Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ville være lækkert hvis der havde stået OB i stedet for Brøndby

    http://www.bold.dk/nyt/avis-broendby...-barca-spiller

    Hvorfor ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Hvorfor ?
      Lyder det ikke som et midtbane scoop?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Lyder det ikke som et midtbane scoop?
        Ikke umidlbart , har han nogensinde spillet i den bedste række nogle steder ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Og du mener ikke JH burde have haft en smule kendskab til Kryger ?
          Til dels jo, men det er vel også trænerens job at kommunikere med sportsdirektøren om, hvilke typer der mangler, og om hvordan han ser de spillere, der kigges på, passe ind. Alle nye handler foregår vel optimalt set i et samspil mellem sportsdirektør, scout, træner og assistent træner. Jeg synes det er lidt usagligt kun at kritisere JH for de handler der ikke blev succeser, især m tanke på at de trænere han har arbejdet med vel har fortalt ham hvad de savner. Jeg går da ud fra, at JH ikke er enevældigt herskende når der hentes spillere.

          Comment


            Der er bestemt et potentiale i knægten, men det er sgu en lotto-kupon, hvis du spørger mig.. Men mon ikke det vil tage ham et års tid at vænne sig til DK og Superligaen, og generelt bare niveauet som er den smule højere end hvad han er vant til.. I hvert fald når det gælder kamptræning, hans træningspas kan have været på et noget højere niveau, men det ligner ikke umiddelbart at det har gavnet ham nogen måde... Endnu. Vi må se.. Det er i hvert fald en spændende spiller Brøndby får.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ikke umidlbart , har han nogensinde spillet i den bedste række nogle steder ?
              Han har da 1 optræden for Barcalona's 1. Hold
              De andre hold har jeg ikke undersøgt..

              men vi får at se

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Til dels jo, men det er vel også trænerens job at kommunikere med sportsdirektøren om, hvilke typer der mangler, og om hvordan han ser de spillere, der kigges på, passe ind. Alle nye handler foregår vel optimalt set i et samspil mellem sportsdirektør, scout, træner og assistent træner. Jeg synes det er lidt usagligt kun at kritisere JH for de handler der ikke blev succeser, især m tanke på at de trænere han har arbejdet med vel har fortalt ham hvad de savner. Jeg går da ud fra, at JH ikke er enevældigt herskende når der hentes spillere.
                Den træner som har været med til at hente en del af de ubrugelige spillere vi stadig har i truppen er heldigvis også fortid .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Han var et kæmpetalent i ungdomsårene 14-18 år., og han blev spået en kæmpe karriere som jeg husker det, men lidt ala Freddy Adu.. Så blev hypen for voldsom, og jeg går ud fra at hans udvikling simpelthen bare gik i stå. Desværre for ham.. Men jeg tror sgu Brøndby får gevaldige problemer med at få ham integreret, som de nu engang også havde med Nunez og tildels Szymanowski.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Den træner som har været med til at hente en del af de ubrugelige spillere vi stadig har i truppen er heldigvis også fortid .
                    Det er netop min pointe. At skulle arbejde med så skiftende trænere, uden mange penge at rutte med, er sgu svært. Troels ville gerne tiki-taka, men sadlede så kraftigt om inden fyringen. Ove P ville solid defensiv og lav-risiko spil, og nu har vi Kent, der ønsker omstillingsspil (fra start, anyways).

                    En spiller som Lado ville muligvis fungere godt m høj possession. Det er klart at JH har en del ansvar for den nuværende rodebutik, men arbejdsbetingelserne har bestemt heller ikke været lette.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Til dels jo, men det er vel også trænerens job at kommunikere med sportsdirektøren om, hvilke typer der mangler, og om hvordan han ser de spillere, der kigges på, passe ind. Alle nye handler foregår vel optimalt set i et samspil mellem sportsdirektør, scout, træner og assistent træner. Jeg synes det er lidt usagligt kun at kritisere JH for de handler der ikke blev succeser, især m tanke på at de trænere han har arbejdet med vel har fortalt ham hvad de savner. Jeg går da ud fra, at JH ikke er enevældigt herskende når der hentes spillere.
                      Men lige med Kryger som JH kender så godt så burde han måske lige høre TB om han nu også var helt sikker fordi ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Men lige med Kryger som JH kender så godt så burde han måske lige høre TB om han nu også var helt sikker fordi ...
                        Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke ved, præcis hvor stort kendskab en sportsdirektør forventes at have til scoutede spillere og til, præcis hvordan de skal indlemmes på holdet og i præcis hvilken funktion. Hvis nu Troels har fået foreslået Kryger, og har fortalt JH at han bestemt ser mulighed for Kryger som højreback på holdet...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke ved, præcis hvor stort kendskab en sportsdirektør forventes at have til scoutede spillere og til, præcis hvordan de skal indlemmes på holdet og i præcis hvilken funktion. Hvis nu Troels har fået foreslået Kryger, og har fortalt JH at han bestemt ser mulighed for Kryger som højreback på holdet...
                          Men kom Kryger ikke fra den klub JH var sportsdirektør i før OB og dermed havde et indgående kendskab til spilleren igennem flere år?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Jammen for h... den Kryger føljeton. Han er da sikkert en fin fyr og han slider virkelig i den. Men det var vel en investering der ikke kommer til at give overskud. Se nu bare at få ham sendt videre, lykke til.
                            Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                            Comment


                              SÅ har vi en svag sportschef, der ikke kan give træneren den fornøde professionelle feed back og kritik.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Men kom Kryger ikke fra den klub JH var sportsdirektør i før OB og dermed havde et indgående kendskab til spilleren igennem flere år?
                                Var det jeg mente , men enten blev det ignoreret eller ikke fanget ;-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X