Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det navn lyder bekendt...har vi været interesseret i han før evt.
    En af Finlands større profiler gennem de sidste mange år hedder også Väyrynen. Mika Väyrynen.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      http://en.wikipedia.org/wiki/Tim_V%C3%A4yrynen

      En "wiki-scoutning" er da meget positiv!
      ddet ser slet ikke værst ud, måske lidt ærgerligt karrierevalg at han valgte Dortmund med alle de klasseangibere de har haft seneste år, men hvis det rygtet holder ligner det absolut en mand der er gode muligheder i, og absolut en mand til KN og fremtiden.
      Last edited by manner; 30-01-2015, 05:02.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        ddet ser slet ikke værst ud, måske lidt ærgerligt karrierevalg at han valgte Dortmund med alle de klasseangibere de har haft seneste år, men hvis det rygtet holder ligner det absolut en mand der er gode muligheder i, og absolut en mand til KN og fremtiden.
        Nu vil jeg gerne lige pointere at navnet udelukkende er et, som jeg fandt ved gennemgang af deres b trup på baggrund af en profil der kunne passe til os. På nuværende tidspunkt kunne det sådan set ligeså godt være Immobile vi jagter, hvis overhovedet nogen. Eneste forskel på de to navne er fornuften og sandsynligheden😊

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
          Nu vil jeg gerne lige pointere at navnet udelukkende er et, som jeg fandt ved gennemgang af deres b trup på baggrund af en profil der kunne passe til os. På nuværende tidspunkt kunne det sådan set ligeså godt være Immobile vi jagter, hvis overhovedet nogen. Eneste forskel på de to navne er fornuften og sandsynligheden😊
          selvfølgelig men det er stadig et fedt rygte og tanke. Immobile er som du selv siger HELT uden for vores formåen
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            selvfølgelig men det er stadig et fedt rygte og tanke. Immobile er som du selv siger HELT uden for vores formåen
            Det er der ingen tvivl om! Håber jeg også fremgik tydeligt af mit indlæg. Det skulle selvfølgelig være medmindre han er blevet træt af at spille i CL, for fulde huse hver gang og til en fed løn😜

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lillelunde Se indlæg
              Der holdt igår en Audi A6 fra Borussia Dortmund udenfor stadion. Hvad kan man spinde af rygter ud fra det herinde? Skal vi have en ind eller skal vi have en til Westfalen?
              Og du tog naturligvis et hurtigt foto af denne Dortmundbil udenfor stadion som dokumentation, hvis nogen skulle finde på at beskylde dig for at plante røverhistorier herinde ;-)

              Men det er da ikke utænkeligt at Ove har kendskab til en spiller i periferien af Dortmundtruppen som vi vil kunne bruge. En anden mulighed kunne være at Dortmund-scouts har Rasmus Falk i kikkerten og smider et bud på ham som JH ikke kan sige nej til. I spillestil kan Falk jo godt minde om Marco Reus, som rygtes væk fra Dortmund. Ikke at Rasmus Falk ville kunne direkte ind og erstatte en verdensstjerne som Reus naturligvis, men Dortmund er kendt for at spotte spillere med potentiale som de selv kan udvikle videre på. De har jo bl.a. lige hentet en ung gut i Lyngby.
              Bare en tanke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Og du tog naturligvis et hurtigt foto af denne Dortmundbil udenfor stadion som dokumentation, hvis nogen skulle finde på at beskylde dig for at plante røverhistorier herinde ;-)

                Men det er da ikke utænkeligt at Ove har kendskab til en spiller i periferien af Dortmundtruppen som vi vil kunne bruge. En anden mulighed kunne være at Dortmund-scouts har Rasmus Falk i kikkerten og smider et bud på ham som JH ikke kan sige nej til. I spillestil kan Falk jo godt minde om Marco Reus, som rygtes væk fra Dortmund. Ikke at Rasmus Falk ville kunne direkte ind og erstatte en verdensstjerne som Reus naturligvis, men Dortmund er kendt for at spotte spillere med potentiale som de selv kan udvikle videre på. De har jo bl.a. lige hentet en ung gut i Lyngby.
                Bare en tanke
                Arg, der tror jeg nu alligevel de vurdere ham til at være for gammel til at udvikle på. Det er trods alt Dortmund vi snakker og selvom de er i bunden nu, er det altså stadig blandt de bedste hold i verden. Man så jo også ved salget af Götze i sin tid, at man ikke køber hvem som helst som erstatninger for de store stjerner. Dengang var Eriksen jo blandt andet kraftigt på tale, men blev alligevel fundet for let i forhold til Kagawa. Men ellers kunne jeg da helt sikkert godt forestille mig at de er her for, fordi de har interesse i en af vores talenter. De har jo også lagt mærke til at flere og flere danske talenter slår til i store udenlandske klubber.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Og du tog naturligvis et hurtigt foto af denne Dortmundbil udenfor stadion som dokumentation, hvis nogen skulle finde på at beskylde dig for at plante røverhistorier herinde ;-)

