Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kan vi ikke holde diverse spekulationer, specielt de helt vanvittige Lindegaard-diskussioner, væk fra rygtetråden, tak?

    Man kan jo passende fortsætte her:

    http://forum.ob.dk/showthread.php?60...r-2015/page172

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Type=prislag ?
      Ja tænker "type" i denne sammenhæng kan dække over dette også. Også mængde af erfaring. Jeg tænker man nu i hvert fald går efter en med noget rutine.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Kan vi ikke holde diverse spekulationer, specielt de helt vanvittige Lindegaard-diskussioner, væk fra rygtetråden, tak?

        Man kan jo passende fortsætte her:

        http://forum.ob.dk/showthread.php?60...r-2015/page172
        Altså nok er Lindegaard "rygtet" vanvittigt, men jeg ved da at der har været kontakt tidligt i vinduet, hvor han dog meddelte at Danmark ikke lige var førsteprioritet lige nu, men det kan jo ændre sig, hvis der ikke dukker noget bedre op. Så selvom det ikke er det mest sandsynlige, så er det vil fortsat et rygte?

        Men for min skyld kan det godt diskuteres i en anden tråd, det gør ikke mig det store, så det bliver min sidste melding om Lindegaard i denne tråd, i hvert fald indtil der er mere nyt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Det jeg mente var at United ikke forlanger noget for ham. http://footy.dk/2015/08/04/medie-uni...ard-ga-gratis/

          Men er godt klar over, at han vil forlange en god løn, og sikkert også en god sign-on-fee. Så det kræver at han vil gå ned i løn, eller at United går med til at betale dele af hans nuværende løn indtil hans kontrakt udløber med dem. F.eks. at de kan "nøjes" med at betale 50 % af hans løn indtil hans kontrakt udløber, og vi så kan tilbyde ham en god superliga løn.
          Den var jeg med på, jeg mente bare at det gør Linde så nok for at spille i OB, han bliver for dyr uanset hvad...
          Det OB kan betale i løn kommer United ikke til at kan mærke, jeg tror de vil helt af med lønnen, hvis han endelig smutter... 50% af Lindegaards løn kan ingen Suppehold matche...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Pointen er jo så, at de formentlig netop var afklaret med hvilken "type" de gerne ville have (delvist på baggrund af Falkesgaards præstationer til træning og i kamp), men nu kan det meget vel have ændret sig markant.
            Og min pointe er så at det scenarie skulle man have haft en plan for...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Den var jeg med på, jeg mente bare at det gør Linde så nok for at spille i OB, han bliver for dyr uanset hvad...
              Det OB kan betale i løn kommer United ikke til at kan mærke, jeg tror de vil helt af med lønnen, hvis han endelig smutter... 50% af Lindegaards løn kan ingen Suppehold matche...
              Ahr har lige lovet ikke at nævne "ham" mere i denne tråd, men bliver alligevel lige nødt til at uddybe hvad jeg mente.

              Helt enig i at ingen superligaklub kan matche 50 % af hans nuværende løn, så han skal gå med til en lønnedgang uanset hvad. Men lad os sige han får 25 millioner om året nu, og United går med til at betale 50 % af hans løn kontraktperioden ud, så sparer de trods alt 12,5 millioner om året. Vi kan måske betale 4 millioner om året, hvilket vil give Lindegaard 16,5 millioner om året og en sign-on-fee- på 3-4 millioner, ja så er det jo alligevel en fornuftigt årsløn han får.

              Forkert tråd i know, ikke et rygte. Men synes lige jeg ville forklare hvad jeg mente.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Altså nok er Lindegaard "rygtet" vanvittigt, men jeg ved da at der har været kontakt tidligt i vinduet, hvor han dog meddelte at Danmark ikke lige var førsteprioritet lige nu, men det kan jo ændre sig, hvis der ikke dukker noget bedre op. Så selvom det ikke er det mest sandsynlige, så er det vil fortsat et rygte?

                Men for min skyld kan det godt diskuteres i en anden tråd, det gør ikke mig det store, så det bliver min sidste melding om Lindegaard i denne tråd, i hvert fald indtil der er mere nyt.
                Undskyld, undskyld, undskyld.

                Men betyder det, at OB har haft en føler ude på ham tidligere i vinduet?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Ahr har lige lovet ikke at nævne "ham" mere i denne tråd, men bliver alligevel lige nødt til at uddybe hvad jeg mente.

                  Helt enig i at ingen superligaklub kan matche 50 % af hans nuværende løn, så han skal gå med til en lønnedgang uanset hvad. Men lad os sige han får 25 millioner om året nu, og United går med til at betale 50 % af hans løn kontraktperioden ud, så sparer de trods alt 12,5 millioner om året. Vi kan måske betale 4 millioner om året, hvilket vil give Lindegaard 16,5 millioner om året og en sign-on-fee- på 3-4 millioner, ja så er det jo alligevel en fornuftigt årsløn han får.

                  Forkert tråd i know, ikke et rygte. Men synes lige jeg ville forklare hvad jeg mente.
                  Nååå på den måde...
                  Det ville i hvert fald være en fin løn ja, ved mindre Skattefar har mulighed for at flå ham for mindst halvdelen, ved ikke hvordan det foregår...

                  Det der med forkert tråd skal du ikke tage så tungt...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Pär Hansson kunne være en super signing. Var FCK ikke efter ham tidligere i vinduet?

                    Comment


                      https://www.youtube.com/watch?v=K27VHQBG_7w

                      Comment


                        På baggrund af den her video alene, så køb ham uanset hvad han koster! Fuck hvor er han sej! Jeg er allerede kæmpe fan

                        https://www.youtube.com/watch?v=85hTGCzyZ9o

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Pär Hansson kunne være en super signing. Var FCK ikke efter ham tidligere i vinduet?
                          kender intet til ham - men bliver lidt mere positvt stemt hvis bare der bliver kigget på andre end tørnæs :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            kender intet til ham - men bliver lidt mere positvt stemt hvis bare der bliver kigget på andre end tørnæs :)
                            Helt bestemt en målmand der vil signalere ambitioner

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Helt bestemt en målmand der vil signalere ambitioner
                              det må man sige.....god alder - og inde omkring det svenske landshold.....i et eller andet omfang.

                              Tørnæs prøvetræning kan jo også ses i det lys - som ren forhandlingstaktik, og eller sikkerhedsforanstaltning, for der skal vel præsenteres noget inden kampen mod RFC - eller? for vi løbder da snart tør for tid.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                På baggrund af den her video alene, så køb ham uanset hvad han koster! Fuck hvor er han sej! Jeg er allerede kæmpe fan

                                https://www.youtube.com/watch?v=85hTGCzyZ9o
                                Hende den kvindelige fan er også ret pjattet med ham ;-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X