Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Du gør mig så nysgerrig! :D TAK ! Er jeg bare den eneste som simpelthen ELSKER denne tid på året ? :D

    Comment


      Ind over med noget info!!!!!!!!!!!
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        det var det lige præcis :-) og ved du hvad? Jeg hører også noget om en angriber!!!! En som der kan være en del forventninger til. Det lyder til at der skal handles i ordentlig tid i dette vindue hvilket er meget glædeligt.

        Comment


          Hej, vil gerne give en øl for mere information.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Hej, vil gerne give en øl for mere information.
            Gir gerne en kasse

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Gir gerne en kasse
              Og jeg bringer det direkt fra Tyskland! Jeg bor 10 km fra "Krombacher", og de har en særlig ufiltreret øl du kan ikke købe i butikken, fordi de sælger det kun i deres bryggeri.
              Last edited by andlox; 04-06-2015, 20:13.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Og jeg bringer det direkt fra Tyskland! Jeg bor 10 km fra "Krombacher", og de har en særlig ufiltreret øl du kan ikke købe i butikken, fordi de sælger det kun i deres bryggeri.
                Mmmmmm

                Comment


                  Men syntes sgu det er fair nok at guldtilob ikke bringer navne i spil
                  ingen grund til at risikere at han mister sine kilder eller at det vil forpurre en handel

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Hej, vil gerne give en øl for mere information.
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Gir gerne en kasse
                    ... men det skal være offentligt, ikke noget fedtspil over PM...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      ... men det skal være offentligt, ikke noget fedtspil over PM...
                      deal
                      Tror dog ikke at der kommer mere info en dette
                      han har overtaget Chuck's teasergen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Men syntes sgu det er fair nok at guldtilob ikke bringer navne i spil
                        ingen grund til at risikere at han mister sine kilder eller at det vil forpurre en handel
                        Helt forståeligt og det er også helt ok, at han nyder det lidt at gør os hot med hans antydninger, det er det hvad gør denne tid så spændnende og so dejlig.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Ser næsten Chucks gamle 'helgen-smiley' for mig. Keep that good vibe coming.
                          Tror Vibe er lige en hylde for højt.

                          Ved det godt, men kunne ikke lade være . Mit bedste gæt lige nu er Gilberto Macena.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Tror Vibe er lige en hylde for højt.

                            Ved det godt, men kunne ikke lade være . Mit bedste gæt lige nu er Gilberto Macena.
                            Kunne være en mulighed. Men håber på endnu bedre

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              det var det lige præcis :-) og ved du hvad? Jeg hører også noget om en angriber!!!! En som der kan være en del forventninger til. Det lyder til at der skal handles i ordentlig tid i dette vindue hvilket er meget glædeligt.
                              Optimistisk gæt herfra Helenius. (Kents gamle klub som ejer ham Aston Villa er vist klar til at fritstille ham) lønmæssigt må vi kunne være med efter salgene af Høegh og Spelmann.

                              I den mere realistiske afdeling AK47 eller Festersen. Fall er vist også fri på markedet, men jeg er i tvivl om, hvorvidt han er en Kent Nielsen-type. Ronnie Schwartz er vist også lidt træt af tilværelsen i Frankrig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Optimistisk gæt herfra Helenius. (Kents gamle klub som ejer ham Aston Villa er vist klar til at fritstille ham) lønmæssigt må vi kunne være med efter salgene af Høegh og Spelmann.

                                I den mere realistiske afdeling AK47 eller Festersen. Fall er vist også fri på markedet, men jeg er i tvivl om, hvorvidt han er en Kent Nielsen-type. Ronnie Schwartz er vist også lidt træt af tilværelsen i Frankrig.
                                Jeg ville ikke blive overrasket hvis en af disse navne var i OB efter sommerferien.. Mange gode navne. Vi kunne godt bruge 2

                                Comment

                                Working...
                                X