                  Men det er da ikke utænkeligt at Ove har kendskab til en spiller i periferien af Dortmundtruppen som vi vil kunne bruge. En anden mulighed kunne være at Dortmund-scouts har Rasmus Falk i kikkerten og smider et bud på ham som JH ikke kan sige nej til. I spillestil kan Falk jo godt minde om Marco Reus, som rygtes væk fra Dortmund. Ikke at Rasmus Falk ville kunne direkte ind og erstatte en verdensstjerne som Reus naturligvis, men Dortmund er kendt for at spotte spillere med potentiale som de selv kan udvikle videre på. De har jo bl.a. lige hentet en ung gut i Lyngby.
                  Bare en tanke
                  Arrrghhhh. Reus er hurtigere, fysisk stærkere, mere direkte, med et meget hårdere skud og meget bedre afslutninger og indlæg. Skulle man sammenligne Falk med en spiller, var det nok snarere Iniesta. Med kælent touch på bolden, eminent overblik og gode kombinationsevner - men samtidigt stortset uden mål.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Arg, der tror jeg nu alligevel de vurdere ham til at være for gammel til at udvikle på. Det er trods alt Dortmund vi snakker og selvom de er i bunden nu, er det altså stadig blandt de bedste hold i verden. Man så jo også ved salget af Götze i sin tid, at man ikke køber hvem som helst som erstatninger for de store stjerner. Dengang var Eriksen jo blandt andet kraftigt på tale, men blev alligevel fundet for let i forhold til Kagawa. Men ellers kunne jeg da helt sikkert godt forestille mig at de er her for, fordi de har interesse i en af vores talenter. De har jo også lagt mærke til at flere og flere danske talenter slår til i store udenlandske klubber.
                    OK, Falk er lige fyldt 23. Der er stadig MASSER af udviklingspotentiale i ham. Lige som med Christian Eriksen, så er talentet og potentialet enormt og jeg er overbevist om at vi slet slet ikke har set i nærheden af, hvad han kan præstere under de rette forhold. Falk har været sat tilbage af skader samt generel uro i klubben/truppen bl.a. med skiftende trænere mm.. Tror både Ove P. Og Kent Nielsen vil være gode for Falks udvikling, hvis vi kan holde på ham.

                    Comment


                      Fair nok, dert er stadig komplet urealistisk at en klub som BVB skulle hente ham. Han er en del niveauer under den hylde de henter spillere på.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                        Så status er altså, at vi har 3 dage til vinduet lukker. Vi vidste vi fik en forstærkning til den centrale midt, der også kan gøre sig i forsvaret og her ud over har vi hentet en højre back med "so, so" CV.

                        Er dette mon tilstrækkeligt til at sikre endnu en sæson i den bedste række?

                        Jeg føler mig lidt bekymret og er meget spændt på sæson åbningen. Spørgsmål som, hvor meget flyttede vi os reelt i afslutningen af efteråret under Ove, og hvor meget skal der til for at knække den positive kurve, kredser i mit hoved.

                        Vinduet er ikke lukket, men jeg havde nok forventet at der enten var hentet en angriber eller en målmand på nuværende tidspunkt.
                        Hobro arbejder åbenbart på en lejeaftale med sidste sæsons superligatopscorer Thomas Dalgaard. Her må vi da også kunne være med. Kom nu JH. Vores angreb mangler simpelthen power.
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-med-dalgaard

                        Comment


                          Ser ikke ud til at der sker noget i dag

                          Comment


                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...sker-i-granada
                            Nu går fremad

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ser ikke ud til at der sker noget i dag
                              vidste jeg kunne jinxe en spiller frem idag

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                                Åbenbart ikke alle er enige i dine betragtninger omkring min troværdighed. Jeg har en del følgere på Twitter, og flere kommer til. Jeg har aldrig benægtet at rygter kan forsvinde som dug fra solen, men jeg dog aldrig løjet, eller postet noget, jeg vidste, var usandt.

                                Desuden var jeg vist ikke den eneste, der så sig nødsaget til at have flere profiler. Men nok om det.
                                Smil og vær glad - der er flere spillere på trappen, og jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige, at der kommer både tilgang og afgang inden vi går på weekend.

                                Knus fra Grisen
                                Nu er jeg godt nok på ferie men jeg vil mene at normalen er at man "går på weekend" fredag kl. 16.00 og hverken til- eller afgang er sket ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X