Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    transferønsker og muligheder sommer 2015

    Forudsat vi overlever i superligaen. Vores målmandssituation er meget uafklaret indtil videre. CR er uendeligt svær at vurdere på når ha end ikke får spilletid på træningslejren

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-div...-over-comeback

    Rønnow er tilsyneladende oversin langvarige skade, JH må absolut holde et vågent øje henover foråret
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Tja, jeg regner med at vi også skal erstatte Falk og Nr. 7 til sommer..
    En evt. målmand skal dog ind som noget af det første, så han evt. måtte have mest mulig tid til at blive spillet sammen med forsvaret..

    Comment


      #3
      Synes dog det kunne være spændende hvis man fx prøvede Barret som venstrekant, men der skal nok hentes en eller flere kantspillere ind..

      Comment


        #4
        Sommer 2015 bliver vidst det nye 2014 sommervindue.
        Kæmpe udskiftning. Forskellen denne gang bliver vel forhåbentlig bare at denne gang er der mulighed for at hente ind fra højere hylder..

        ellers får Kent det godt nok svært

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Sommer 2015 bliver vidst det nye 2014 sommervindue.
          Kæmpe udskiftning. Forskellen denne gang bliver vel forhåbentlig bare at denne gang er der mulighed for at hente ind fra højere hylder..

          ellers får Kent det godt nok svært
          ja lad os håbe at zohore slår til og han har lyst til at blive et par år, ville være rart at have en smule på plads. Dalgaard kan vi også håbe på - kunne bare godt frygte han tjener for godt i Holland.....

          Men ja målmænd - måske, ousager kan jeg ikke se vi forlænger med.....toppel - måske men en ny gerne 1 valg skal der findes.

          Angrebet....kommer jo meget an på hvordan det går i foråret

          og så er der potentielle salg af falk og emil.

          Lad os håbe vi redder skindet hurtigt så JH kan rette fokus mod næste sæson, og måske tage en enkelt tlf samtale eller to med Kent.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
            Tja, jeg regner med at vi også skal erstatte Falk og Nr. 7 til sommer..
            En evt. målmand skal dog ind som noget af det første, så han evt. måtte have mest mulig tid til at blive spillet sammen med forsvaret..
            Vel snart nemmere at nævne de få der skal/kan blive end dem der forlader os.... 4 ind i dette vindue, kun en enkelt med mere end 6 mdr. kontrakt samt en masse andre kontraktudløb...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Hej, det er tidligt for denne emne. Målmand? Ok, det er en byggeplads og jeg tror, der er ingen, der vil forlænge med Ousager (måske Lindegaard får hjemve i sommeren ...). Falk og Emil? Kan godt være, at vi har brug for en erstatning i sommeren, så vi skulle tænke om det. Men alt andet? Jeg ved ikke, om Lado stadig tænder i foråret, jeg ved ikke, om Dalgaard og Zohore kommer klart. Og de har - lige som Håkon - blot 6 måneder med os. Der er for mange ufødte børn for mig. Alt vanskeligt at vurdere nu. Jeg vil se først udviklingen af de næste uger før jeg tænker over sommervinduet (udelukked målmandsposition).
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                Tja, jeg regner med at vi også skal erstatte Falk og Nr. 7 til sommer..
                En evt. målmand skal dog ind som noget af det første, så han evt. måtte have mest mulig tid til at blive spillet sammen med forsvaret..
                jeg synes det er svært at se både EL og RF blive solgt på baggrund af deres præstationer de seneste års tid. Enkelte gode momenter har der været hos begge, men det forkommer mig at være særdeles svingende og til dels ukoncentrerede indsatser med en udtalt mangel på skarphed i afgørende situationer. Tillad mig at håbe på et stærkt forår fra begge to, så er vores chancer for overlevelse gode.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Sommeren 2015 må og skal kaste en god målmand af sig. Toppel og Ousager er ikke på niveau til vores klub.
                  Så enten satse på C.Radza eller hente en klassekeeper ind.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                    Sommeren 2015 må og skal kaste en god målmand af sig. Toppel og Ousager er ikke på niveau til vores klub.
                    Så enten satse på C.Radza eller hente en klassekeeper ind.
                    Tror ikke du skal regne med der satses på Radza , det er der ihvertfald intet som antyder . Hvis der ikke er en klassemålmand som er inden for vores rækkevidde ser jeg intet problem i en etårig forlængelse med Toppel .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Vores nye angriber. Vi laver en DD

                      http://www.bold.dk/nyt/lisandro-lope...g-i-qatar-klub

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #12
                        [QUOTE=Magge;38691]Tror ikke du skal regne med der satses på Radza , det er der ihvertfald intet som antyder . Hvis der ikke er en klassemålmand som er inden for vores rækkevidde ser jeg intet problem i en etårig forlængelse med Toppel .[/Q6UOTE] Det har nok ikke så meget at sige for en målmand men det irriterer mig stadig at se toppel stå og smugryge nede på åstien..

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Tror ikke du skal regne med der satses på Radza , det er der ihvertfald intet som antyder . Hvis der ikke er en klassemålmand som er inden for vores rækkevidde ser jeg intet problem i en etårig forlængelse med Toppel .
                          forventer da et eller andet sted at han bliver vores nye 2. keeper .. om Toppel så får forlænget og bliver vores 1. keeper eller om der hentes en anden ved jeg ikke .. men at forlænge med Ousager må betyde at Radza er dømt ude..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            forventer da et eller andet sted at han bliver vores nye 2. keeper .. om Toppel så får forlænget og bliver vores 1. keeper eller om der hentes en anden ved jeg ikke .. men at forlænge med Ousager må betyde at Radza er dømt ude..
                            Det mest logiske da CR har kontrakt til 2016 er at Ousager ikke får forlænget og der bliver hentet en ny der skal slås med Toppel om startpladsen..
                            alt andet vil være tosset IMO

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det mest logiske da CR har kontrakt til 2016 er at Ousager ikke får forlænget og der bliver hentet en ny der skal slås med Toppel om startpladsen..
                              alt andet vil være tosset IMO
                              MT er en meget sympatisk fyr, men hvorfor ikke hente en målmand der kan gå direkte ind og gøre en forskel i fht. den duo vi har på de første pladser i målmandshierakiet. Det kunne være en skadesfri Rønnow fra et kriseramt ACH, eller en anden "gal polak" der kan gå direkte ind og hæve niveauet og så forfremme CR til 2. valget
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X