Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied
    Helt enig... Han havde været i OB i et halvt år på det tidspunkt, hvor han havde deltaget i 14 ud af 15 kampe i foråret, med 10 starter... Og det trods han ikke var i form og ikke leverede...
    Han burde være mere end tilfreds, og burde være mødt op efter sommerpausen med arbejdshandskerne på!
    Han er en af de værste jeg længe kan huske, og i mine øjne har han ikke noget at gøre i OB... Utaknemmelig og illoyal...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror jeg da at alle er enige i. Det er måden han gør det på der er et problem..
    +1

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Tja, jeg synes kun det er en menneskelig reaktion og det er ikke iloyalitet at ønske en ny og bedre situation. Jeg synes, det er nogle rigide regler, der efterhånden er. Og jeg er sikker på han både har overvejet og fået at vide hvordan han kan løfte sin præstation. Det er bare ikke lykkes i OB-regi.
    Tror jeg da at alle er enige i. Det er måden han gør det på der er et problem..

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Tja, jeg synes kun det er en menneskelig reaktion og det er ikke iloyalitet at ønske en ny og bedre situation. Jeg synes, det er nogle rigide regler, der efterhånden er. Og jeg er sikker på han både har overvejet og fået at vide hvordan han kan løfte sin præstation. Det er bare ikke lykkes i OB-regi.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Nej, det synes jeg faktisk ikke, at det er.

    Om han vil væk, er jo kun din (og andres) fortolkning.
    Jeg har kun set ham udtale, at det ikke er holdbart, at han ikke spiller, og at "vi må se, hvad der sker" i fremtiden.
    Jeg mindes også at have set artikler, hvor han udtaler, at han ønsker at spille, og at han "kæmper videre".

    Det er klart, at kan han citeres for at sige "jeg vil væk", så må han væk... alle andre udtalelser, indtil nu, er i min verden ganske ok. Det er jo "bare" ærlig snak fra en fodboldspiller, der gerne vil spille fodbold - og kan det ikke blive i OB, så må han se på, om det kan blive andre steder.
    Synes når en fodboldspiller flirter med andre klubbers interesse og taler igen og igen um utilfredshed i klubben og gør det i offentligheden så er det illoyal og betyder for mig at han forcerer at komme væk.
    Og i året Izunna spiller for OB nu var det også en stor skuffelse i hensigt af sin præstation på banen. Der var vel til sidst en ordentlig kamp men før var det skuffende hvad han viste på banen: mange fejl, uinspirerende indhop. Synes han havde kun lidt spilletid fordi han var ikke god nok. Han viste vi har en god 6er med El Mak og han talte dertid selv at han kom til OB for at spille på en mere offensive position. Men åbenbart var han ikke god nok at få spilletid på den position. Så skulle han bedre overveje hvordan han kan løfte sin præstation end at beklage sig om situationen i offentligheden.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    For mig at se, så gjorde han det her, allerede i sommers... "Transfervinduet er stadig åbent, og jeg har folk, der arbejder for mig"

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/izunna-glad-agf-interesse-vi-maa-se-hvad-der-sker
    Ja det var også denne jeg henviste til. Samt 2 gange Instagram..

    @obforever: Det kan godt være at du syntes det er småting og ligegyldigt. Men det syntes vi andre ikke og det gør ledelsen så heller ikke. Mener ikke at det er første gang han er til kammeratlig samtale.
    Er det forræderi? Nej.
    Er det kontraktbrud? Nej
    Men det er usmagligt at høre på det klynkeri gang på gang og hver ledelsen eller os andre gider at høre på det mere

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Ja, enhver spiller bør da være glad for, at der er interesse udefra? Eller?

    Han kunne have udtalt: "Nej, det er noget pis, at andre kan li' mig..." - men det gjorde han ikke, men sagde i stedet: "- Det er godt for mig. Det er dejligt, når der er nogen, der gerne vil arbejde sammen med dig og ser dig som en god spiller. Jeg er glad for, at der er en klub, der vil have mig. Lige nu ved jeg ikke, hvad der kommer til at ske..."

    Nu er er det jo det jeg citerer jeg hentyder til... Han har folk til at arbejde for sig. Det er jo ikke hjemme i haven, men for at komme væk fra OB...

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    For mig at se, så gjorde han det her, allerede i sommers... "Transfervinduet er stadig åbent, og jeg har folk, der arbejder for mig"

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/izunna-glad-agf-interesse-vi-maa-se-hvad-der-sker
    Ja, enhver spiller bør da være glad for, at der er interesse udefra? Eller?

