Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    mon dog ikke de er i fuld gang med at undersøge markedet, tvivler på det er meningen at vi kun skal have 2 målmænd fra start af sæsonnen - sådan har det så bare udviklet sig.

    Min fornemmelse går også på Falkesgaard er et step up ifht Toppel - men jeg er nu stadig i tvivl om han er stærk nok til at skulle være vores første keeper.

    Og så håber og tror jeg ikke at de venter til aller sidst i vinduet med at bringe vores nye målmand ind.....men det er jo tydeligt at han ikke når at blive klar til sæson start....
    Ja vinduet er langt endnu og mange af de gode ledige målmænd venter vel på bedre tilbud og større lønposer..
    Vi må se. Jeg håber stadig på JH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Jamen hvis du mener jeg bare lalleglad og lukker øjnene, så kunne du måske udfordre fodbold universet og se kampe med de spillere vi skriver med, så du ca. Kender deres niveau og så dømme dem derefter. Istedet for at dømme ham ude bare fordi han er reservekeeper i Brøndby under hradesky.....
      Har jeg dømt ham ude fordi han var reservekeeper i BIF..? Det var jeg så ikke selv klar over...

      Jeg har skam set kampene, selvom du også der mener at vide noget andet... og jeg har også nævnt at han gjorde det ok i den periode for BIF, og at han blev MoM i sidste og afgørende kamp BIF havde mod Horsens... så hvad mener du egentlig..?

      Situationen er bare den, at det er over 2 år siden han spillede den sidste kamp, hvor han forud for den trods alt kun har haft 6 starter... Det er bekymrende at det er hvad vi har at skyde med til sæsonstart, og jeg tager det ikke helt seriøst når det bare slåes fast at vi er forstærket, eller at vi er opgraderet...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Lado, måske på vej retur: http://www.fyens.dk/sport/OB-georgie...rtikel/2749129

        Fornuftigt for alle hvis det sker

        Comment


          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
          Lado, måske på vej retur: http://www.fyens.dk/sport/OB-georgie...rtikel/2749129

          Fornuftigt for alle hvis det sker
          Ja bestemt. Det ville være godt for alle parter.. Hvis TM ryger også burde vi hente en angriber mere foruden AK..
          Eller skal det bare hedde Zohore,AK,Festersen,Greve ??

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja bestemt. Det ville være godt for alle parter.. Hvis TM ryger også burde vi hente en angriber mere foruden AK..
            Eller skal det bare hedde Zohore,AK,Festersen,Greve ??
            ddet vil absolut være fornuftigt hvis han tager tilbage til Polen. Jeg kan dog godt ærgre mig lidt over at OB ikke formåede at sætte ham i scene, som det siges på fodbold dansk.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              ddet vil absolut være fornuftigt hvis han tager tilbage til Polen. Jeg kan dog godt ærgre mig lidt over at OB ikke formåede at sætte ham i scene, som det siges på fodbold dansk.
              Sådan er fodbold

              videre

              næste

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                ddet vil absolut være fornuftigt hvis han tager tilbage til Polen. Jeg kan dog godt ærgre mig lidt over at OB ikke formåede at sætte ham i scene, som det siges på fodbold dansk.
                Helt enig, havde egentlig håbet han fik chancen under Ove, men sådan blev det ikke. Og det virker som om Mikkelsen er foran i køen nu.

                Zohore, Festersen, Ak og Greve lyder glimrende i mine øjne. Mikkelsen og Lado virker til at være dødvægt, så evt. Salg ville være super. Ingen grund til at have så mange spillere i angrebet.

                Comment


                  Er vi ikke enige om at JH har meldt ud at der skal hentes en ny keeper - han har vel aldrig nævnt noget med at der skal hentes en ny 1. keeper?

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Er vi ikke enige om at JH har meldt ud at der skal hentes en ny keeper - han har vel aldrig nævnt noget med at der skal hentes en ny 1. keeper?

                    MvT
                    Korrekt. Alt andet ville også være dumt i en klub af vores størrelse

                    Comment


                      En sidebemærkning.
                      Hele holdet var oppe at træne i obbc i dag (hvor ellers!). Falkesgaard blev efter øvrige var gået og trænede igennem i bænkpress og andet. Han virker på mig til at være en utrolig sympatisk, ydmyg person. Om det gør ham til en bedre målmand, vides ikke :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                        En sidebemærkning.
                        Hele holdet var oppe at træne i obbc i dag (hvor ellers!). Falkesgaard blev efter øvrige var gået og trænede igennem i bænkpress og andet. Han virker på mig til at være en utrolig sympatisk, ydmyg person. Om det gør ham til en bedre målmand, vides ikke :)
                        jeg synes det er fedt han gør det, det kunne andre lære noget af. Det er super sympatisk og træningsflid giver sympatipoint hos mig. Det giver et indtryk at han VIL det her
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Jeg håber på at Lado og Thomas Mikkelsen bliver afskibbet asap, og at vi henter Matti, AK og en keeper ind. Måske også Henrik Dalsgaard, hvis kontrakt løber ud til nytår ligesom AK.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Jeg håber på at Lado og Thomas Mikkelsen bliver afskibbet asap, og at vi henter Matti, AK og en keeper ind. Måske også Henrik Dalsgaard, hvis kontrakt løber ud til nytår ligesom AK.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Jeg håber på at Lado og Thomas Mikkelsen bliver afskibbet asap, og at vi henter Matti, AK og en keeper ind. Måske også Henrik Dalsgaard, hvis kontrakt løber ud til nytår ligesom AK.
                              Matti Lund Nielsen vil simpelthen være en fremragende spiller at få hjem til at supplere Makrini, JJT, Azer og Ari på vores midtbane. Hvis JH henter Matti hjem nu så bliver jeg sgu glad. Frygter dog at han ryger til Esbjerg, Nordsjælland, BIF eller lign..

                              Lado skal helt sikket videre, hvis muligheden opstår. Thomas Mikkelsen har jeg altså ikke afskrevet helt som joker i vores angrebskabale. Men helt klart, hvis vi henter AK nu, så har han pludselig lang vej til spilletid. Hvis IFK sælger Lasse Vibe kommer de måske på banen igen . Men som situationen er nu med en Zohore som tidligere har haft mange skadesproblemer, er det fint at have Thomas Mikkelsen i truppen.

                              Comment


                                Lado meldes på vej tilbage til Polen af Sport Fyn til en unavngiven klub. Afsted med ham

                                Comment

                                Working...
                                X