Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Forstå mig ret. Vi har én - ÉN! - rendyrket midterforsvarer i truppen. Desperat situation. Albrechtsen er trods alt mand for rutine og indsats.

    MvT
    Men er han ikke stadig på kontrakt i Brøndby

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Med fare for lige at glemme rækkefølgen på nogen ting, så tror jeg vi har penge nok til den rigtige spiller.

      Mener det eneste der skete efter vi spurgte på Mads Fenger, var at vi hentede en keeper og det vidste vi godt, for der var Falke gået i stykker.
      JH har sagt at der ikke var plads til mere i denne omgang.
      Men selvfølgelig er der det. Stort plus på transferkontoen.. Men det var måske også meningen??

      Jeg fatter heller ikke en brik af at man tør køre efteråret igennem med så tyndt et midtforsvar

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Forstå mig ret. Vi har én - ÉN! - rendyrket midterforsvarer i truppen. Desperat situation. Albrechtsen er trods alt mand for rutine og indsats.

        MvT
        Hallgrimur er vel lige så meget midterforsvarer som Albrechtsen, der også har spillet en del højre og venstre back i sin karriere. Og så har de bestemt heller ikke meget bedre dækning af stopper-positionerne end os, med kun 3 skolede stoppere i truppen, udover ungdomsspillere, som jeg ikke kender så meget til. Så de lader ham aldrig gå midt i et vindue.

        Jeg synes Albrechtsen holder et fint niveau for sin høje alder, men han har altså lige forlænget med Brøndby til sommeren '16.
        Last edited by anglicantian; 06-09-2015, 16:17.

        Comment


          Mon nogle af vores handler er i blandt?

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...transfervindue

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Hallgrimur er vel lige så meget midterforsvarer som Albrechtsen, der også har spillet en del højre og venstre back i sin karriere. Og så har de bestemt heller ikke meget bedre dækning af stopper-positionerne end os, med kun 3 skolede stoppere i truppen, udover ungdomsspillere, som jeg ikke kender så meget til. Så de lader ham aldrig gå midt i et vindue.

            Jeg synes Albrechtsen holder et fint niveau for sin høje alder, men han har altså lige forlænget med Brøndby til sommeren '16.
            Selvom de lod ham gå midt i vinduet, ville vi jo ikke kunne hente ham.. er det ikke en lidt sær diskussion?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Selvom de lod ham gå midt i vinduet, ville vi jo ikke kunne hente ham.. er det ikke en lidt sær diskussion?
              Hehe, midt mellem to vinduer mener jeg. Som kontraktfri.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Hehe, midt mellem to vinduer mener jeg. Som kontraktfri.
                Det kan man ikke. Hvis de fritstiller ham nu, kan han ikke skrive med en anden klub (kun i lande, hvor vinduet stadig er åbnet)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Det kan man ikke. Hvis de fritstiller ham nu, kan han ikke skrive med en anden klub (kun i lande, hvor vinduet stadig er åbnet)
                  Er du sikker på det? Kan man ikke skrive med en ny klub, hvis man er kontraktløs, uden for vinduet? Eller det er måske kun hvis kontrakten udløber inden vinduet slutter?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Er du sikker på det? Kan man ikke skrive med en ny klub, hvis man er kontraktløs, uden for vinduet? Eller det er måske kun hvis kontrakten udløber inden vinduet slutter?
                    Jeg er også sikker på at limefrugten har ret... Kontrakten skal ophæves inden vinduet lukker. Ellers kan man først skrive i næste vindue..
                    Eller måske spille som amatør?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg er også sikker på at limefrugten har ret... Kontrakten skal ophæves inden vinduet lukker. Ellers kan man først skrive i næste vindue..
                      Eller måske spille som amatør?
                      Correcto...

                      Det agentbureau har i øvrigt kun Hjalte Bo der er kontraktløs(ud over Matti) og ham tror jeg alligevel ikke helt på...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Correcto...

                        Det agentbureau har i øvrigt kun Hjalte Bo der er kontraktløs(ud over Matti) og ham tror jeg alligevel ikke helt på...
                        Det er jo Jesper Hansen. Man ved jo aldrig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det er jo Jesper Hansen. Man ved jo aldrig
                          Men selv han kan vel se, at så er der jo Matti som klart må være at foretrække...

                          ...nej........... du har ret... glem det...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Dette er navnet på den ene klub der meget gerne vil snakke med Matti i følge min gode kilde

                            http://www.bold.dk/nyt/silkeborg-vi-...a-nye-spillere

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Men selv han kan vel se, at så er der jo Matti som klart må være at foretrække...

                              ...nej........... du har ret... glem det...

                              Comment


                                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...n-klub/5725410

                                Er der nogle imellem vi kan bruge

                                Comment

                                Working...
                                X