    Han kunne have udtalt: "Nej, det er noget pis, at andre kan li' mig..." - men det gjorde han ikke, men sagde i stedet: "- Det er godt for mig. Det er dejligt, når der er nogen, der gerne vil arbejde sammen med dig og ser dig som en god spiller. Jeg er glad for, at der er en klub, der vil have mig. Lige nu ved jeg ikke, hvad der kommer til at ske..."

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Men nu har Izunna jo heller ikke på noget som helst tidspunkt nogen som helst steder udtalt, at han vil væk? I modsat fald, må du gerne linke til det.

    Hvad han i korte træk selv har skrevet - og evt. udtalt - er, at det ikke er holdbart, at han ikke spiller fast, og at "vi må se", om han fortsætter i Odense...
    For mig at se, så gjorde han det her, allerede i sommers... "Transfervinduet er stadig åbent, og jeg har folk, der arbejder for mig"

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/izunna-glad-agf-interesse-vi-maa-se-hvad-der-sker

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Men det betyder ja mere eller mindre at han vil væk. Synes du ikke det er "bad style" hvad han gør der?
    Nej, det synes jeg faktisk ikke, at det er.

    Om han vil væk, er jo kun din (og andres) fortolkning.
    Jeg har kun set ham udtale, at det ikke er holdbart, at han ikke spiller, og at "vi må se, hvad der sker" i fremtiden.
    Jeg mindes også at have set artikler, hvor han udtaler, at han ønsker at spille, og at han "kæmper videre".

    Det er klart, at kan han citeres for at sige "jeg vil væk", så må han væk... alle andre udtalelser, indtil nu, er i min verden ganske ok. Det er jo "bare" ærlig snak fra en fodboldspiller, der gerne vil spille fodbold - og kan det ikke blive i OB, så må han se på, om det kan blive andre steder.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Men nu har Izunna jo heller ikke på noget som helst tidspunkt nogen som helst steder udtalt, at han vil væk? I modsat fald, må du gerne linke til det.

    Hvad han i korte træk selv har skrevet - og evt. udtalt - er, at det ikke er holdbart, at han ikke spiller fast, og at "vi må se", om han fortsætter i Odense...
    Men det betyder ja mere eller mindre at han vil væk. Synes du ikke det er "bad style" hvad han gør der?

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis man vil væk går man til ledelsen. Ikke til pressen og de sociale medier
    Men nu har Izunna jo heller ikke på noget som helst tidspunkt nogen som helst steder udtalt, at han vil væk? I modsat fald, må du gerne linke til det.

    Hvad han i korte træk selv har skrevet - og evt. udtalt - er, at det ikke er holdbart, at han ikke spiller fast, og at "vi må se", om han fortsætter i Odense...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis man vil væk går man til ledelsen. Ikke til pressen og de sociale medier
    Lige præcis.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Enig, jeg synes ikke at Izunna gør noget galt, han vil spille eller væk og det er altså fair.
    Hvis man vil væk går man til ledelsen. Ikke til pressen og de sociale medier

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg ville sådan set ønske, du har ret!

    Jeg klappede i mine hænder, da han blev hentet. Men han har helt klart ikke levet op til tidligere tiders niveau. Han har været ret skuffende i min optik.

    Nogle gange, så synes vi, at spillerne er nogle tudefjæs, nogle spillere uden ambitioner. Nogle gange efterlyser vi, at spillerne udtrykker, at de VIL spille fodbold, og når de udtrykker (inddirekte) at det er ok med en bænkplads, så er de vattede, der bare må ud. Når så Izunna udtrykker, at det ikke er holdbart for ham, at han ikke spiller - altså viser, at han VIL spille fodbold fast - så er han en nar, bare fordi han er OB-spiller.
    Havde det nu været en dansker i en anden klub, der ikke fik fast spilletid, men udviste vilje til at VILLE spille og ville kæmpe for en plads - eller at han vil finde en anden klub, hvor han kan få spilletid, så havde han måske været bedømt som en spiller, der hellere vil spille fodbold end blot at sidde og få splinter i røven og hæve sin fede hyre, og været en der viser vilje og som vil kæmpe for at få lov at spille fodbold.

    ...men nu er Izunna jo i OB, og taler lidt for, at han må videre, fordi han vil spille fodbold...og så er han en klaphat.

    Det er sgutte nemt at være fodboldspiller altid :D
    Enig, jeg synes ikke at Izunna gør noget galt, han vil spille eller væk og det er altså fair.

    Leave a comment:

Working...
X