Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Stig Tøfting siger her hvad de fleste af os tænker

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ser-ob/5706764
    Og skriver - det ser ud som om han bare har været herinde og kigge og han har desværre også overtaget den alt for hurtige konklusion om Tørnes - at bruge redningsprocenten som argument på baggrund af to kampe, hvor forsvaret i den ene var pinligt ringe, er simpelthen for "let" - han kan sagtens få ret - men argumentationen er sgu for tynd endnu.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Falke blev ikke kasseret i Brøndby. Han tog videre for at få mere førsteholdsfodbold. Det er selvfølgelig et sats ja, men jeg må sige at jeg stoler fuldt ud på Høgh'en hvis han vitterligt har sagt det om Falke.
      Falke blev ikke kasseret i BIF , han blev blot set som værende en reserve som ikke havde tilstrækkeligt talent til at man ville satse på ham , ej heller da BIF var på falittens rand . Han blev anset som værende god , men ikke god nok og dermed ikke potentiale til at blive 1. keeper .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Og skriver - det ser ud som om han bare har været herinde og kigge og han har desværre også overtaget den alt for hurtige konklusion om Tørnes - at bruge redningsprocenten som argument på baggrund af to kampe, hvor forsvaret i den ene var pinligt ringe, er simpelthen for "let" - han kan sagtens få ret - men argumentationen er sgu for tynd endnu.
        Det er vel også for tyndt at påstå, at han "bare har været herinde", når man tænker på hvor mange års erfaring, han har med topfodbold, og ved hvordan mekanismerne fungerer i fodbold. Argumentationen er ikke tynd, bare fordi du tilfældigvis er uenig i konklusionen.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Og skriver - det ser ud som om han bare har været herinde og kigge og han har desværre også overtaget den alt for hurtige konklusion om Tørnes - at bruge redningsprocenten som argument på baggrund af to kampe, hvor forsvaret i den ene var pinligt ringe, er simpelthen for "let" - han kan sagtens få ret - men argumentationen er sgu for tynd endnu.
          Der foreligger ikke en mulighed for at Tøffe har set Tørnes tidligere bla i BIF og vurderer ud fra et samlet billede . Måske har han rystet på hovedet allerede da rygtet om Tørnes til OB startede ?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Falke blev ikke kasseret i BIF , han blev blot set som værende en reserve som ikke havde tilstrækkeligt talent til at man ville satse på ham , ej heller da BIF var på falittens rand . Han blev anset som værende god , men ikke god nok og dermed ikke potentiale til at blive 1. keeper .
            Den er lidt svær den der - hvis muligheden for at hente en rigtig god målmand for rimelige penge åbner sig, kan det være meget svært at satse på et talent, som kan blive rigtig stor. Især hvis man som klub er under massivt pres for at ligge i den gode ende af ligaen hvert år.

            Samtidig udvikler man sig ikke, hvis man ikke spiller betydende kampe. Jeg må sige, at jeg tror på Falke efter a) de efterhånden mange træninger jeg har set ham - han er bedre end Toppel - han mangler bare de mange kampe i benene og blive sammenspillet med et GODT NOK forsvar b) hvis Høgh kender ham godt og mener han er et stort talent er det altså useriøst at mene, at han ikke er det (Høgh har arbejdet med målmandsposten hele sit liv på højeste niveau - det har vel nærmest VÆRET hele hans liv).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Der foreligger ikke en mulighed for at Tøffe har set Tørnes tidligere bla i BIF og vurderer ud fra et samlet billede . Måske har han rystet på hovedet allerede da rygtet om Tørnes til OB startede ?
              Selvfølgelig, Tørnæs er en fjerderangsmålmand, ufatteligt, JH vil signe en spiller med så store mangler i sit spil. Men det var vel billigt...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Esbjerg som i modsætning til OB godt tør melde deres ambitioner ud, det er jo faktisk kun OB i superligaen som ikke tør. Hvis jeg høre et ord mere om at det er grundet spin, så brækker jeg mig ud over det hele. Det er amatørarbejde der grænser sig til det pinlige, ta' det fra en som arbejder med det til dagligt. Men tilbage til Esbjerg, de er ved at købe Bjørn Paulsen, ham så jeg meget gerne i OB!

