Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Man skal ikke forvente at der bliver hentet noget ind i weekenden.... truppens skulle være på plads til forårets få kampe. Så vi må klare os med dem vi har.
    JH har lukket vinduet og er taget i sommerhus.
    det håber jeg godtnok ikke er korrekt. Hvis det er det, virker det tjaa, røvsygt!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
      det håber jeg godtnok ikke er korrekt. Hvis det er det, virker det tjaa, røvsygt!
      Selvfølgelig lander han en angriber. Det bliver nok nr. 7 på topscorelisten på
      Malta eller 2. div. vest.

      Comment


        Nå der var jeg sgu da for sent ude med Bodul ..... havde fået nys om sagen men troede ikke på den..... og ved det er nemt at sige nu. Så videre....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Nå der var jeg sgu da for sent ude med Bodul ..... havde fået nys om sagen men troede ikke på den..... og ved det er nemt at sige nu. Så videre....
          Andre nys ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Andre nys ?
            Jeps!!!! JH haster hjem fra sommerhuset.....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Jeps!!!! JH haster hjem fra sommerhuset.....
              Jamen det var da godt, håber han når hjem i tide!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Jamen det var da godt, håber han når hjem i tide!
                Er der ikke mobil-dækning i sommerhuset ? ;-)

                Comment


                  Come ón. ... ophæver vel ikke med Bodul uden at have noget andet i baghånden. .

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Selvfølgelig lander han en angriber. Det bliver nok nr. 7 på topscorelisten på
                    Malta eller 2. div. vest.

                    hold da op du satser højt her.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Jeps!!!! JH haster hjem fra sommerhuset.....
                      Han skulle ikke haster hjem men haster til arbejdspaldsen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Tænker at der må være handlet. Ellers ryger alle priser lige en tand i vejret efter Boduls farvel.

                        Comment


                          Efter min mening ville det da være dejligt, hvis Greve fik chancen sammen med Lado. Vi behøves ikke en angriber mere, og med den økonomi vi har synes jeg ikke det er forsvarligt, med mindre det er på en lejeaftale.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Efter min mening ville det da være dejligt, hvis Greve fik chancen sammen med Lado. Vi behøves ikke en angriber mere, og med den økonomi vi har synes jeg ikke det er forsvarligt, med mindre det er på en lejeaftale.
                            Vil skulle have det 4.største budget, så stop det med pengene. Sdrjyderne køber godt for mindre. Konklusion er at jh er håbløs, og TC er sikkert med som tåbelig rådgiver.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Vil skulle have det 4.største budget, så stop det med pengene. Sdrjyderne køber godt for mindre. Konklusion er at jh er håbløs, og TC er sikkert med som tåbelig rådgiver.
                              Hvor har du fra, at vi har det 4. største budget?

                              Er vores budget ikke kunstigt højt, fordi der har været og nok stadig er nogle spillere som har lidt for gode kontrakter?

                              PS Hvad er det for Sønderjyske-handler du er misundelig over?
                              Last edited by OB er Gud; 31-01-2015, 13:28.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Vil skulle have det 4.største budget, så stop det med pengene. Sdrjyderne køber godt for mindre. Konklusion er at jh er håbløs, og TC er sikkert med som tåbelig rådgiver.
                                Det er altså ved at være noget tid siden vi havde det. Meget kan man klandre JH fir, men det er ikke store summer han bruger på løn.

                                Comment

                                Working...
                                X