Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg syntes bare at han er en spiller der burde have større muligheder end OB og er vel snart der hvor det er sidste chance for den store kontrakt.
    Det vi har gang i nu kan umuligt tilfredsstille hans ambitioner..
    Men som jeg også skriver er det muligt at hvis vi får succes senere på sæsonen at han kan overtales
    Man må håbe at han og hans familie befinder sig rigtig godt i DK, som han i interviewet give udrtyk for.

Men som du skriver vægter økonomien sikkert rigtig meget, da han måske ikke har så mange år tilbage som fodboldspiller, 28 år er en rigtig fin alder som fodboldspiller, og han har sikkert 4 gode år tilbage, måske mere.

Håber JH kan skrue et attraktivt tilbud sammen til ham.

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Hvis ikke, at der allerede foreligger et tilbud om forlængelse af El Makrinis kontrakt, så har den bare at ligge på bordet klar til underskrift ASAP. Inden Makrini finder ud af, at der ikke er en skid at komme efter i OB helst

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Kan være JH kører samme taktik som da Falk fik tilbudt en ny kontrakt :

Vi anser dig for at være vigtig for klubben så hvis du lige går lidt ned i løn så får du en ny kontrakt .

:-)
    man frygter det....

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Vi anser dig for at være vigtig for klubben så hvis du lige går lidt ned i løn så får du en ny kontrakt .

Et skræk eksempel af de helt store. Forhandlingstaktik eller ej

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Nej, tværtimod. Han er glad for at være her, og lægger selv op til en forlængelse - så hvorfor JH ikke har fået det på plads endnu. Det bekymre mig.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-i-superligaen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hvorfor tror du ikke det? er de gået i gang med forhandlinger? El mak har da ikke udtrykt sig negativt om OB eller? Men det er klart hvis han er blevet lovet mere end hvad der bliver leveret så....plus han selv har spillet godt - så en større klub kan være på rov.
    Men igen - håber da JH og kent bruger resten af vinduet godt og finder de forstærkninger vi virkeligt har brug for - og DEREFTER når der er lukket - så snakker man forlængelser for alvor. Og finder en afklaring hurtigt...ikke det lange skuespil som vi så med falken
    Jeg syntes bare at han er en spiller der burde have større muligheder end OB og er vel snart der hvor det er sidste chance for den store kontrakt.
    Det vi har gang i nu kan umuligt tilfredsstille hans ambitioner..
    Men som jeg også skriver er det muligt at hvis vi får succes senere på sæsonen at han kan overtales

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    hvorfor tror du ikke det? er de gået i gang med forhandlinger? El mak har da ikke udtrykt sig negativt om OB eller?
    Nej, tværtimod. Han er glad for at være her, og lægger selv op til en forlængelse - så hvorfor JH ikke har fået det på plads endnu. Det bekymre mig.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-i-superligaen

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Ups Jeg tror ikke det lykkedes desværre. Men han er måske vores vigtigste spiller og jeg håber inderligt
    hvorfor tror du ikke det? er de gået i gang med forhandlinger? El mak har da ikke udtrykt sig negativt om OB eller? Men det er klart hvis han er blevet lovet mere end hvad der bliver leveret så....plus han selv har spillet godt - så en større klub kan være på rov.
    Men igen - håber da JH og kent bruger resten af vinduet godt og finder de forstærkninger vi virkeligt har brug for - og DEREFTER når der er lukket - så snakker man forlængelser for alvor. Og finder en afklaring hurtigt...ikke det lange skuespil som vi så med falken

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Så du tror han forlænger eller??? Du tvivler på det mislykkedes....
    Noget helt andet - jeg håber da virkeligt de bruger den sidste uges tid af vinduet mere fornuftigt - og kigger på nye folk så kan kontraktforlængelser komme i september...
    Ups Jeg tror ikke det lykkedes desværre. Men han er måske vores vigtigste spiller og jeg håber inderligt

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Jeg tvivler desværre mere og mere på at det mislykkedes Jesper at forlænge med Makrini mm vi virkelig ser store fremskridt og succes i Top 6 slutspillet.
    Så du tror han forlænger eller??? Du tvivler på det mislykkedes....😊
    Noget helt andet - jeg håber da virkeligt de bruger den sidste uges tid af vinduet mere fornuftigt - og kigger på nye folk så kan kontraktforlængelser komme i september...

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det faktum (som jeg hælder mere og mere til at være enig med dig i), at OB har en dårlig/manglende kultur, betyder stadig ikke at Izunnas opførsel er acceptabel.

Han er hentet ind som profil fra udlandet for at hæve OBs niveau. Måske/måske ikke er der ting i klubben der besværliggør den mission. Men den måde han har valgt at håndtere det på, ved at udvise noget der ligner arbejdsvægring på banen, og komme med stikpiller i pressen, er dybt uprofessionel opførsel fra en spiller, der efterhånden burde have rigeligt erfaring nok til at vide bedre. OBs kultur ufortalt...
    Ligner sgu Emil Larsen som har smidt 10.000 i solarie :-)

Hvis det er manden som er hentet ind for at udfylde 8'er rollen så er det godt nok elendigt scoutet . I FCM lå han beskyttet bag en 4-kæde på midten og havde aldrig på noget tidspunkt en offensiv rolle .

