Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    Rubin okotie, tidl. Sdr.jyske måske...
    spiller i TSV 1860 Mynchen... Bare et gæt ...
    12 mål i 17 kampe for 1860, der slås mod nedrykning, og et år tilbage af kontrakten. 2. bundesliga er højere niveau end Superligaen, det er langt bedre betalt, og der er langt flere tilskuere. Det eneste han ville kunne få i suppen' er europæisk fodbold, og det kan han ikke få hos os.

    Kommer på ingen måde til at ske.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Er det derfor du opretter brugere for så at diskutere med dig selv, fordi det ikke er op til dig at vurdere..? Er det tegn på der er mange der tror på dig, at du selv er nød til at oprette brugere..? Er det tegn på du er meget utroværdig..? Er det tegn på du er hamrende idiot..?

      Ps. Jeg har fundet flere rygter dette vindue, end du har, så der er ikke noget der, prøv igen min endnu engang tabende ven... og min alder, den kan du læse dig til, jeg er nemlig for længst stået frem herinde som den jeg er, med kun min ene profil... Du er til grin...
      Svinet har aldrig ramt noget som helst. At det så bliver til 50 procent... Tja, det siger alt!

      Comment


        Kan man mon gå rundt med et lille håb om spændende nyheder i morgen eller er det altsammen fis i en hornlygte?

        Comment


          Der holdt igår en Audi A6 fra Borussia Dortmund udenfor stadion. Hvad kan man spinde af rygter ud fra det herinde? Skal vi have en ind eller skal vi have en til Westfalen?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
            Kan man mon gå rundt med et lille håb om spændende nyheder i morgen eller er det altsammen fis i en hornlygte?
            hvis vi virkelig har landet en god løsning kunne det godt være i morgen. Ellers venter man vel en dag eller 2 for at se om der dukker noget bedre op.
            jeg tror på at longo har hørt sit rygte, men så er det jo mere spørgsmålet om at hans kilde har hørt rigtigt..
            vi må se

            noget kommer der til at ske inden for de næste 4 dage

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lillelunde Se indlæg
              Der holdt igår en Audi A6 fra Borussia Dortmund udenfor stadion. Hvad kan man spinde af rygter ud fra det herinde? Skal vi have en ind eller skal vi have en til Westfalen?
              kunne eventuelt være en leje af keeper eller angriber der er lige uden for deres bruttotrup, tror ikke vi har nogle der er gode nok til deres trup
              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lillelunde Se indlæg
                Der holdt igår en Audi A6 fra Borussia Dortmund udenfor stadion. Hvad kan man spinde af rygter ud fra det herinde? Skal vi have en ind eller skal vi have en til Westfalen?
                Virker ikke realistisk at vi henter nogen fra deres A trup og det virker ikke logisk at de kan bruge nogen fra vores i den situation de er i..
                så skulle de måske være efter Lønfeldt...
                men fedt at du poster det. Det er sådanne nogle rygter der gør transfervinduerne vildt spændende

                Comment


                  Har lige kigget deres B trup igennem og der kunne de godt have en interessant finne rendende rundt. Tim Väyrynen. Ung stor gut, som umiddelbart ligner en der ved hvor målet står. Kunne måske tænke sig udfordring på 1. holds niveau.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                    Har lige kigget deres B trup igennem og der kunne de godt have en interessant finne rendende rundt. Tim Väyrynen. Ung stor gut, som umiddelbart ligner en der ved hvor målet står. Kunne måske tænke sig udfordring på 1. holds niveau.
                    det navn lyder bekendt...har vi været interesseret i han før evt.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                      Har lige kigget deres B trup igennem og der kunne de godt have en interessant finne rendende rundt. Tim Väyrynen. Ung stor gut, som umiddelbart ligner en der ved hvor målet står. Kunne måske tænke sig udfordring på 1. holds niveau.

                      http://en.wikipedia.org/wiki/Tim_V%C3%A4yrynen

                      En "wiki-scoutning" er da meget positiv!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lillelunde Se indlæg
                        Der holdt igår en Audi A6 fra Borussia Dortmund udenfor stadion. Hvad kan man spinde af rygter ud fra det herinde? Skal vi have en ind eller skal vi have en til Westfalen?
                        . Mon Dortmund er på rov efter unge talenter i dk og tager en lille støvsugning. http://mobil.bold.dk/#/nyt/lyngby-ta...r-for-dortmund

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                          . Mon Dortmund er på rov efter unge talenter i dk og tager en lille støvsugning. http://mobil.bold.dk/#/nyt/lyngby-ta...r-for-dortmund
                          Lønfeldt?

                          Comment


                            Ja måske. Artiklen gør det bare i mine øjne endnu mere sandsynligt at der er en handel med Dortmund under opsejling.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                              Ja måske. Artiklen gør det bare i mine øjne endnu mere sandsynligt at der er en handel med Dortmund under opsejling.
                              Spændende at se om OB kan få nogle skillinger for ham den dag han sælges

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                                Har lige kigget deres B trup igennem og der kunne de godt have en interessant finne rendende rundt. Tim Väyrynen. Ung stor gut, som umiddelbart ligner en der ved hvor målet står. Kunne måske tænke sig udfordring på 1. holds niveau.
                                Omg ham har jeg i Fifa

                                Comment

                                Working...
                                X