Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Der var jo så ikke en kinamands chance i helvede for at vi kunne hente McGready ... men det gav omtale og JH kunne fremstå som om han forsøgte at finde forstærkning ..
    Jeg har prøvet at sende ham et tweet men kan se at ikke bruger det så meget. Han har vist ikke tweetet i 16 måneder men kan være han får en besked når nogen tweeter til ham.. Har spurgt ham hvor tæt han egentlig var på OB. Håber vi kan få den besvaret men har samme holdning til dig indtil andet er bevist

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Var det lykkedes med McGeady i august, havde Jönsson uden tvivl - primært - konkurreret om en af de to angrebspladser i efteråret.

    Han spillede også mest angriber i Aalborg.
    Der var jo så ikke en kinamands chance i helvede for at vi kunne hente McGready ... men det gav omtale og JH kunne fremstå som om han forsøgte at finde forstærkning ..

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Izunna er en dyr mand på bænken, ingen tvivl om det, men synes nu lige vi skal se tiden lidt an. Forlænger Makrini ikke, så kan Izunna jo få "sin plads", det bliver han næppe dårligere af og så ringe er han altså heller ikke (efter min ydmyge mening).

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Det store problem er vel også at vi igen står med store løntunge "profiler" der slet ikke præsterer og vel er med til at skævvride hele hirakiet...
    Jönsson,Izunna og KEP hæver store tal hver måned mens andre går til 1/2 pris og måske præsterer bedre samt føler at de ikke spiller i weekenden udelukkende pga et "navn" er nød til at spille.. Jeg ser på det på denne måde:

    Izunna: Han skal bare væk til højest bydende

    KEP: Har jeg ikke så store problemer med som de fleste.. Jeg kan godt lide hans attitude og tror han er god for omklædningsrummet.. Han har lavet en del fejl ja men ingen der har tabt kampe for os som Tingager har.. Han er ikke min drømmespiller nej men så er det heller ikke mere katastrofalt

    Jönsson: Hvis man melder ud at man vil bruge ham som angriber/hængende syntes jeg at han skal have et 1/2 år mere.. Han er komplet håbløs på kanten men har vist gode momenter inde centralt.. Så hvis JH ikke vil købe en ny angriber må han fungere i et 4 kløver med AK/Fester og Yao

    Leave a comment:


  • skarven
    replied
    Var det lykkedes med McGeady i august, havde Jönsson uden tvivl - primært - konkurreret om en af de to angrebspladser i efteråret.

    Han spillede også mest angriber i Aalborg.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Hvis han nogensinde skal få en snert af succes i OB, så må det blive som angriber. Han er jo HELT væk, når de andre har bolden. Det har set skidt ud i nogle kampe, men mod Brøndby var det jo decideret vanvittigt. Han orienterer sig slet ikke, og Larsson løb i ryggen på ham så mange gange, at man skulle bruge en kugleramme for at holde styr på antallet. Det går simpelthen ikke. Han har en fin teknik, og han har en fin spilforståelse, og han laver egentligt nogle fine ting i glimt offensivt, men lige nu er det simpelthen så langt fra at kunne opveje de defensive mangler, at det ikke går at lade ham spille den kant
    Er det lidt i kategorien med Khadri som venstre back. Han blomstrede jo vildt meget da han fik kampe på den plads der lå til ham.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Izunna har været en skandale - intet mindre. Han skal afskibes ved først givne lejlighed.

    Trods den massive kritik af Jönsson, så har jeg faktisk stadig en slags fidus til ham. Som du påpegede i en anden tråd, så giver hans defensive kvaliteter (eller mangel på samme) mindelser om Emil Larsen. Men det var der jo ikke mange der påpegede da Emil var flyvende i starten. Jeg er med på, at Jönsson aldrig bliver en Falk, men jeg giver ham gerne frem til sommer til at bevise sit værd. Jeg synes fortsat at man kan se åbenlyse kvaliteter, som dog mangler at blive bragt i spil på rette vis.
    Hvis han nogensinde skal få en snert af succes i OB, så må det blive som angriber. Han er jo HELT væk, når de andre har bolden. Det har set skidt ud i nogle kampe, men mod Brøndby var det jo decideret vanvittigt. Han orienterer sig slet ikke, og Larsson løb i ryggen på ham så mange gange, at man skulle bruge en kugleramme for at holde styr på antallet. Det går simpelthen ikke. Han har en fin teknik, og han har en fin spilforståelse, og han laver egentligt nogle fine ting i glimt offensivt, men lige nu er det simpelthen så langt fra at kunne opveje de defensive mangler, at det ikke går at lade ham spille den kant

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Da vi gik ind i overtiden i Brøndbykampen, og Brøndby havde deres kæmpechance i overtiden, hvor tre mand pludselig står fri, kunne jeg simpelthen ikke forstå på Stadion, at der ikke blev fløjtet offside, da alle OB-spillerne trak frem efter det første skud som de skulle.

    Nu har jeg så set highlights på superliga.dk, og hvem står ude i venstresiden og SNORKsover, og trækker så ugideligt frem, da det er alt for sent.

    Vores netop indskiftede dyrt indkøbte defensive profil fra det midtjydske!

    Hvis den uopmærksomhed og ugidelighed havde kostet os kampen, tror jeg ikke jeg havde kunnet finde det i mig selv at tilgive ham, før han havde leveret en serie af gode kampe i streg. Ikke meget tyder på det kommer til at ske.