                Jesper Hansen du har lidt over 24 timer til at tage dig gevaldigt sammen og redde stumperne i vores klub, ellers så vil vi forsøge at vælte dig, du er altødelæggende!
                Og dertil har de budt på Victor Palsson..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Selvfølgelig, Tørnæs er en fjerderangsmålmand, ufatteligt, JH vil signe en spiller med så store mangler i sit spil. Men det var vel billigt...
                  for at det ikke skal blive for meget "one-liner-agtigt", kan du så beskrive de store mangler han har i sit spil, hvor du samtidig har med, at han står bag et pinligt ringe spillende forsvar...
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Den er lidt svær den der - hvis muligheden for at hente en rigtig god målmand for rimelige penge åbner sig, kan det være meget svært at satse på et talent, som kan blive rigtig stor. Især hvis man som klub er under massivt pres for at ligge i den gode ende af ligaen hvert år.

                    Samtidig udvikler man sig ikke, hvis man ikke spiller betydende kampe. Jeg må sige, at jeg tror på Falke efter a) de efterhånden mange træninger jeg har set ham - han er bedre end Toppel - han mangler bare de mange kampe i benene og blive sammenspillet med et GODT NOK forsvar b) hvis Høgh kender ham godt og mener han er et stort talent er det altså useriøst at mene, at han ikke er det (Høgh har arbejdet med målmandsposten hele sit liv på højeste niveau - det har vel nærmest VÆRET hele hans liv).
                    1. Jeg syntes ikke Falke viste noget som indikerede at han er mere end på niveau med Toppel .

                    2. Jeg skriver ikke at Falke er talentløs , han er da et ok talent.

                    3. OB har ikke stabiliteten , fundamentet eller forsvaret til at der er plads til at spille et uprøvet måske stort talent ind på målmandsposten .

                    4. Høgh er og bliver for mig den ypperste og evige Mr OB . Hans ord vægtet tungt , men selv en legende kan overvurdere et talent . Hvor kommer det iøvrigt fra at Høgh har udtalt at Falke er et kæmpe talent ?

                    5. BIF har vel også et ok grundlag for deres vurdering ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      for at det ikke skal blive for meget "one-liner-agtigt", kan du så beskrive de store mangler han har i sit spil, hvor du samtidig har med, at han står bag et pinligt ringe spillende forsvar...
                      Det er jo på alle parametre. Han indgreb i feltet er nærmest ikke-eksisterende. Hans karisma og kommunikation halter, hans reaktionsevne, hans indgriben, placeringsevne under niveau. Der er ikke meget godt at sige. Men synes da, du skal komme med din vurdering også. Glæder mig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Det er vel også for tyndt at påstå, at han "bare har været herinde", når man tænker på hvor mange års erfaring, han har med topfodbold, og ved hvordan mekanismerne fungerer i fodbold. Argumentationen er ikke tynd, bare fordi du tilfældigvis er uenig i konklusionen.

                        MvH ChrisOB
                        Jeg skriver "ser ud som om" - hvis jeg havde skrevet "han har været derinde" - havde du en pointe - men det har du så ikke.

                        Og det er da noget værre sludder du skriver om uenighed om konklusionen! Er det god argumentation at anvende en redningsprocent på baggrund af to kampe som grundlag for sin konklusion - det tror jeg ikke engang at du selv synes. Og jeg har slet ikke nogen konklusion endnu - jeg vil ikke dømme en mand ude, der har spillet to kampe i en helt urimelig kontekst, med en elendig forsvarskonstellation foran sig , som ingen målmænd ville kunne gøre mærkbart bedre - Neuer ville se sig om efter en anden klub pronto - hvis han blev sat til at blive til grin bagved OBs forsvar i øjeblikket.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Esbjerg som i modsætning til OB godt tør melde deres ambitioner ud, det er jo faktisk kun OB i superligaen som ikke tør. Hvis jeg høre et ord mere om at det er grundet spin, så brækker jeg mig ud over det hele. Det er amatørarbejde der grænser sig til det pinlige, ta' det fra en som arbejder med det til dagligt. Men tilbage til Esbjerg, de er ved at købe Bjørn Paulsen, ham så jeg meget gerne i OB!

                          Jesper Hansen du har lidt over 24 timer til at tage dig gevaldigt sammen og redde stumperne i vores klub, ellers så vil vi forsøge at vælte dig, du er altødelæggende!
                          Øh, har Esbjerg rent faktisk hentet de spillere, som de efter sigende er interesserede i? De har fået NEJ i Helsingborg på Palsson, og Sønderjyske skal nok vide at tage sig betalt for Paulsen.

                          Hvis kriteriet for 'godt arbejde' er at lægge bud, der så bliver afvist; så tror jeg også jeg kunne klare sportsdirektørjobbet. Jeg ville starte med at byde 20 mio på Messi, så var det første afslag hjemme.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Jeg skriver "ser ud som om" - hvis jeg havde skrevet "han har været derinde" - havde du en pointe - men det har du så ikke.

