Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Faurskov
    replied
    Han må jo bare vise at han skal spille fast, når han nu får chancen i morgen på Makrini plads.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Holder den mand aldrig kæft?
    Han skulle trænere så meget at ham mangler ånde for at sludre. Så ville han også få mere spilletid.

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg kan godt give en forklaring hvis Kent ikke vil.. Fordi du har spillet ringe kære Izunna når du endelig får chancen

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ende-spilletid
    Holder den mand aldrig kæft?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg kan godt give en forklaring hvis Kent ikke vil.. Fordi du har spillet ringe kære Izunna når du endelig får chancen

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ende-spilletid

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvilket var et vildsomt fejlcast .
    I lighed med Jønnson så er det ganske enkelt til grin at de såkaldte eksperter stadig påstår at OB købte godt ind , der er ikke en eneste gang blevet skævet til hvilke pladser de to er indkøbt til og hvilke pladser de tidligere har præsteret nogenlunde på .
    Ja, det er uforståeligt at man gjorte så forfærdelige eksperimenter især i hensigt til to så løntunge spillere. Mange spildte lønkroner.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det tror jeg ikke. Han kom til OB et halvt år senere end El Mak og El Mak havde dertid endnu 1,5 år på kontrakten. Der var dertid idéen ar lade Izu spille sammen med El Mak i en mere offensive rolle end han havde i FCM.
    Hvilket var et vildsomt fejlcast .
    I lighed med Jønnson så er det ganske enkelt til grin at de såkaldte eksperter stadig påstår at OB købte godt ind , der er ikke en eneste gang blevet skævet til hvilke pladser de to er indkøbt til og hvilke pladser de tidligere har præsteret nogenlunde på .

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    blev Izu ikke primært hentet for at afløse Makrini ved et salg?
    Det tror jeg ikke. Han kom til OB et halvt år senere end El Mak og El Mak havde dertid endnu 1,5 år på kontrakten. Der var dertid idéen ar lade Izu spille sammen med El Mak i en mere offensive rolle end han havde i FCM.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Vi snakker forskellige placeringer på banen ..Izu har aldrig været offensiv styrmand på samme måde som JJT er. Jeg mener Izu spillede sine bedstekampe for FCM i en 4-1-4-1 opstilling som en slags midtbane sweeper med tilladelse til at tage offensive løb og afslutte når muligheden var der, og jeg mener da også han ved flere lejligheder har gjort det onde ved OB. Izu er imø ikke en seriøs konkurrent til JJT,eller omvendt for den sags skyld
    blev Izu ikke primært hentet for at afløse Makrini ved et salg?

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg tror vi snakker om to forskellige ting her.

Vi er enige om, at El Makrini sidder tungt på den defensive rolle på den centrale midt, right? Vi er vel også enige om, at Izunna har været tiltænkt en lidt mere fremtrukket rolle på midtbanen, når de har spillet sammen? I den rolle vil jeg klart mene, at JJT er hans største konkurrent, og en spiller med mange flere perspektiver i øvrigt.
    Vi snakker forskellige placeringer på banen ..Izu har aldrig været offensiv styrmand på samme måde som JJT er. Jeg mener Izu spillede sine bedstekampe for FCM i en 4-1-4-1 opstilling som en slags midtbane sweeper med tilladelse til at tage offensive løb og afslutte når muligheden var der, og jeg mener da også han ved flere lejligheder har gjort det onde ved OB. Izu er imø ikke en seriøs konkurrent til JJT,eller omvendt for den sags skyld

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Jeg er fuldstændig enig med dig i at Izunna ikke skal have pladsen som def. midtbane mod hans gamle venner fra Herning. Mest p.gr.a. hans attitude, men dog også en taktisk prioritering idet jeg synes Tingager skal spille med de styrker han har når Herning sandsynligvis stiller op med ca. 4 m. angribere i form af Onauchu og Borring, og så må Tverskov op på midten. HVIS ikke KN overrasker alt og alle og bænker KEP
    Så er jeg da forresten også uenig med dig i at JJT er Izunnas største konkurrent til den def. midtbane. Den plads dækkes med den trup vi har nu bedst af ElMak, Tverskov, Izunna og måske Thrane. JJTs evner ligger længere fremme på banen
    Jeg tror vi snakker om to forskellige ting her.