    Han er et næsten lige så stort flop som Jönsson. Begge to måtte meget gerne afskibes til vinter! (Jeg tror Izunna ryger)
    Izunna har været en skandale - intet mindre. Han skal afskibes ved først givne lejlighed.

    Trods den massive kritik af Jönsson, så har jeg faktisk stadig en slags fidus til ham. Som du påpegede i en anden tråd, så giver hans defensive kvaliteter (eller mangel på samme) mindelser om Emil Larsen. Men det var der jo ikke mange der påpegede da Emil var flyvende i starten. Jeg er med på, at Jönsson aldrig bliver en Falk, men jeg giver ham gerne frem til sommer til at bevise sit værd. Jeg synes fortsat at man kan se åbenlyse kvaliteter, som dog mangler at blive bragt i spil på rette vis.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Da vi gik ind i overtiden i Brøndbykampen, og Brøndby havde deres kæmpechance i overtiden, hvor tre mand pludselig står fri, kunne jeg simpelthen ikke forstå på Stadion, at der ikke blev fløjtet offside, da alle OB-spillerne trak frem efter det første skud som de skulle.

    Nu har jeg så set highlights på superliga.dk, og hvem står ude i venstresiden og SNORKsover, og trækker så ugideligt frem, da det er alt for sent.

    Vores netop indskiftede dyrt indkøbte defensive profil fra det midtjydske!

    Hvis den uopmærksomhed og ugidelighed havde kostet os kampen, tror jeg ikke jeg havde kunnet finde det i mig selv at tilgive ham, før han havde leveret en serie af gode kampe i streg. Ikke meget tyder på det kommer til at ske.

    Han er et næsten lige så stort flop som Jönsson. Begge to måtte meget gerne afskibes til vinter! (Jeg tror Izunna ryger)
    Han er allerede videre oppe i hovedet. Jeg blev sgu overrasket over at han kom på banen. Han havde endnu engang et fladt indhop og det virker ikke til at han selv tror på han slår til her. Et kæmpe fejlkøb!

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Da vi gik ind i overtiden i Brøndbykampen, og Brøndby havde deres kæmpechance i overtiden, hvor tre mand pludselig står fri, kunne jeg simpelthen ikke forstå på Stadion, at der ikke blev fløjtet offside, da alle OB-spillerne trak frem efter det første skud som de skulle.

    Nu har jeg så set highlights på superliga.dk, og hvem står ude i venstresiden og SNORKsover, og trækker så ugideligt frem, da det er alt for sent.

    Vores netop indskiftede dyrt indkøbte defensive profil fra det midtjydske!

    Hvis den uopmærksomhed og ugidelighed havde kostet os kampen, tror jeg ikke jeg havde kunnet finde det i mig selv at tilgive ham, før han havde leveret en serie af gode kampe i streg. Ikke meget tyder på det kommer til at ske.

    Han er et næsten lige så stort flop som Jönsson. Begge to måtte meget gerne afskibes til vinter! (Jeg tror Izunna ryger)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    I det mindste siger han det på en god måde. Vi har ikke brug for negativ energi fra nogen spillere lige nu.. Så forhåbentligt kan han holde sit eget ord, og bevare positiviteten i dagligdagen..

    Men han skal selvfølgelig videre. Vi kan slet ikke bruge ham.. JJT, Nana, Makrini og Tverskov burde være rigeligt til midtbanen, som alle foretrukkes fremfor ham.

    Men alt i alt, så har han bare ikke været god nok. Hans nuværende situation kan han takke sig selv for. Han har fået chancen utallige gange, alt for mange gange... Han greb den aldrig.
    Enig. Men problemet er vel at Makrini nok ikke forlænger. Så mangler vi stadig en 6'er.. Men uanset hvad kommer han nok aldrig til at fungere i Kents system..
    Han skal videre og vi skal bruge transfersum plus frigivede lønkroner til at forstærke holdet

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Izunna stadig utilfreds og siger mellem linierne at han stadig vil væk

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tuationen-i-ob
    I det mindste siger han det på en god måde. Vi har ikke brug for negativ energi fra nogen spillere lige nu.. Så forhåbentligt kan han holde sit eget ord, og bevare positiviteten i dagligdagen..

    Men han skal selvfølgelig videre. Vi kan slet ikke bruge ham.. JJT, Nana, Makrini og Tverskov burde være rigeligt til midtbanen, som alle foretrukkes fremfor ham.

    Men alt i alt, så har han bare ikke været god nok. Hans nuværende situation kan han takke sig selv for. Han har fået chancen utallige gange, alt for mange gange... Han greb den aldrig.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Izunna stadig utilfreds og siger mellem linierne at han stadig vil væk

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tuationen-i-ob

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Enig i, at timingen virker lidt underligt. Men helt ærlig, så tror jeg, at Izunna er en type, der er lidt 'kort for hovedet'.
    Så skulle han måske vælge at stille op i et realityshow fremfor at forfølge en karriere som prof. Fodboldspiller...

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Enig i, at timingen virker lidt underligt. Men helt ærlig, så tror jeg, at Izunna er en type, der er lidt 'kort for hovedet'.
    Det kan du godt have ret i, det kunne da i mine øjne godt tyde lidt på det...

    Leave a comment:

Working...
X