Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Rygtet siger, at jeg helt er sluppet, og at der derfor er en kold fad på vej, ved given lejlighed... Er desværre i gulvet med en diskusprolabs i denne tid, men den kunne vel også gøre godt engang når sommer varmen rammer Odense Stadion...
    Awesome. Men fladt med diskus'en. God bedring.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg kunne også bare lade som om jeg havde læst det et andet sted...

    (mon ikke en fad eller to kunne komme på tale, hvis det endte med vi bragede sammen en dag )
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Top man
    Rygtet siger, at jeg helt er sluppet, og at der derfor er en kold fad på vej, ved given lejlighed... Er desværre i gulvet med en diskusprolabs i denne tid, men den kunne vel også gøre godt engang når sommer varmen rammer Odense Stadion...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Jeg var bare overrasket over ove's melding. Tror heller ikke på der sker mere.
    Tror jeg heller ikke. Men man ved jo aldrig om der ringer en agent med noget meget interessant vi ikke kan sige nej til
    det er jo sket før

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Jeg var bare overrasket over ove's melding. Tror heller ikke på der sker mere.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Noget nyt??????
    jeg har ikke noget nyt, dagens avis har ingen meldinger om mere nyt blod, og personligt gætter jeg da også på at billetten tildeles en ung mand fra OB.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Noget nyt??????
    Spørger den eneste herinde der bare har en anelse føling med hvad vej vandet løber i rørene i Ådalen

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ove siger i dagens avis at der stadig er et ledigt nr. til træningslejren i Tyrkiet i næste uge. Det nummer gives enten til en ung spiller fra klubben eller EN NY SPILLER, med klar henvisning til de mange kontraktløse spillere.
    Noget nyt??????

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Azer er vores Kroos. Håber der laves en lang forlængelse snart.
    Hvis han skal være nogen, vil jeg sige Pirlo...

    Azer er selvfølgelig niveauer over, det ved alle, men de har den samme stil, og samme døde ansigts udtryk, når da "laller" rundt derinde

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    der er ingen tvivl om at Azer og HJ er de bedste bud på 6'er typer. Azer er meget elegant og med fin teknik og godt overblik i afleverigsspillet, men det kniber desværre lidt med tempo og til tider også placeringsevnen når modstanderen kommer rullende ned mod Toppels mål. På et MEGET boldbesiddende hold tror jeg han vil fungere optimalt. HJ er vel "som islændinge er mest" bundsolide og hårdt arbejdende i begge retninger af banen, det bliver spændende at se hvem der "vinder" pladsen hvis de er direkte konkurrenter til den position.
    Ja jeg har simpelthen ikke set HJ nok på den position til at vurdere ham, men nu når Diarra er kommet hjem og DH efterhånden bliver klar, må vi vel formode han bliver prøvet af på midtbanen, mens de er på træningslejr

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Azer er vores Kroos. Håber der laves en lang forlængelse snart.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Azer er vores Kroos. Håber der laves en lang forlængelse snart.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Synes også det blev bedre til sidst, hvor Ove gav ham en helt specifik rolle på holdet, i stedet for Troels der kastede ham ind på midtbanen, hvor han var mere defendiv, hvis han spillede med Spelmann og offensiv når han spillede med ari. Nu har Ove bestemt at han er defensiv midtbane, det fik han tid til at vænne sig til i efteråret, selvom han havde svage kampe i ny og næ. Nu har han haft en lang vinterpause, hvor vi må gå ud fra han har trænet at spille i den rolle, og så må vi håbe han har fået bygget mere på. Hans overblik og afleveringsspil er sådan set som det skal være, men det er rigtigt at farten skal et skridt op, for han var for nem at stresse i enkelte kampe i efteråret.
    der er ingen tvivl om at Azer og HJ er de bedste bud på 6'er typer. Azer er meget elegant og med fin teknik og godt overblik i afleverigsspillet, men det kniber desværre lidt med tempo og til tider også placeringsevnen når modstanderen kommer rullende ned mod Toppels mål. På et MEGET boldbesiddende hold tror jeg han vil fungere optimalt. HJ er vel "som islændinge er mest" bundsolide og hårdt arbejdende i begge retninger af banen, det bliver spændende at se hvem der "vinder" pladsen hvis de er direkte konkurrenter til den position.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Han har lidt udfordringer med tempoet i kampene i suppen når der er knald på, men jeg synes det er blevet bedre. Det er vel også kun naturligt med de relativt få kampe han har spillet på dette niveau - og ikke mindst det skadesforløb han har haft i klubben. Derfor synes jeg det er for tidligt at konkludere noget som helst om ham.

    Han kom godt i gang mod slutningen af efteråret og har nu - så vidt jeg ved - haft en opstart uden væsentlige problemer. Hvis han kan undgå skader i foråret (7-9-13) er det nu han for alvor skal til at vise fremskridt og at han hører til på dette niveau.
    Synes også det blev bedre til sidst, hvor Ove gav ham en helt specifik rolle på holdet, i stedet for Troels der kastede ham ind på midtbanen, hvor han var mere defendiv, hvis han spillede med Spelmann og offensiv når han spillede med ari. Nu har Ove bestemt at han er defensiv midtbane, det fik han tid til at vænne sig til i efteråret, selvom han havde svage kampe i ny og næ. Nu har han haft en lang vinterpause, hvor vi må gå ud fra han har trænet at spille i den rolle, og så må vi håbe han har fået bygget mere på. Hans overblik og afleveringsspil er sådan set som det skal være, men det er rigtigt at farten skal et skridt op, for han var for nem at stresse i enkelte kampe i efteråret.

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Azer har store problemer når han konmer under pres , ligesom han ikke har den store speed . Han er for mig at se lidt ala Schoop nydelig når der er afstand til nærmeste modstander .
    Han har lidt udfordringer med tempoet i kampene i suppen når der er knald på, men jeg synes det er blevet bedre. Det er vel også kun naturligt med de relativt få kampe han har spillet på dette niveau - og ikke mindst det skadesforløb han har haft i klubben. Derfor synes jeg det er for tidligt at konkludere noget som helst om ham.

    Han kom godt i gang mod slutningen af efteråret og har nu - så vidt jeg ved - haft en opstart uden væsentlige problemer. Hvis han kan undgå skader i foråret (7-9-13) er det nu han for alvor skal til at vise fremskridt og at han hører til på dette niveau.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Vi kunne helt sikkert godt bruge en rigtig 6'er, der kan levere på højt niveau fra forårets start.

    Men jeg synes nu stadig ikke Azer er et dårligt bud på fremtidens 6'er. Af en central midtbanespiller med hans størrelse synes jeg han har vist sig lidt forbavsende ufarlig offensivt, både som målscorer og oplægger. Han er rimelig rolig på bolden, har en udmærket fysik og har forbedret sig en del i nærkampene. Har svært ved at se ham udvikle de offensive kvaliteter i tilstrækkelig grad.

    Derfor tror jeg personligt det er som decideret 6'er han skal spille hvis han for alvor skal slå igennem på dette niveau. En position han også spillede mod slutningen af foråret - og det så fornuftigt ud i mine øjne.
    Azer har store problemer når han konmer under pres , ligesom han ikke har den store speed . Han er for mig at se lidt ala Schoop nydelig når der er afstand til nærmeste modstander .

    Leave a comment:

Working...
X