Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Enig!!! Brug dine kontakter JH!!! Vis handlekraft tak!!! Vis vi er tilbage i gamet!!!

    Og vi ved det ikke sker jo Transferkontoen står jo kun i + 7-8 millioner og 18-20 mill mere på vej..
    Vi har jo ikke råååååååååååd...
    Spørgsmålet er - om vi har råd til at lade være. Just saying.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Spørgsmålet er - om vi har råd til at lade være. Just saying.

      MvT
      Vi har bestemt ikke råd til at lade være...

      Hvis Falk bliver er jeg tilfreds med en ny målmand i Falkes klasse eller derover samt en midtforsvarer med erfaring og god i luften..

      Hvis Falk der i mod sælges skal der simpelthen investeres i gode spillere. Dvs at målmand og midtforsvar tages fra en endnu højere hylde end ovenstående og der hentes en midtbanespiller der er væsentlig bedre på bolden end vores nuværende midtakse.
      Man kunne også overveje endnu en offensiv spiller så man har flere muligheder. En der kunne spille forskellige pladser i den forreste del af banen

      Jeg håber at Falk forlænger og bliver indtil næste sommer. Er sikker på at han kan udvikle sig mere under KN

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Vi har bestemt ikke råd til at lade være...

        Hvis Falk bliver er jeg tilfreds med en ny målmand i Falkes klasse eller derover samt en midtforsvarer med erfaring og god i luften..

        Hvis Falk der i mod sælges skal der simpelthen investeres i gode spillere. Dvs at målmand og midtforsvar tages fra en endnu højere hylde end ovenstående og der hentes en midtbanespiller der er væsentlig bedre på bolden end vores nuværende midtakse.
        Man kunne også overveje endnu en offensiv spiller så man har flere muligheder. En der kunne spille forskellige pladser i den forreste del af banen

        Jeg håber at Falk forlænger og bliver indtil næste sommer. Er sikker på at han kan udvikle sig mere under KN

        Det bliver godt nok med nerverne uden på trøjen da.......

        hvis Emil og Falk bliver skudt afsted skal der også 3 erstatninger ind helst ( målmand + 1-2 til midtbanen og gerne en forsvar for kasper larsen. )

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
          Bubacarr Sanneh - hent ham for guds skyld ind til det forsvar. Hold kæft han er god i dagens kamp mod Silkeborg.
          Kommentatorerne sagde, at Horsens allerede har sat et prisskilt på ham omkring de seks millioner. Så det kommer nok ikke til at ske...
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Kommentatorerne sagde, at Horsens allerede har sat et prisskilt på ham omkring de seks millioner. Så det kommer nok ikke til at ske...
            Ja okey. Det var et af de større. Det ligger vi nok ikke..
            Mon ikke at BIF henter ham for deres 22-30 mill hvis de går i gruppespil..
            Gud forbyde at de gør

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Kommentatorerne sagde, at Horsens allerede har sat et prisskilt på ham omkring de seks millioner. Så det kommer nok ikke til at ske...
              Det er helt sikkert for meget, men altså hvis vi tror på ham, kan de vel godt få 3 mio. kr. plus 20% videresalg og deres "gamle" stjerne Kryger stillet til rådighed

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Det er helt sikkert for meget, men altså hvis vi tror på ham, kan de vel godt få 3 mio. kr. plus 20% videresalg og deres "gamle" stjerne Kryger stillet til rådighed
                Nu er det jo ikke sikkert vores discount spillere vil gå ned i løn , ambitioner osv .

                Ellers kunne jeg let lave et tilbud til Horsens som hedder
                1 mill + Kryger , Lado , Lucas J samt deres direktør retur .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja okey. Det var et af de større. Det ligger vi nok ikke..
                  Mon ikke at BIF henter ham for deres 22-30 mill hvis de går i gruppespil..
                  Gud forbyde at de gør
                  Det tror jeg ikke vi skal bekymre os om.. Danmark får ingen hold ud i europa i år. Det er skændsel! Men jeg kan slet ikke se PAOK ryge ud til Brøndby.. Southampton ryger heller ikke ud til FCM. Overraskelserne i fodbold er altid lige rundt om hjørnet.. Men ikke denne gang, desværre. :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Det tror jeg ikke vi skal bekymre os om.. Danmark får ingen hold ud i europa i år. Det er skændsel! Men jeg kan slet ikke se PAOK ryge ud til Brøndby.. Southampton ryger heller ikke ud til FCM. Overraskelserne i fodbold er altid lige rundt om hjørnet.. Men ikke denne gang, desværre. :)
                    Håber du har ret. Jeg er smålig nok til ikke at håbe det bedste for de 2 klubber

                    Comment


                      hæ, hæ, det er jeg godt nok også :-)

                      Comment


                        11 dage og 7 timer...

                        Svigt os nu ikke Jesper Hansen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          11 dage og 7 timer...

                          Svigt os nu ikke Jesper Hansen
                          Jeg er bange for, at han ikke gør noget, før han ved, om der kommer en pose penge for Falk, men det kan jo ske en time før deadline.

                          Er der nogen, som kan forklare mig, hvad fordele der kan være i at trække alting til sidste øjeblik?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Jeg er bange for, at han ikke gør noget, før han ved, om der kommer en pose penge for Falk, men det kan jo ske en time før deadline.

                            Er der nogen, som kan forklare mig, hvad fordele der kan være i at trække alting til sidste øjeblik?
                            Det øger spændingen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Jeg er bange for, at han ikke gør noget, før han ved, om der kommer en pose penge for Falk, men det kan jo ske en time før deadline.

                              Er der nogen, som kan forklare mig, hvad fordele der kan være i at trække alting til sidste øjeblik?
                              Spare lønomkostninger....det kan man så veje for og imod, om man skal agere eller om man skal reagere. Det vil jeg ikke gøre mig til dommer over, når jeg ikke kender det økonomiske råderum i OB pt.

                              Og mht. både spillere og klubber - så når vi når til deadline, så er de nødt til at være hurtige på aftrækkeren, hvis ikke toget skal køre uden dem...så har man til den tid afventet og set, om der skulle byde sig noget godt.
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Jeg er bange for, at han ikke gør noget, før han ved, om der kommer en pose penge for Falk, men det kan jo ske en time før deadline.

                                Er der nogen, som kan forklare mig, hvad fordele der kan være i at trække alting til sidste øjeblik?
                                Det kan jo sagtens være at det er spillerne som trækker den så længe, fordi de også håber på noget "bedre" - så attraktivt er det jo nok desværre heller ikke at spille i OB. Så at tørre det hele af på JH er nok lige at stramme den lidt.

                                Comment

                                Working...
                                X