Vi er enige om, at El Makrini sidder tungt på den defensive rolle på den centrale midt, right? Vi er vel også enige om, at Izunna har været tiltænkt en lidt mere fremtrukket rolle på midtbanen, når de har spillet sammen? I den rolle vil jeg klart mene, at JJT er hans største konkurrent, og en spiller med mange flere perspektiver i øvrigt.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Hvor ser du Nana W.?
    Han må være vores "skygge JJ"

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Jeg er fuldstændig enig med dig i at Izunna ikke skal have pladsen som def. midtbane mod hans gamle venner fra Herning. Mest p.gr.a. hans attitude, men dog også en taktisk prioritering idet jeg synes Tingager skal spille med de styrker han har når Herning sandsynligvis stiller op med ca. 4 m. angribere i form af Onauchu og Borring, og så må Tverskov op på midten. HVIS ikke KN overrasker alt og alle og bænker KEP
    Så er jeg da forresten også uenig med dig i at JJT er Izunnas største konkurrent til den def. midtbane. Den plads dækkes med den trup vi har nu bedst af ElMak, Tverskov, Izunna og måske Thrane. JJTs evner ligger længere fremme på banen
    Jeg er enig selvom jeg ellers er modstander af at Tverskov alt for ofte kastes rundt på banen. Lige præcis imod fcm er det dog vigtigt at komme med en masse fysik, og derfor synes jeg også Tverskov skal rykkes op, for Izunna er færdig her og Nana, Thrane og hvem der ellers har spillet cm er for små. Fcm spiller meget med musklerne og er uhyggelige på dødbolde, så vi vil kunne stå stærkere imod den del af spillet med Tverskov på cm. Jeg er spændt på hvad han finder på

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Hvor ser du Nana W.?

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg kunne simpelthen ikke være mere uenig. Izunna har ikke leveret kontinuerligt i over to år. Izunna har ikke spillet godt i OB i andet end meget meget korte glimt. Udover et par uger i starten af den her sæson, har han været fri for skader. Han har siddet ude til trods for, at hans måske største konkurrent til pladsen, JJT, har været skadet i hovedparten af sæsonen indtil nu. Og nu har han for anden gang på under tre måneder været ude og beklage sig over sin situation og så tvivl om sin fremtid i klubben.

Stort set alt omkring Izunna skriger bare af noget forkert, og jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor et i forvejen MEGET skrøbeligt hold, skulle overlade nøglerne til den centrale midtbane til ham, hvis en vigtig spiller som El Makrini forlader os. Det ville være en helt grotesk satsning, der kan vise sig, om muligt, at blive endnu mere fatal, end den måde man har tacklet post-Falk situationen på.
    Last edited by manner; 23-11-2016, 03:46.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Izunna er en dyr mand på bænken, ingen tvivl om det, men synes nu lige vi skal se tiden lidt an. Forlænger Makrini ikke, så kan Izunna jo få "sin plads", det bliver han næppe dårligere af og så ringe er han altså heller ikke (efter min ydmyge mening).
    Jeg kunne simpelthen ikke være mere uenig. Izunna har ikke leveret kontinuerligt i over to år. Izunna har ikke spillet godt i OB i andet end meget meget korte glimt. Udover et par uger i starten af den her sæson, har han været fri for skader. Han har siddet ude til trods for, at hans måske største konkurrent til pladsen, JJT, har været skadet i hovedparten af sæsonen indtil nu. Og nu har han for anden gang på under tre måneder været ude og beklage sig over sin situation og så tvivl om sin fremtid i klubben.

Stort set alt omkring Izunna skriger bare af noget forkert, og jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor et i forvejen MEGET skrøbeligt hold, skulle overlade nøglerne til den centrale midtbane til ham, hvis en vigtig spiller som El Makrini forlader os. Det ville være en helt grotesk satsning, der kan vise sig, om muligt, at blive endnu mere fatal, end den måde man har tacklet post-Falk situationen på.
    Last edited by Sheed; 23-11-2016, 00:48.

Leave a comment:

Working...
X