Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægLast edited by manner; 30-01-2015, 05:02.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægddet ser slet ikke værst ud, måske lidt ærgerligt karrierevalg at han valgte Dortmund med alle de klasseangibere de har haft seneste år, men hvis det rygtet holder ligner det absolut en mand der er gode muligheder i, og absolut en mand til KN og fremtiden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægNu vil jeg gerne lige pointere at navnet udelukkende er et, som jeg fandt ved gennemgang af deres b trup på baggrund af en profil der kunne passe til os. På nuværende tidspunkt kunne det sådan set ligeså godt være Immobile vi jagter, hvis overhovedet nogen. Eneste forskel på de to navne er fornuften og sandsynligheden😊Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægselvfølgelig men det er stadig et fedt rygte og tanke. Immobile er som du selv siger HELT uden for vores formåen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lillelunde Se indlægDer holdt igår en Audi A6 fra Borussia Dortmund udenfor stadion. Hvad kan man spinde af rygter ud fra det herinde? Skal vi have en ind eller skal vi have en til Westfalen?
Men det er da ikke utænkeligt at Ove har kendskab til en spiller i periferien af Dortmundtruppen som vi vil kunne bruge. En anden mulighed kunne være at Dortmund-scouts har Rasmus Falk i kikkerten og smider et bud på ham som JH ikke kan sige nej til. I spillestil kan Falk jo godt minde om Marco Reus, som rygtes væk fra Dortmund. Ikke at Rasmus Falk ville kunne direkte ind og erstatte en verdensstjerne som Reus naturligvis, men Dortmund er kendt for at spotte spillere med potentiale som de selv kan udvikle videre på. De har jo bl.a. lige hentet en ung gut i Lyngby.
Bare en tanke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægOg du tog naturligvis et hurtigt foto af denne Dortmundbil udenfor stadion som dokumentation, hvis nogen skulle finde på at beskylde dig for at plante røverhistorier herinde ;-)
Men det er da ikke utænkeligt at Ove har kendskab til en spiller i periferien af Dortmundtruppen som vi vil kunne bruge. En anden mulighed kunne være at Dortmund-scouts har Rasmus Falk i kikkerten og smider et bud på ham som JH ikke kan sige nej til. I spillestil kan Falk jo godt minde om Marco Reus, som rygtes væk fra Dortmund. Ikke at Rasmus Falk ville kunne direkte ind og erstatte en verdensstjerne som Reus naturligvis, men Dortmund er kendt for at spotte spillere med potentiale som de selv kan udvikle videre på. De har jo bl.a. lige hentet en ung gut i Lyngby.
Bare en tanke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægOg du tog naturligvis et hurtigt foto af denne Dortmundbil udenfor stadion som dokumentation, hvis nogen skulle finde på at beskylde dig for at plante røverhistorier herinde ;-)
Bare en tanke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægArg, der tror jeg nu alligevel de vurdere ham til at være for gammel til at udvikle på. Det er trods alt Dortmund vi snakker og selvom de er i bunden nu, er det altså stadig blandt de bedste hold i verden. Man så jo også ved salget af Götze i sin tid, at man ikke køber hvem som helst som erstatninger for de store stjerner. Dengang var Eriksen jo blandt andet kraftigt på tale, men blev alligevel fundet for let i forhold til Kagawa. Men ellers kunne jeg da helt sikkert godt forestille mig at de er her for, fordi de har interesse i en af vores talenter. De har jo også lagt mærke til at flere og flere danske talenter slår til i store udenlandske klubber.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlægSå status er altså, at vi har 3 dage til vinduet lukker. Vi vidste vi fik en forstærkning til den centrale midt, der også kan gøre sig i forsvaret og her ud over har vi hentet en højre back med "so, so" CV.
Er dette mon tilstrækkeligt til at sikre endnu en sæson i den bedste række?
Jeg føler mig lidt bekymret og er meget spændt på sæson åbningen. Spørgsmål som, hvor meget flyttede vi os reelt i afslutningen af efteråret under Ove, og hvor meget skal der til for at knække den positive kurve, kredser i mit hoved.
Vinduet er ikke lukket, men jeg havde nok forventet at der enten var hentet en angriber eller en målmand på nuværende tidspunkt.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-med-dalgaard
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægÅbenbart ikke alle er enige i dine betragtninger omkring min troværdighed. Jeg har en del følgere på Twitter, og flere kommer til. Jeg har aldrig benægtet at rygter kan forsvinde som dug fra solen, men jeg dog aldrig løjet, eller postet noget, jeg vidste, var usandt.
Desuden var jeg vist ikke den eneste, der så sig nødsaget til at have flere profiler. Men nok om det.
Smil og vær glad - der er flere spillere på trappen, og jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige, at der kommer både tilgang og afgang inden vi går på weekend.
Knus fra Grisen"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment