Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Vi ved jo ikke hvad der er foregået i kulissen, men Izu er helt sikkert ikke dummere end han godt kan regne ud at han pt. sidder på et yderligt mandat i starteren, og at han ikke har leveret det som der kan forventes af en spiller som er købt til starteren. Han har ikke løftet nok .. det har KN/JH måske fortalt ham, så selvf. er han træt af og skuffet over sine egne præstationer
    Det er jeg helt enig i, og det er også en ting der gør det svært for mig at tro at det handler om han ikke har været nok i start 11eren...
    Nå, men det er da nu heller ikke noget jeg behøver at skal køre længere ud, men det overraskede mig med den udmelding, da jeg har svært ved at se hvad det er han kan være så utilfreds med så han søger væk...
    Vi må se hvordan det udspiller sig... det kan også være det allerede er ude af verden igen...

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det er jeg da enig i det er, men hvad har det med denne sag at gøre..?
    Udtalelsen kom også efter en kamp med ham i starteren...
    Vi ved jo ikke hvad der er foregået i kulissen, men Izu er helt sikkert ikke dummere end han godt kan regne ud at han pt. sidder på et yderligt mandat i starteren, og at han ikke har leveret det som der kan forventes af en spiller som er købt til starteren. Han har ikke løftet nok .. det har KN/JH måske fortalt ham, så selvf. er han træt af og skuffet over sine egne præstationer

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Enig i, at timingen virker lidt underligt. Men helt ærlig, så tror jeg, at Izunna er en type, der er lidt 'kort for hovedet'.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Jeg skal ikke med sikkerhed kunne sige hvad det er er drivkraften, men jeg noterer mig at det oftest er spillere udenfor start11'eren i mange klubber, der af en eller anden grund er utilfredse med et eller andet. Izu har med sikkerhed ikke levet op til det vi som fans kan forvente, og han har tydeligvis heller ikke levet op trænerens forventninger ellers havde han næppe været i den situation ha er i nu

Leave a comment:

• manner
    replied
    Nu ved vi jo ikke om det er det han er utilfreds med... det kan det næsten ikke være... Han fik 10 ud af 14 starter i foråret, og har fået 3 starter i de 3 kampe han har kunne deltage i dette efterår(inden udtalelsen)... En mand der med egne ord ikke er hvor han skal være, og som ikke har leveret det nødvendige... Er det problemet for ham, så lever han på en anden planet...
    Jeg skal ikke med sikkerhed kunne sige hvad det er er drivkraften, men jeg noterer mig at det oftest er spillere udenfor start11'eren i mange klubber, der af en eller anden grund er utilfredse med et eller andet. Izu har med sikkerhed ikke levet op til det vi som fans kan forvente, og han har tydeligvis heller ikke levet op trænerens forventninger ellers havde han næppe været i den situation ha er i nu

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Tomme tønder buldre mest, og Izu SKAL være utilfreds med ikke at starte hver gang. Det var meget værre hvis han ikke var det. Han skal dog rette kritikken mod sig selv og kæmpe hårdere for gøre sig berettiget til en startplads hver gang.
    Nu ved vi jo ikke om det er det han er utilfreds med... det kan det næsten ikke være... Han fik 10 ud af 14 starter i foråret, og har fået 3 starter i de 3 kampe han har kunne deltage i dette efterår(inden udtalelsen)... En mand der med egne ord ikke er hvor han skal være, og som ikke har leveret det nødvendige... Er det problemet for ham, så lever han på en anden planet...

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Tomme tønder buldre mest, og Izu SKAL være utilfreds med ikke at starte hver gang. Det var meget værre hvis han ikke var det. Han skal dog rette kritikken mod sig selv og kæmpe hårdere for gøre sig berettiget til en startplads hver gang.
    Super point du har der Manner :)

Leave a comment:

• manner
    replied
    Han gjorde det klart han ikke var tilfreds, og at han havde sat folk til at arbejde på at finde en ny klub... Ved ikke hvad der skulle være at misforstå, men hvis ikke det var det han mente med udtalelsen, så er han da en endnu større klaphat...

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Tjah, hele Brøndbys startende midtbane, fraset Mukhtar, og angribere har været der siden i vinters, så vidt jeg ved, og hele forsvaret med undtagelse af de 2 stoppere lige så.

