Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Kan ikke se noget imponerende ved manden . Har kigget lidt på ham og for mig ligner det at der er tale om en spiller som havde en opblomstring i sæsonen 09/10 hvor han scorede 4 mål på forholdsvis kort tid ( 6-8 kampe tror jeg det var ) og sikkert på den baggrund blevet udtaget til U21 landsholdet hvor det blev til ialt 124 min så det med avisernes focus på tidligere U21 landsholdspiller skal vi vist ikke lægge alverden i . Derefter er det gået ned ad bakke og han er endt med en total på 108 kampe og 6 mål i den bedste belgiske række . Siden skiftede han i august 2012 til St. Truiden i den næst bedste belgiske række hvor niveauet ser ud til at passe ham bedre og har et fint snit 82/20 .
    Lad ham bare blive hvor han er så han kan drømme videre om at komme tilbage til den bedste række i Belgien . Ligner en spiller som havde et ok talent krydret med en god sæson ( 09/10 ) og siden er gået i stå og fundet sig til rette på 2. Klasse med en drøm om at vende tilbage til 1. Klasse .
    Er han ikke kant spiller? Hvis ja, så kan det evt forklare at han ikke scorer så mange mål.

    Comment


      Så er der nye Bodul rygter, og de er vist nået det meste af Østrig rundt denne gang, det er vel gode tegn på der kunne være noget om det...

      LASK Linz skulle være den interesserede...

      http://www.ligaportal.at/tir/index.p...68&Itemid=1095

      "NEU: Bodul
      Darko Bodul, ehemaliger Spieler des SK Sturm Graz könnte zum LASK stoßen. Die Linzer wollen in die Bundesliga und sind dabei bereit weiter Geld zu investieren. Der Marktwert des bei Odense BK tätigen Mittelstürmers wird auf 500.000 geschätzt. Konkurrenz für Torjäger Radovan Vujanovic?"

      500.000..? Euro..? SÆLG!!!!!!!

      http://www.weltfussball.at/news/_n14...statt-kienast/

      http://fussball-imnetz.at/12052_bodul_zum_lask_

      osv... de siger jo i sidste ende det samme alle sammen...
      Last edited by Kaspernon; 21-01-2015, 00:30.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Så er der nye Bodul rygter, og de er vist nået det meste af Østrig rundt denne gang, det er vel gode tegn på der kunne være noget om det...

        LASK Linz skulle være den interesserede...

        http://www.ligaportal.at/tir/index.p...68&Itemid=1095

        "NEU: Bodul
        Darko Bodul, ehemaliger Spieler des SK Sturm Graz könnte zum LASK stoßen. Die Linzer wollen in die Bundesliga und sind dabei bereit weiter Geld zu investieren. Der Marktwert des bei Odense BK tätigen Mittelstürmers wird auf 500.000 geschätzt. Konkurrenz für Torjäger Radovan Vujanovic?"

        500.000..? Euro..? SÆLG!!!!!!!

        http://www.weltfussball.at/news/_n14...statt-kienast/

        http://fussball-imnetz.at/12052_bodul_zum_lask_

        osv... de siger jo i sidste ende det samme alle sammen...
        500.000 euro sælg sælg sælg...det kan kun gå for langsomt. Køb Zlatan og sæt resten i banken
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Umiddelbart kan jeg kun se én grund til, at Sint-Truiden lige netop nævner os, og det er vel at vi er de eneste der har vist seriøs interesse for manden. Agentens tidligere pladder om at flere klubber fra den bedste række i Belgien, er interesserede giver jeg ikke noget for. Om vores ven her så vil OB nok, vil jeg ikke lade en agents udtalelser afgøre.
          det lyder endog meget sandsynligt, jeg synes klart at OB skal trække sig, der er absolut ingen grund til at bruge de sparsomme mønter der.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Er han ikke kant spiller? Hvis ja, så kan det evt forklare at han ikke scorer så mange mål.
            Jo han er højre kant , hvis vi trækker hans gode periode ud hvor han lavede de 4 mål i 6-8 kampe så har han lavet 2 mål i 100 kampe , hvilket nok er en medvirkende årsag til at han har måttet tage et skridt ned og spille 2. liga.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              500.000 euro sælg sælg sælg...det kan kun gå for langsomt. Køb Zlatan og sæt resten i banken
              Bodul ---- Zlatan
              Zlatan ---- Bodul

              Hvad vælger man..?

              Nå, en 3-4 millioner er nok lige højt nok sat, det er vel en vurdering der stammer fra Transfermarkt som sædvanligt, men som ikke er en vurdering ud fra kontrakten er ved at være udløbet i hvert fald...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Bodul ---- Zlatan
                Zlatan ---- Bodul

                Hvad vælger man..?

