Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Nando Rafael
    Har spillet i Tyskland.
    Har spillet i Superligaen.
    Hentet til AGF af daværende træner Ove Pedersen.

    Et håb:-)
    http://www.transfermarkt.co.uk/nando...l/spieler/2712
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Virker usandsynligt når vi henter svenskeren?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Hobro arbejder åbenbart på en lejeaftale med sidste sæsons superligatopscorer Thomas Dalgaard. Her må vi da også kunne være med. Kom nu JH. Vores angreb mangler simpelthen power.
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-med-dalgaard


        Jeg håbte, at vi henter Dalgaard. Hvis han virkelig går til Hobro og JH leverer os kun en svensk-spansk lottokupon, så skulle vise sig kuponen som hovedgevindst: en hidtil uopdaget og upoleret juvel af hvilken Ove kan gøre en lille Zlatan i kun fire uger. Eller JH skulle tænke om hans erhvervsvalg .. eller endda bedre skulle skifte til Brøndby.
        Men når transfervinduet er ikke lukket. Måske der kommer nok en overraskelse (Håber dør sidst) ... så vil jeg gerne tage kritikken tilbage og takke JH på knæ.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Jeg håbte, at vi henter Dalgaard. Hvis han virkelig går til Hobro og JH leverer os kun en svensk-spansk lottokupon, så skulle vise sig kuponen som hovedgevindst: en hidtil uopdaget og upoleret juvel af hvilken Ove kan gøre en lille Zlatan i kun fire uger. Eller JH skulle tænke om hans erhvervsvalg .. eller endda bedre skulle skifte til Brøndby.
          Men når transfervinduet er ikke lukket. Måske der kommer nok en overraskelse (Håber dør sidst) ... så vil jeg gerne tage kritikken tilbage og takke JH på knæ.
          Kunne være fedt med begge 2 ja.
          Larsson på kort kontrakt og Dalgaard på leje i foråret...

          med de tilgange der har været er det jo nok ikke budgettet der er sprunget i OB

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Nu er jeg godt nok på ferie men jeg vil mene at normalen er at man "går på weekend" fredag kl. 16.00 og hverken til- eller afgang er sket ...
            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...sker-i-granada
            Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Nu er jeg godt nok på ferie men jeg vil mene at normalen er at man "går på weekend" fredag kl. 16.00 og hverken til- eller afgang er sket ...
              lad nu være med at opmuntre grisebassen - ignore ham.....og når man skyder med spredehagl på den måde skal man jo før eller siden ramme et eller andet, desuden er der jo så vidt jeg kan se heller ikke skrevet med denne svensker endnu.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                lad nu være med at opmuntre grisebassen - ignore ham.....og når man skyder med spredehagl på den måde skal man jo før eller siden ramme et eller andet, desuden er der jo så vidt jeg kan se heller ikke skrevet med denne svensker endnu.
                Vildt, at forum stadig ikke er kommet videre end ham der Svinet/Westbrook/Duroc/RMN. Ikke sært, at aktiviteten er dalende herinde. Jeg savner sgu de gode gamle dage.

                Ikke møntet på dig, mhbp. Bare en generel betragtning.

                Comment


                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...a-liga/5422221
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    http://www.fyens.dk/sport/Svensk-ang...rtikel/2652010

                    det blev EfB der "vandt" kampen
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Fodbolddanmark fik endnu engang noget at grine af, super image pleje.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                        Fodbolddanmark fik endnu engang noget at grine af, super image pleje.
                        Men flot af EFB at sælge og hente en erstatning på samme dag.... Kunne OB lære af ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Men flot af EFB at sælge og hente en erstatning på samme dag.... Kunne OB lære af ..
                          Uden tvivl.

                          Comment


                            Man skal ikke forvente at der bliver hentet noget ind i weekenden.... truppens skulle være på plads til forårets få kampe. Så vi må klare os med dem vi har.
                            JH har lukket vinduet og er taget i sommerhus.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Man skal ikke forvente at der bliver hentet noget ind i weekenden.... truppens skulle være på plads til forårets få kampe. Så vi må klare os med dem vi har.
                              JH har lukket vinduet og er taget i sommerhus.
                              u must B kidding

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                u must B kidding
                                tror jeg nu også han er....syntes især den sidste sætning afslører ham ;)

                                - har selv haf lyst til at skrive at JH var gået på weekend - hvor han skulle til ponyridning og søndagsbrunch - og derfor kunne han jo ikke nå mere i dette vindue ;)

                                Min tiltro til manden er ikke stor - men regner ham dog trods alt som værende professionel nok til at gøre sit arbejde ordenligt, og ikke bare lukke tlf. 2 dage før tid.

                                Comment

                                Working...
                                X