Oprindeligt indsendt af Faurskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægHobro arbejder åbenbart på en lejeaftale med sidste sæsons superligatopscorer Thomas Dalgaard. Her må vi da også kunne være med. Kom nu JH. Vores angreb mangler simpelthen power.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-med-dalgaard
Jeg håbte, at vi henter Dalgaard. Hvis han virkelig går til Hobro og JH leverer os kun en svensk-spansk lottokupon, så skulle vise sig kuponen som hovedgevindst: en hidtil uopdaget og upoleret juvel af hvilken Ove kan gøre en lille Zlatan i kun fire uger. Eller JH skulle tænke om hans erhvervsvalg .. eller endda bedre skulle skifte til Brøndby.
Men når transfervinduet er ikke lukket. Måske der kommer nok en overraskelse (Håber dør sidst) ... så vil jeg gerne tage kritikken tilbage og takke JH på knæ."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægJeg håbte, at vi henter Dalgaard. Hvis han virkelig går til Hobro og JH leverer os kun en svensk-spansk lottokupon, så skulle vise sig kuponen som hovedgevindst: en hidtil uopdaget og upoleret juvel af hvilken Ove kan gøre en lille Zlatan i kun fire uger. Eller JH skulle tænke om hans erhvervsvalg .. eller endda bedre skulle skifte til Brøndby.
Men når transfervinduet er ikke lukket. Måske der kommer nok en overraskelse (Håber dør sidst) ... så vil jeg gerne tage kritikken tilbage og takke JH på knæ.
Larsson på kort kontrakt og Dalgaard på leje i foråret...
med de tilgange der har været er det jo nok ikke budgettet der er sprunget i OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægNu er jeg godt nok på ferie men jeg vil mene at normalen er at man "går på weekend" fredag kl. 16.00 og hverken til- eller afgang er sket ...Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægNu er jeg godt nok på ferie men jeg vil mene at normalen er at man "går på weekend" fredag kl. 16.00 og hverken til- eller afgang er sket ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæglad nu være med at opmuntre grisebassen - ignore ham.....og når man skyder med spredehagl på den måde skal man jo før eller siden ramme et eller andet, desuden er der jo så vidt jeg kan se heller ikke skrevet med denne svensker endnu.
Ikke møntet på dig, mhbp. Bare en generel betragtning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
det blev EfB der "vandt" kampenBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlægFodbolddanmark fik endnu engang noget at grine af, super image pleje."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægu must B kidding
- har selv haf lyst til at skrive at JH var gået på weekend - hvor han skulle til ponyridning og søndagsbrunch - og derfor kunne han jo ikke nå mere i dette vindue ;)
Min tiltro til manden er ikke stor - men regner ham dog trods alt som værende professionel nok til at gøre sit arbejde ordenligt, og ikke bare lukke tlf. 2 dage før tid.
Comment
Comment