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Kultur starter ikke med sig selv. Der er en kultur, som dem i klubben har sat op, og hvis man ikke kan indordne sig, så skal man enten forsvinde eller så skal klubben finde en anden kultur. Jeg hælder mod begge dele. Izunna forsvinder og klubben får en anden kultur, i stedet for den JH og Co tegner lige nu.

MvH ChrisOB
    Det faktum (som jeg hælder mere og mere til at være enig med dig i), at OB har en dårlig/manglende kultur, betyder stadig ikke at Izunnas opførsel er acceptabel.

Han er hentet ind som profil fra udlandet for at hæve OBs niveau. Måske/måske ikke er der ting i klubben der besværliggør den mission. Men den måde han har valgt at håndtere det på, ved at udvise noget der ligner arbejdsvægring på banen, og komme med stikpiller i pressen, er dybt uprofessionel opførsel fra en spiller, der efterhånden burde have rigeligt erfaring nok til at vide bedre. OBs kultur ufortalt...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Bare rolig Kaptajn Krejler er jo på sagen... ;-) Nej det virker unægteligt som en situation, der er svær at komme uden om for alle parter. Izunna skal levere, men lader ikke til at have den største motivation for det - vil det motivere ham at være eneste hane i gården, så at sige? Er vores spillestil i det hele taget favorabel for Izunnas stil? Jeg tvivler.

Hvis han så bliver overhalet af både Welbeck og en spiller hentet ind for at spille central forsvar oven i, at han indtil J.J's skade også var blevet overhalet af denne, er han så virkelig én, der griber skeen i den anden hånd? Igen, jeg tvivler. Så en klassiker fortoner sig: Dyr spiller, godt navn, umulig at komme af med. Åbner munden med uheldig udtalelse og kryptiske beskeder.

MvH ChrisOB
    Jeg tvivler på at det lykkedes Jesper at forlænge med Makrini mm vi virkelig ser store fremskridt og succes i Top 6 slutspillet.
    Last edited by fmprOB; 26-08-2016, 07:41. Årsag: Sprogspazzzz

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Jeg kender kun Izunna fra dansk fodbold. Men efter hans ankomst til OB, der har jeg set en spiller helt uden passion for fodbold. Jeg er bange for, at et nederlag ikke gør helt ligeså ondt på ham, som det måske burde.
    Han har højst sandsynligt fået en ordentlig portion penge i sit skifte til Perm, ligesom han også har fået et fint, hvis ikke mere, beløb da han skiftede til OB. Det er rent gæt og injurierende af pommerens til, men jeg er bange for, at penge måske har været en del af hans drivkraft for at spille fodbold. Med det mål opnået eller delvist opnået, så tror jeg måske han har mistet noget af sin motivation. Jeg er bange for, at han ikke genfinder sit vinderinstinkt og kærlighed til spillet i OB, men at han i stedet ender i Kina eller lignende.
    Når han selv kommer med så kryptiske meldinger, så er han på en eller anden måde selv uden om, at man begynder at gætte. For man bliver da helt vildt nysgerrig. På et eller andet tidspunkt håber jeg godt nok, at han uddyber, fordi man kan da ikke tease for noget på den måde uden at følge op på det.
    Manden føler sig åbenlyst snydt af klubben og spiller a helvedes til samtidig.. Tror ikke hans drivkraft er penge men er enig i at han nok aldrig slår igennem i OB..
    Han passer simpelthen ikke ind i systemet og kommer aldrig til det. Han skal spille 4-1-4-1 eller 4-5-1 som kontrollerende 6'er. Det kommer vi aldrig til under Kent

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Tvivler stærkt på at hans kontrakt bliver opsagt. Vi har betalt mange penge for ham. Desuden har Makrini endnu ikke forlænget og vi kan risikere at stå uden en 6'er om 10 måneder. Hvis han forsvinder bliver han solgt
    Bare rolig Kaptajn Krejler er jo på sagen... ;-) Nej det virker unægteligt som en situation, der er svær at komme uden om for alle parter. Izunna skal levere, men lader ikke til at have den største motivation for det - vil det motivere ham at være eneste hane i gården, så at sige? Er vores spillestil i det hele taget favorabel for Izunnas stil? Jeg tvivler.

Hvis han så bliver overhalet af både Welbeck og en spiller hentet ind for at spille central forsvar oven i, at han indtil J.J's skade også var blevet overhalet af denne, er han så virkelig én, der griber skeen i den anden hånd? Igen, jeg tvivler. Så en klassiker fortoner sig: Dyr spiller, godt navn, umulig at komme af med. Åbner munden med uheldig udtalelse og kryptiske beskeder.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

Working...
X