                Nå, en 3-4 millioner er nok lige højt nok sat, det er vel en vurdering der stammer fra Transfermarkt som sædvanligt, men som ikke er en vurdering ud fra kontrakten er ved at være udløbet i hvert fald...
                altså kan vi bare slippe af med ham før tid uden at skulle betale kompensation for resten af hans kontrakt - så få ham da sendt afsted.
                - Hvis det så oveni købet lader sig gøre at få et lille beløb for ham så det bare endnu bedre.

                Comment


                  http://www.bold.dk/nyt/ove-p-vil-hav...ket-ob-truppen
                  1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Bodul ---- Zlatan
                    Zlatan ---- Bodul

                    Hvad vælger man..?

                    Nå, en 3-4 millioner er nok lige højt nok sat, det er vel en vurdering der stammer fra Transfermarkt som sædvanligt, men som ikke er en vurdering ud fra kontrakten er ved at være udløbet i hvert fald...
                    jeg ved det-jeg ved det. Det er en tricky valg, men jeg føler at Zlatan har gjort det godt i lang tid og han virker klar til næste step i sin karriere 😜 og selv OB har vel næppe behov de 2 spillere samtidig
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Så er der nye Bodul rygter, og de er vist nået det meste af Østrig rundt denne gang, det er vel gode tegn på der kunne være noget om det...

                      LASK Linz skulle være den interesserede...

                      http://www.ligaportal.at/tir/index.p...68&Itemid=1095

                      "NEU: Bodul
                      Darko Bodul, ehemaliger Spieler des SK Sturm Graz könnte zum LASK stoßen. Die Linzer wollen in die Bundesliga und sind dabei bereit weiter Geld zu investieren. Der Marktwert des bei Odense BK tätigen Mittelstürmers wird auf 500.000 geschätzt. Konkurrenz für Torjäger Radovan Vujanovic?"

                      500.000..? Euro..? SÆLG!!!!!!!

                      http://www.weltfussball.at/news/_n14...statt-kienast/

                      http://fussball-imnetz.at/12052_bodul_zum_lask_

                      osv... de siger jo i sidste ende det samme alle sammen...

                      Håber satme der er hold i det og at de gør alvor af deres interesse!

                      Comment


                        Op og banke på ved Jesper Hansens dør, skal ikke sidde og sove i arbejdstiden.

                        Det er langt fra optimalt at evt nye spillere, ikke allerede nu deltager i den daglige træning, samt træningskampe. Vi nærmer os et scenarie som i sidste vindue, hvor TM skulle agere kaninen i hatten. SUK.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          jeg ved det-jeg ved det. Det er en tricky valg, men jeg føler at Zlatan har gjort det godt i lang tid og han virker klar til næste step i sin karriere  og selv OB har vel næppe behov de 2 spillere samtidig
                          Så skulle vi give svenskeren en chance.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Lidt twistet overskrift: Ove siger jo ikke, at baby dør, hvis vi ikke får forstærkninger. Lægger mest mærke til den sidste melding, som er ret kontant: det er måske ikke super-smart som træner at melde det med Skogseid ud, hvis han sidder og forhandler løn m klubben i disse timer. Så man må da håbe, at aftalen nærmest er på plads, og der kun mangler et par detaljer, hvilket jo også virker sandsynligt.
                            -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fn24
                              Kunne ham her være en mulighed til angrebet http://www.transfermarkt.co.uk/ola-k.../spieler/62067

                              Han har angiveligt lige fået ophævet sin kontrakt med Austria Wien, og har i nogle sæsoner været en notorisk målscorer i Tippeligaen, det er dog knebet med målene i Østrig.
                              Kamara har jeg set enkelte kampe med for nogle år siden (da jeg en overgang kunne se norsk TV:-). Da var han god; teknisk stærk, intelligent spiller. Men han er jo ingen hardhitter i boksen, der flytter 3 mand med skulderen og knalder den i kassen. Han var en god del af et ungt, men godt Strømgodset-hold, som spillede meget u-norsk, nærmest lidt som FCN. Han virkede ikke som typen, der skaber så meget på egen hånd, men han var god til tage de rigtige løb, kan jeg huske.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Kamara har jeg set enkelte kampe med for nogle år siden (da jeg en overgang kunne se norsk TV:-). Da var han god; teknisk stærk, intelligent spiller. Men han er jo ingen hardhitter i boksen, der flytter 3 mand med skulderen og knalder den i kassen. Han var en god del af et ungt, men godt Strømgodset-hold, som spillede meget u-norsk, nærmest lidt som FCN. Han virkede ikke som typen, der skaber så meget på egen hånd, men han var god til tage de rigtige løb, kan jeg huske.
                                Kan godt leve med, hvis han er knap så hardhitter. Synes faktisk vi kom til de chance vi skulle i de sidste 4-5 kampe af efteråret. Det jeg mest synes vi mangler, er en med et knastørt og _hårdt_ skud. Vores afslutninger er generelt for fesne. Elsker Falk-drengen, men gud hvor kunne han godt skudtræne her i pausen.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X