Der er saltet over til Horsens
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af longo Se indlægNå. Nu prøver jeg, selv om det eneste jeg nogensinde har ramt var, at svinet var en fuprøv( og det gav næsten karantæne fra forum i sin tid). MEN jeg har fra en ven, der er ansat i Ådalen hørt, at målet om en i hver kæde ER nået! Og blir offentliggjort fredag. Det skulle være en angriber med erfaring fra Tyskland. Mere kan jeg ikke finde ud af
Men er det underforstået, at det er en dansker eller en der har været i Danmark. Er det ikke er tilfældet, har vi jo principielt alle angribere, der har repræsenteret en tysk klub de sidste ti år, i spil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægNando Rafael
Har spillet i Tyskland.
Har spillet i Superligaen.
Hentet til AGF af daværende træner Ove Pedersen.
Et håb:-)
Der må være navne på markedet, som ikke har været på retræte i Kina.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægHåber godt nok på en spiller med mere perspektiv i. Nando Rafael var i Superligaen i 2008, og der var han altså ingen ubetinget succes. Han er nu blevet 31, og har senest spillet i Kina og 2. Bundesligaen, hvor han ikke kunne kommet på holdet.
Der må være navne på markedet, som ikke har været på retræte i Kina.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægDet første navn jeg tænkte på var Besart Berisha... Tidligere Horsens hos Jesper H, så den er ret oplagt !
Men alt andet end Thomas Mikkelsen og Bodul er glædeligt.. Ville også være spændende med nogle af vore unge folk..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægPourie på lejebasis ?
Edit: Og han er udlejet til Sønderjyske indtil sommer. Hverken SDJ eller FCK kan have nogen interesse i at ophæve den lejeaftale.Last edited by Onkel Riffel; 29-01-2015, 15:07."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægDet første navn jeg tænkte på var Besart Berisha... Tidligere Horsens hos Jesper H, så den er ret oplagt !"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Hvis det bliver en spiller på en lejeaftale for resten af sæsonen, hvilket nok er temmelig sandsynligt, så håber jeg at man lader Ove vælge en spiller, som han mener kan bidrage med det vi mangler. Det kunne meget vel også være det der er sket hvis rygtet om en spiller, med baggrund i tysk fodbold, taler sandt. Det er jo ingen hemmelighed at Ove har et godt kendskab til det tyske marked.
Og så vælger jeg at have så meget tillid til Jesper H, at jeg ikke tror at han henter en spiller som har baggrund i hverken Horsens, Fredericia eller lignende. Håber så bare ikke at jeg bliver skuffet.
Comment
Comment