Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fra BT's Twitter

    9 timer siden
    Indtil videre har vi mest set Esbjerg, FCN og FCK i overskrifterne for transfer-trafik, men før vinduet lukker 2-2 vil der også ske noget i klubber som Brøndby, OB og FCM.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Kan godt leve med, hvis han er knap så hardhitter. Synes faktisk vi kom til de chance vi skulle i de sidste 4-5 kampe af efteråret. Det jeg mest synes vi mangler, er en med et knastørt og _hårdt_ skud. Vores afslutninger er generelt for fesne. Elsker Falk-drengen, men gud hvor kunne han godt skudtræne her i pausen.

      MvT
      hardhiiter...var det ikke nærmest sådan Lado blev præsenteret da han blev signet. Fysisk stærk og god til at skaffe sig den nødvendige plads på lidt plads. Sammen med Lado tror jeg måske Kamaro kan blive god, hvis der er nogen der tager slagsmålene for ham.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Fra BT's Twitter

        9 timer siden
        Indtil videre har vi mest set Esbjerg, FCN og FCK i overskrifterne for transfer-trafik, men før vinduet lukker 2-2 vil der også ske noget i klubber som Brøndby, OB og FCM.
        det trækker lidt ud med Håkon Skogseid som der sikkert forhandles med endnu, en hb må være højeste prioritet i dette vindue. Vinduet slutter før træningslejren i Tyrkiet, så tilgangen(e) kan komme med på tur og lære spillestilen og holdet at kende.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
          Her er hvad jeg har hørt fra nær og fjern

          Marc Pedersen - Ønske fra Kent
          Jeppe Simonsen -(?)
          Piotr Parzysek - Bud afgivet
          Frederik Børsting - Ønske fra Kent og OB

          Godt Nytår
          nu hvor Jeppe Simonsen kan streges af listen med hans 3 år i Haderslev er der vel kun Frederik Børsting tilbage. Three down, one to go
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Der forhandles ifølge Søren Sorgenfri fra BT med FC Astana om Kasper Larsen?!

            Comment


              http://www.bt.dk/fodbold/hvor-kom-de...nte-ob-stopper

              Comment


                I forhold til at Hallgrimur er kommet til og nu også Skogseid, så er Kaspers muligheder ikke blevet bedre. Han har jo nogle stærke fysiske forudsætninger og har jo gjort det godt i U-landsholdssammenhæng tidligere, men det er som om, han bare ikke har fået det til at køre i OB. Pisse ærgerligt, men måske må man også bare erkende, at en ung spiller nogle gange skal væk hjemmefra for at vokse - så må det briste eller bære. Det har jo heller ikke været nemt at udvikle sig i en OB-defensiv, som især inden Lasse Nielsens tilgang virkede meget usikre.

                Comment


                  Hvis en midlertidig veksling for KLs udvikling er vigtig, ok. . Men ønsker at det blive sådan en lejeaftale. Måske det er en smule "old-school" eller romantisk, men drengene fra vores egen stall skulle vi holde indbundet hvis det er muligt. Jeg er hver gang glad at se en forbindelsen spiller-club i tider hvor fodbold er så domineret af den økonomiske faktor.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Kasper Larsen er pt. ikke god nok til at spille i OB.

                    Han er enormt stærk i duelspillet og hovedspillet, men hver eneste gang han spiller bolden ud af eget felt, ender den hos en modstander. Han er elendig med fødderne, og elendig i afleveringsspillet, og den type backs er tiden løbet fra. Især hvis vi sigter efter at blive top-seks hold igen snarest muligt. Jeg kan godt li' ham som type, men jeg ser langt hellere at der satses på Høegh.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Det lader ikke til at lykkedes at afsætte Bodul:
                      Der bei der Wiener Austria auf dem Abstellgleis stehende Ola Kamara ist momentan auf der Suche nach einem neuen Verein. Es sollen diverse Angebote von Vereinen aus anderen europäischen Ligen bei der Austria angekommen sein. Der LASK könnte Interesse an einer Verpflichtung des 25-jährigen Stürmers haben, da der Transfer von Darko Bodul noch nicht geglückt scheint.

                      Man kan vel heller ikke fortænke dem i at hente Kamara i stedet.
                      Last edited by Faurskov; 24-01-2015, 10:25.

                      Comment


                        Der er stadig håb at han ryger til Linz. Og der er også rygter at Viking er interesseret i Kamara.
                        "Neuestes Transfergerücht: Darko Bodul wird mit dem LASK in Verbindung gebracht. Der 26-jährige Stümer kommt bei Odense Boldklub nur sporadisch zum Einsatz und wäre einem Wechsel wohl nicht abgeneigt."
                        https://www.facebook.com/linzerlauser
                        Håber Darko gør sig selv og os en tjeneste og går.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Der er stadig håb at han ryger til Linz. Og der er også rygter at Viking er interesseret i Kamara. "Neuestes Transfergerücht: Darko Bodul wird mit dem LASK in Verbindung gebracht. Der 26-jährige Stümer kommt bei Odense Boldklub nur sporadisch zum Einsatz und wäre einem Wechsel wohl nicht abgeneigt."https://www.facebook.com/linzerlauserHåber Darko gør sig selv og os en tjeneste og går.
                          Ja, det vil uden tvivl være det bedste for alle parter.

                          Comment


                            Jeg ved ikke, om det er en tilfældighed, men jeg synes jeg spottede Utaka slentre ned af Vestergade i Odense i dag. Mon han er i byen for at tale kontrakt?.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                              Jeg ved ikke, om det er en tilfældighed, men jeg synes jeg spottede Utaka slentre ned af Vestergade i Odense i dag. Mon han er i byen for at tale kontrakt?.
                              Synes jeg spottede....

                              Christ almighty, - hvorfor løb du ikke efter manden og forlangte en afklaring?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                                Synes jeg spottede....

                                Christ almighty, - hvorfor løb du ikke efter manden og forlangte en afklaring?
                                Okay, jeg er 99% sikker på, at det var ham. Og jeg er 100% sikker på, at han kan løbe fra mig

                                Comment

                                Working...
                                X