Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Gør HSV plads til Falk?

    http://www.bold.dk/nyt/hsv-sender-tjekke-til-prag

    Comment


      CB:
      Marc McAusland

      Hvordan var det med Arthur Sorin og hvem var Davidson Drobo-Ampem der har været i EFB?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-div...ej-til-danmark

        ikke så meget nyt, men det kunnetyde på at ACH måske gør klar til et salg af Sanneh, og så må vi håbe at det er til OB
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Mikkel thygesen fritstillet i RFC. Var det en mulighed?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Mikkel thygesen fritstillet i RFC. Var det en mulighed?
            Nej, det er det ved gud ikke.

            Comment


              Næh, måske ikke, men han er gratis.

              Comment


                Manden var elendig i sin sidste tid i Brøndby, han kunne ikke spille sig fast på i Hobro, og han er nu blevet smidt ud af Randers efter kun 2 måneder!? Det er godt nok sjældent set i dansk fodbold. Jeg har svært ved at finde én eneste god grund til, at man skulle spille tid og penge på ham.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Nej, det er det ved gud ikke.
                  Thygesen kunne være en god mand at have som back-up til midt-midt eller kant, han er en ok pasningsspiller og arbejder hårdt. Men til den sign-on fee og løn, som hans fortid som stor superliga-profil nok vil sikre ham, og hans ønske om at være fast mand, siger jeg meget pænt nej tak. Så så jeg ligeså gerne Azer få spilletid, og derefter gerne Desler centralt når han bliver klar igen.

                  Comment


                    Hvis JH partout skal prøve at finde værdi i 1. division, kunne han passende kigge på en Bjarke Jacobsen eller Frederik Brandhof. Bjarke kan gå ind og adressere nogle af de mangler vi har defensivt på midten, og kan begå sig i forsvaret. Frederik har et rigtigt interessant potentiale og skal nok blive plukket af topklub i 1.div eller Suppeklub, inden for et par år.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                      Mikkel thygesen fritstillet i RFC. Var det en mulighed?
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Nej, det er det ved gud ikke.
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Manden var elendig i sin sidste tid i Brøndby, han kunne ikke spille sig fast på i Hobro, og han er nu blevet smidt ud af Randers efter kun 2 måneder!? Det er godt nok sjældent set i dansk fodbold. Jeg har svært ved at finde én eneste god grund til, at man skulle spille tid og penge på ham.
                      han er lige landet i Roskilde 😅
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Ok. Vel hvad man kan kalde et scoop i deres verden.

                        Comment


                          På papiret ja, men i praksis tvivler jeg godt nok, men det vil tiden vise.

                          Comment


                            Der var tale Om at vi var ude efter fenger fra randers forsvar

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                              Der var tale Om at vi var ude efter fenger fra randers forsvar
                              Ja men han koster minimum 6 millioner. Såååå

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja men han koster minimum 6 millioner. Såååå
                                havde været en fin signing må man sige.....det bekymre mig dog lidt - er det det JH kigger efter, for så at blive skrmt væk af prisen? Er det tilfældet så mangler man jo realitetssans....

                                Men Thumbs up for ambitionerne der trods alt ligger i at man spøger på sådan en profil. Indikere vel også at vi er i markedet efter en forsvarsspiller....men hold op hvor jeg savner udmeldingerne om det

                                Comment

                                Working...
                                X