, og så må Tverskov op på midten. HVIS ikke KN overrasker alt og alle og bænker KEP
Så er jeg da forresten også uenig med dig i at JJT er Izunnas største konkurrent til den def. midtbane. Den plads dækkes med den trup vi har nu bedst af ElMak, Tverskov, Izunna og måske Thrane. JJTs evner ligger længere fremme på banen
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg kunne simpelthen ikke være mere uenig. Izunna har ikke leveret kontinuerligt i over to år. Izunna har ikke spillet godt i OB i andet end meget meget korte glimt. Udover et par uger i starten af den her sæson, har han været fri for skader. Han har siddet ude til trods for, at hans måske største konkurrent til pladsen, JJT, har været skadet i hovedparten af sæsonen indtil nu. Og nu har han for anden gang på under tre måneder været ude og beklage sig over sin situation og så tvivl om sin fremtid i klubben.
Stort set alt omkring Izunna skriger bare af noget forkert, og jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor et i forvejen MEGET skrøbeligt hold, skulle overlade nøglerne til den centrale midtbane til ham, hvis en vigtig spiller som El Makrini forlader os. Det ville være en helt grotesk satsning, der kan vise sig, om muligt, at blive endnu mere fatal, end den måde man har tacklet post-Falk situationen på.
Så er jeg da forresten også uenig med dig i at JJT er Izunnas største konkurrent til den def. midtbane. Den plads dækkes med den trup vi har nu bedst af ElMak, Tverskov, Izunna og måske Thrane. JJTs evner ligger længere fremme på banenLast edited by manner; 23-11-2016, 03:46.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægIzunna er en dyr mand på bænken, ingen tvivl om det, men synes nu lige vi skal se tiden lidt an. Forlænger Makrini ikke, så kan Izunna jo få "sin plads", det bliver han næppe dårligere af og så ringe er han altså heller ikke (efter min ydmyge mening).
Stort set alt omkring Izunna skriger bare af noget forkert, og jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor et i forvejen MEGET skrøbeligt hold, skulle overlade nøglerne til den centrale midtbane til ham, hvis en vigtig spiller som El Makrini forlader os. Det ville være en helt grotesk satsning, der kan vise sig, om muligt, at blive endnu mere fatal, end den måde man har tacklet post-Falk situationen på.Last edited by Sheed; 23-11-2016, 00:48.
Leave a comment:
Leave a comment: