Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Der er saltet over til Horsens��

Comment

Sorry var rent gæt!

Comment

Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
        Sorry var rent gæt!

Comment

Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
          Nå. Nu prøver jeg, selv om det eneste jeg nogensinde har ramt var, at svinet var en fuprøv( og det gav næsten karantæne fra forum i sin tid). MEN jeg har fra en ven, der er ansat i Ådalen hørt, at målet om en i hver kæde ER nået! Og blir offentliggjort fredag. Det skulle være en angriber med erfaring fra Tyskland. Mere kan jeg ikke finde ud af
          Tak for rygtet, altid rart med lidt.....

Men er det underforstået, at det er en dansker eller en der har været i Danmark. Er det ikke er tilfældet, har vi jo principielt alle angribere, der har repræsenteret en tysk klub de sidste ti år, i spil

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Nando Rafael
            Har spillet i Tyskland.
            Har spillet i Superligaen.
            Hentet til AGF af daværende træner Ove Pedersen.

Et håb:-)
            Håber godt nok på en spiller med mere perspektiv i. Nando Rafael var i Superligaen i 2008, og der var han altså ingen ubetinget succes. Han er nu blevet 31, og har senest spillet i Kina og 2. Bundesligaen, hvor han ikke kunne kommet på holdet.

Der må være navne på markedet, som ikke har været på retræte i Kina.

Comment

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
              Håber godt nok på en spiller med mere perspektiv i. Nando Rafael var i Superligaen i 2008, og der var han altså ingen ubetinget succes. Han er nu blevet 31, og har senest spillet i Kina og 2. Bundesligaen, hvor han ikke kunne kommet på holdet.

Der må være navne på markedet, som ikke har været på retræte i Kina.
              kommer jo også an på om spilleren signes permanent eller vi snakker en œårlig lejeperiode. Vi har brug for en der kan gå ind og styrke angrebet fra dag 1 af, er Nando den spiller? Tjaaa.....men tror ikke det er perspektivet man kigger mest på lige nu

Comment

Forsvaret, midtbanen og til dels målmands pladsen er jo godkendt nok. Men vi mangler godt nok en angriber med mål i støvlerne for at kunne blive oppe

Comment

Det første navn jeg tænkte på var Besart Berisha... Tidligere Horsens hos Jesper H, så den er ret oplagt !

Comment

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                    Det første navn jeg tænkte på var Besart Berisha... Tidligere Horsens hos Jesper H, så den er ret oplagt !
                    Det ville jeg være rigtig godt tilfreds med..

Men alt andet end Thomas Mikkelsen og Bodul er glædeligt.. Ville også være spændende med nogle af vore unge folk..

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Pourie på lejebasis ?
                      Det kan ikke lade sig gøre. Han har spillet for både FCK og SDJ i denne sæson.

Edit: Og han er udlejet til Sønderjyske indtil sommer. Hverken SDJ eller FCK kan have nogen interesse i at ophæve den lejeaftale.
                      Last edited by Onkel Riffel; 29-01-2015, 15:07.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                        Det tvivler jeg meget kraftigt på. Han er ét år inde i en to-årig kontrakt med Melbourne, hvor han tjener næsten 7,8 millioner kr over to år, og han er en af stjernerne i den australske liga.

Comment

Hvis det bliver en spiller på en lejeaftale for resten af sæsonen, hvilket nok er temmelig sandsynligt, så håber jeg at man lader Ove vælge en spiller, som han mener kan bidrage med det vi mangler. Det kunne meget vel også være det der er sket hvis rygtet om en spiller, med baggrund i tysk fodbold, taler sandt. Det er jo ingen hemmelighed at Ove har et godt kendskab til det tyske marked.

Og så vælger jeg at have så meget tillid til Jesper H, at jeg ikke tror at han henter en spiller som har baggrund i hverken Horsens, Fredericia eller lignende. Håber så bare ikke at jeg bliver skuffet.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            En signing af Casper Johansen ville være skuffende
                            Det er vist årets underdrivelse...

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Det er vist årets underdrivelse...

Comment

Rubin okotie, tidl. Sdr.jyske måske...
                                spiller i TSV 1860 Mynchen... Bare et gæt ...

Comment

Working...
                                X