                            Og det er da noget værre sludder du skriver om uenighed om konklusionen! Er det god argumentation at anvende en redningsprocent på baggrund af to kampe som grundlag for sin konklusion - det tror jeg ikke engang at du selv synes. Og jeg har slet ikke nogen konklusion endnu - jeg vil ikke dømme en mand ude, der har spillet to kampe i en helt urimelig kontekst, med en elendig forsvarskonstellation foran sig , som ingen målmænd ville kunne gøre mærkbart bedre - Neuer ville se sig om efter en anden klub pronto - hvis han blev sat til at blive til grin bagved OBs forsvar i øjeblikket.
                            Selvfølgelig har du en pointe, men det er for tyndt, at tage MT ud af ligningen. En stærk keeper, med en stærk kommunikation, som spillerne er trygge ved, ville kunne forplante en større tiltro og sikkerhed i holdet. Husker hvordan Stephan Andersen som ung målmand brillierede for et nedrykningstruet AB, han gjorde en forskel under meget svære vilkår.

                            Så ja, forsvaret er skidt, men MT er en del af det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              1. Jeg syntes ikke Falke viste noget som indikerede at han er mere end på niveau med Toppel .
                              Er du en så stor fodboldekspert, at du kan bedømme en målmands potentiale efter 4 betydningsfulde kampe? Du har måske fuldt ham tæt i længere tid og set mange flere træninger end mig?

                              2. Jeg skriver ikke at Falke er talentløs , han er da et ok talent.
                              Se kommentar under punkt 1

                              3. OB har ikke stabiliteten , fundamentet eller forsvaret til at der er plads til at spille et uprøvet måske stort talent ind på målmandsposten .
                              Der kan du have en pointe - men det afhænger af målsætningen. Så jeg vil ikke give dig helt ret endnu!

                              4. Høgh er og bliver for mig den ypperste og evige Mr OB . Hans ord vægtet tungt , men selv en legende kan overvurdere et talent . Hvor kommer det iøvrigt fra at Høgh har udtalt at Falke er et kæmpe talent ?
                              Alle kan overvurdere et talent - som man kan undervurdere det.... - men jeg vil nu til enhver tid have mere tillid til Høgh end til dig eller andre herinde, når det handler om målmandsvurdering - det håber jeg at du har forståelse for :o)

                              5. BIF har vel også et ok grundlag for deres vurdering?
                              Det kan vel ikke diskuteres af Hradetsky var ligaens bedste målmand - så der havde Falke ikke en chance. Jeg vil også mene, at Rønnow noget er bedre en Falke nu. Han er simpelthen længere fremme i sin udvikling pga. ikke mindst rigtig mange betydningsfulde kampe i benene (så vidt jeg kan se 74 ligakampe og 20 U-landskampe.) Hvis man har mulighed for at hente U21 landsholdsmålmanden gør man det da!
                              Se ovenfor

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Øh, har Esbjerg rent faktisk hentet de spillere, som de efter sigende er interesserede i? De har fået NEJ i Helsingborg på Palsson, og Sønderjyske skal nok vide at tage sig betalt for Paulsen.

                                Hvis kriteriet for 'godt arbejde' er at lægge bud, der så bliver afvist; så tror jeg også jeg kunne klare sportsdirektørjobbet. Jeg ville starte med at byde 20 mio på Messi, så var det første afslag hjemme.
                                Hvad har det med noget som helst at gøre? Jeg poster lige mit indlæg igen, så du får chancen for at læse det igen.

                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Esbjerg som i modsætning til OB godt tør melde deres ambitioner ud, det er jo faktisk kun OB i superligaen som ikke tør. Hvis jeg høre et ord mere om at det er grundet spin, så brækker jeg mig ud over det hele. Det er amatørarbejde der grænser sig til det pinlige, ta' det fra en som arbejder med det til dagligt. Men tilbage til Esbjerg, de er ved at købe Bjørn Paulsen, ham så jeg meget gerne i OB!

                                Jesper Hansen du har lidt over 24 timer til at tage dig gevaldigt sammen og redde stumperne i vores klub, ellers så vil vi forsøge at vælte dig, du er altødelæggende!
                                Hele mit indlæg handler om kommunikationen ud ad til. Jeg er rystet over, at OB som den eneste klub i superligaen, ikke har nosserne til at melde ambitioner ud.

                                Hvad får du ud af at skrive sådan noget som det her: Hvis kriteriet for 'godt arbejde' er at lægge bud, der så bliver afvist; så tror jeg også jeg kunne klare sportsdirektørjobbet. Jeg ville starte med at byde 20 mio på Messi, så var det første afslag hjemme.

                                Hvad var din idé med den sætning?

                                Comment

                                Working...
                                X