Det skal ikke være en undskyldning, for det har ikke været godt nok, men det tager også tid at køre en næsten ny bagkæde og næsten hel midtbane ind. Det sagt, så fungerer Brøndby da også meget bedre end jeg tænkte, de ville komme til.
    Mon ikke kvalitet og spillere på de rette pladser betyder en smule for udviklingen ;-) .

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Men har vi ikke spillerne til at spille den type bold så er det måske ikke den måde der skal spilles på......
    - og det med de ikke er kørt ind på holdet - efter at have set hvor hurtigt skiftet er sket i Brøndby så ved jeg ærlig talt ikke hvor meget jeg giver for den undskyldning.
    Tjah, hele Brøndbys startende midtbane, fraset Mukhtar, og angribere har været der siden i vinters, så vidt jeg ved, og hele forsvaret med undtagelse af de 2 stoppere lige så.

Det skal ikke være en undskyldning, for det har ikke været godt nok, men det tager også tid at køre en næsten ny bagkæde og næsten hel midtbane ind. Det sagt, så fungerer Brøndby da også meget bedre end jeg tænkte, de ville komme til.

Leave a comment:

• daniel1poulsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Hvordan er det du mener, at Kent praktiserer typisk DBU-fodbold? Jeg synes bestemt ikke vi spiller DBU-fodbold. Og hvordan mener du vi burde spille, hvis man ser på de spillere vi har i truppen?
    Her er mit bud, hvor Jönsson får en tur på bænken:

Grytebust

Lund - KEP - Tverskov - JBL

Desler - Makrini - Welbeck - Yao / Joan / Greve

AK - Fester

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Til dels, men det skyldes vel at vi ikke har mange spillere med gennembrudskraft, eller at de ikke er i form/kørt ind på holdet. Der kommer jo ikke på magisk vis gennembrudskraft, fordi man spiller en anden formation?

Alternativet er vel at sadle helt om og gå tilbage til Ove P. bold, men det sker jo nok ikke, selvom jeg da er begyndt at savne tiden under Ove.
    Men har vi ikke spillerne til at spille den type bold så er det måske ikke den måde der skal spilles på......
    - og det med de ikke er kørt ind på holdet - efter at have set hvor hurtigt skiftet er sket i Brøndby så ved jeg ærlig talt ikke hvor meget jeg giver for den undskyldning.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    Jeg synes ikke at det er professionelt af Izunna det der er foregået via medierne, og ville også ønske han kunne genfinde tidligere tiders form. Men synes fanme det befriende med noget kritik af den old School DBU stil Kent praktiserer. Brækker mig over den ineffektivitet det medfører. Se på landsholdet og hvor forandret et udtryk de samme spillere fremstår med når holdet og taktikken sættes efter hvem der er til rådighed...
    Nu er der jo faktisk netop kommet mange nye ind og der spilles fortsat ved jorden ... dog lidt hurtigere frem, men det er også nemmere med bedre spillere.
    U-21 har været en magtfaktor med denne spillestil i mange år efterhånden ... men dem har du måske ikke rigtig styr på?

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Du mener ikke vi spiller kønsløs boldmassage uden gennembrudskraft?
    Uden vilje til at ændre på opstilling som ikke fungerer.
    Jeg kan godt se lighedstegn.
    Aaah ja, det der som har gjort u-21 nærmest uovervindelige i de sidste 3 kvalpuljer ... ja det er noget værre skidt.
    At det til sidst ikke køre under Olsen havde meget at gøre med de spillere der var til rådighed.
    Jeg synes hurtigt pasningsspil ved jorden og fokus på, at kontrollere kampen med bolden er en fed måde at spille på ...

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    En fjer bliver hurtigt til fem høns, og den der ikke fejler bestiller for lidt. Journalisterne kan "lugte" sådanne sager på lang afstand. Ledende spørgsmål og måske en lille misforståelse eller tanketorsk hos Izu kan hurtigt blive til en sensation
    Han gjorde det klart han ikke var tilfreds, og at han havde sat folk til at arbejde på at finde en ny klub... Ved ikke hvad der skulle være at misforstå, men hvis ikke det var det han mente med udtalelsen, så er han da en endnu større klaphat...

Leave a comment:

Working...
X