Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    enig - men mon ikke det er det han forsøger på.

    Tvivler virkeligt på at JH har hentet Mikkelsen på en 4 årig bare for at pisse os af (det ville edermame være syg humor)
    Jo det er nok det han forsøger. Han har jo bare ikke været god til den del af jobbet... Hvis dette vindue også fuckes up big time burde man overveje andre alternativer

    Comment


      Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
      Ligegyldigt hvad Hansen gør, bliver han upopulær. Det er ikke nemt at være sportsdirektør.

      Hvis han henter Rønnow er mange utilfredse for han har intet vist og er for dyr.
      Henter han Jesper Hansen er mange utilfredse for han er for gammel.
      Henter han Mikkelsen er mange utilfredse med, at vi henter fra en 'lavere' hylde/nedrykkere
      Henter man en 'back-up' til Falkes bliver folk også sure for så satser vi ikke nok.
      Henter han en, vi ikke kender, er folk utilfredse, for så er det bare den nye Lado.
      Etc.
      Etc.
      Nogen bliver glade, andre gør ikke... Overrasker det dig helt ærligt..? for det overrasker ikke mig at lige meget hvem han køber, så logrer halen bag på hos nogen/mange/jeg ved det ikke, jeg skriver bare "mange" for det lyder bedst...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jo det er nok det han forsøger. Han har jo bare ikke været god til den del af jobbet... Hvis dette vindue også fuckes up big time burde man overveje andre alternativer
        enig...hvor lang aftale har han egenlig? mener at huske man skrev 3 år med ham - må jo så væretil næste sommer den udløber.....eller husker jeg forkert?

        Comment


          Synes ikke der snakkes meget om Festersen fra FCV mere. Er han helt væk?

          Comment


            Rønnow er iflg. TV2 her til morgen meget tæt på BIF....så mon ikke, vi kan afskrive ham som ny målmand i OB?
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Rønnow er iflg. TV2 her til morgen meget tæt på BIF....så mon ikke, vi kan afskrive ham som ny målmand i OB?
              bed mærke i noget de lige sagde......hvor interesseret er Rønnow i at tage til BIF - så længe Hradecky er der? - han skal jo være første valg. Sælges Finnen så kan vi helt sikkert sige farvel til rønnow

              Comment


                Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                Ligegyldigt hvad Hansen gør, bliver han upopulær. Det er ikke nemt at være sportsdirektør.

                Hvis han henter Rønnow er mange utilfredse for han har intet vist og er for dyr.
                Henter han Jesper Hansen er mange utilfredse for han er for gammel.
                Henter han Mikkelsen er mange utilfredse med, at vi henter fra en 'lavere' hylde/nedrykkere
                Henter man en 'back-up' til Falkes bliver folk også sure for så satser vi ikke nok.
                Henter han en, vi ikke kender, er folk utilfredse, for så er det bare den nye Lado.
                Etc.
                Etc.
                Det er hverken nyt eller overraskende eller unikt for OB fans - det er sådan det fungerer over alt, ikke bare herinde. Der vil altid være nogle, der er utilfredse. Hentede vi Messi, var der sikkert nogen der ville mene, han er for lav.

                Mit råd er ikke at spekulere så meget over hvorfor.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  bed mærke i noget de lige sagde......hvor interesseret er Rønnow i at tage til BIF - så længe Hradecky er der? - han skal jo være første valg. Sælges Finnen så kan vi helt sikkert sige farvel til rønnow
                  Det er det nok kun Rønnow selv, der kan svare på. Omvendt så, med den interesse, der har være for Hradecky udenlands, må man formode, at han meget snart rejser - så det skulle være den udsigt til spilletid, der skulle få Rønnow til at takke ja.
                  Men spændende, hvad der sker - og endnu mere spændende at se, hvem OB lander.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    enig...hvor lang aftale har han egenlig? mener at huske man skrev 3 år med ham - må jo så væretil næste sommer den udløber.....eller husker jeg forkert?
                    Mener også at det er sommer 16

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Det er hverken nyt eller overraskende eller unikt for OB fans - det er sådan det fungerer over alt, ikke bare herinde. Der vil altid være nogle, der er utilfredse. Hentede vi Messi, var der sikkert nogen der ville mene, han er for lav.

                      Mit råd er ikke at spekulere så meget over hvorfor.

                      MvH ChrisOB
                      Han er i hvert fald nok for dyr
                      Men der hersker (IMO) en udpræget negativ stemning herinde.
                      Om den findes på andre fan forums skal jeg ikke kloge mig på, men jeg syntes det er ærgeligt.
                      Jeg syntes hellere man skulle prøve med en 'konstruktiv dialog', som mange heldigvis (også) kan finde ud af.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                        Han er i hvert fald nok for dyr
                        Men der hersker (IMO) en udpræget negativ stemning herinde.
                        Om den findes på andre fan forums skal jeg ikke kloge mig på, men jeg syntes det er ærgeligt.
                        Jeg syntes hellere man skulle prøve med en 'konstruktiv dialog', som mange heldigvis (også) kan finde ud af.
                        Givet, fynboer er meget kræsne, måske endda lidt mere kræsne end de fleste, men at lade som om negativiteten skulle være noget særegen for OB fans er ikke rigtigt. Man behøves ikke engang tjekke andre forums (det har jeg gjort) det burde være logik, når fodbold er følelser først, fornuft bagefter.

                        Problemet er, at der er nogen der granalvorligt tror brok over brok fører til mindre brok. Det gør det ikke, det fører til dobbelt så meget brok. Fatter ikke efter så mange år, at der stadig er nogen, der ikke forstår det. Det er ikke just konstruktive tanker der kommer den anden vej mod folk med "ukonstruktive" udgangspunkter, heller.

                        Så mit råd er stadig: Lad være med at undre sig så meget over, hvorfor man aldrig kan tilfredsstille alle. Bare acceptere det, og så ellers fortsætte med argumenter til dem, man ved vil lytte til dem.

                        Ellers bliver de negative bare dobbelt så negative.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                          Han er i hvert fald nok for dyr
                          Men der hersker (IMO) en udpræget negativ stemning herinde.
                          Om den findes på andre fan forums skal jeg ikke kloge mig på, men jeg syntes det er ærgeligt.
                          Jeg syntes hellere man skulle prøve med en 'konstruktiv dialog', som mange heldigvis (også) kan finde ud af.
                          +1

                          Der er en klar tendens herinde: når OB har tabt er der ca. dobbelt mange så mange indlæg i forhold til, når holdet har vundet. Det ligger i odenseanernes dna at elske at brokke sig. Det er ikke så fedt, når alt bare er i orden

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            +1

                            Der er en klar tendens herinde: når OB har tabt er der ca. dobbelt mange så mange indlæg i forhold til, når holdet har vundet. Det ligger i odenseanernes dna at elske at brokke sig. Det er ikke så fedt, når alt bare er i orden
                            Ja...? Er det i grunden specielt overraskende? Det er i mine øjne lidt nemmere at skrive 2 indlæg om hvorfor ting er gået galt end at skrive ét, hvor man er glad. Og ud fra et analytisk synspunkt også mere interessant.

                            Det er mere end psykologi.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Ja...? Er det i grunden specielt overraskende? Det er i mine øjne lidt nemmere at skrive 2 indlæg om hvorfor ting er gået galt end at skrive ét, hvor man er glad. Og ud fra et analytisk synspunkt også mere interessant.

                              Det er mere end psykologi.

                              MvH ChrisOB
                              Det er en meget sjov modsætning du opstiller der. Når noget er skidt skal det forklares, når noget er godt skal man føle noget.

                              Man kunne jo begynde med at analysere sig frem til, hvorfor det gik så godt. Du er nok enig i, at det ikke er så dumt, at finde ud af hvad der var godt og hvorfor, så man kan arbejde videre i den retning i fremtiden. Det kunne vel sagtens kaste 2-3 indlæg af sig - men det har folk åbenbart ikke behov for / evner til. Det er lettere at råbe højt, når det går dårligt - det er jo vores borgerret!

                              Om det er overraskende, synes jeg egentligt er irrelevant - jeg synes at vores debat måske kunne få folk til at tænke anderledes - hvis det er givet på forhånd, at man intet kan ændre, er debat jo omsonst. Det handler vel ikke om at råbe sine holdninger højt. Det handler vel om at udvikle sin egen og andres holdninger gennem netop debat. Jeg må erkende: jeg ved ikke alt og lærer meget af mange af jer herinde - det er vel meningen med debat?
                              Last edited by claudes1; 01-07-2015, 10:27.

                              Comment


                                Nok ikke et rygte folk bliver vildt begejstrede for, men jeg har fra en god kilde at Michael Silberbauer er/har været på tale til en étårig aftale. Ved ikke helt hvad man skal lægge i det. Af ordlyden kan det jo være, at navnet bare er blevet nævnt. Personligt er jeg ihvertfald ikke begejstret.

                                Comment

                                Working...
                                X