Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    herligt at vi enige for en gang skyld 👍😄. Det er heldigvis min egen subjektive mening som er taget ud fra at vi skal have "rebet sejlene" i vores forsvarsbastioner og at vi tilsyneladende ikke svømmer i penge til nye spillere. Jeg bliver som skrevet før heller sur hvis Helenius eller Nicki Bille blev en del af truppen.
    Jeg kommer til gengæld til at bide hovedet af en kylling og råbe sataniske eder, hvis jeg ser Nicki Bille i en OB trøje. Fy for den lede. Vi burde være højt hævet over at have, sådan en overvurderet skabagtig møgunge rendende.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Hvis du mener vi er dækket ok ind med Kryger , så vil jeg godt erklære mig enig med dig for en gangs skyld , nemlig i at det er heldigt det ikke er din beslutning ;-) .
      Kryger har helt sikkert nogle kvaliteter som vi godt kan få brug for i nedrykningskampen de kommende måneder, men vi er altså for tyndt besat i angrebet. I mine øjne er det i superligaen kun Silkeborg der fremstår ringere end os på angrebspositionerne.

      Ifølge Fyens.dk er vi meget tæt på at sende Oliver Lønfeldt til Herenveen:
      http://www.fyens.dk/sport/OB-talent-...rtikel/2644609

      Nu ved jeg ikke om OB overhovedet har kontrakt med drengen, men hvis vi har og derfor skal have en transfer for ham, kunne man måske håbe på hollænderne er villige til at sende Thomas Dalgaard den anden vej.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg kommer til gengæld til at bide hovedet af en kylling og råbe sataniske eder, hvis jeg ser Nicki Bille i en OB trøje. Fy for den lede. Vi burde være højt hævet over at have, sådan en overvurderet skabagtig møgunge rendende.
        det erda også umuligt at gøre nogen som helst tilfredse Bille har dog bombet i superligaen førhen, og han besidder i rigt mål nogen spillemæssige kvaliteter som sagtens kan bruges i OB, i form af hurtighed og gode dybdeløb, og så er jeg da videne om at Evian har hentet en konkurrent til ham, så det er da muligt at han er interesseret i at komme til DK og bevise at han ikke har glemt målscoringens kunst. Jeg må dog give dig ret i at han kan have nogen attitude problemer som måske ikke gode for OB lige pt, hvor det gælder om at stå sammen og kæmpe til blodet sprøjter, men hvis han kan score 10 mål, kan jeg tilgive meget.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          haha jeg har nu ikke tjekket transfermarkt, men alene lavet den ud fra hvad vi ved spillerne er bedst til. Det kostede lidt overvejelser idet jeg gerne ville have Desler på banen også, jeg vil selvf. heller ikke sige nej til en angriber mere, men jeg tror vi er dækket ok ind med Kryger som jeg mener er lidt undervurderet. Det er heldigvis ikke min beslutning hvem der skal sættes af hvis vi pludselig står med Helenius eller lign. i truppen
          Jeg tænker som du om Kryger, men vi skulle også huske på, at Lado som endnu ikke har opfyldt forventningerne. Hvis han gør, o.k.. Hvis ikke har vi et problem. Jeg ville være glad for at have en anden stærk angriber ombord. Jeg tror den nye HB ikke koste mange (hvis det er rigtigt med Skogseid). Så måske der er muligheder for en målmand og en angriber. Og hvis vi får Bodul af lønsummen og få en rigtig god mand (ikke en lappeløsning): ja, ja, ja.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Kryger har helt sikkert nogle kvaliteter som vi godt kan få brug for i nedrykningskampen de kommende måneder, men vi er altså for tyndt besat i angrebet. I mine øjne er det i superligaen kun Silkeborg der fremstår ringere end os på angrebspositionerne.

            Ifølge Fyens.dk er vi meget tæt på at sende Oliver Lønfeldt til Herenveen:
            http://www.fyens.dk/sport/OB-talent-...rtikel/2644609

            Nu ved jeg ikke om OB overhovedet har kontrakt med drengen, men hvis vi har og derfor skal have en transfer for ham, kunne man måske håbe på hollænderne er villige til at sende Thomas Dalgaard den anden vej.
            Vi havde en bruger forleden herinde der før har ramt rigtigt mht nogle af de unge der skrev at aftalen ikke blev til noget..
            så det lyder til at de har hævet buddet eller måske sendt en Dalgaard den anden vej!?!
            ville være dejligt at kunne tjene et par millioner på en ung igen ligsom i sommers

            Comment


              Lidt om den belgiske spiller der har været på tale:
              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...fra-ob/5406521

              Comment


                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Lidt om den belgiske spiller der har været på tale:
                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...fra-ob/5406521
                ikke så meget nyt under solen der, og min lyst til at se ham i stribet er heller ikke just blevet større med dagens artikel.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  ikke så meget nyt under solen der, og min lyst til at se ham i stribet er heller ikke just blevet større med dagens artikel.
                  Meget enig. Hvis det er sandt, hvad der er skrivet i avisen, kan han komme gerne på ferie til Fyn, men i holdet vi kan bruge kun spiller den virkelig vil det.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    ikke så meget nyt under solen der, og min lyst til at se ham i stribet er heller ikke just blevet større med dagens artikel.
                    Min flamske kilde er heller ikke synderlig begrejstet for ham. Han er inkarneret genk fan. Her spillede han inden han røg videre dog uden aldrig at bide sig fast. Han er offensiv orienteret men det var så også det han kunne fortælle om ham ;-)

                    edit - jeg troede det var ham backen der tidligere er blevet nævnt!!
                    Last edited by Stoltjyde; 20-01-2015, 19:04.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      ikke så meget nyt under solen der, og min lyst til at se ham i stribet er heller ikke just blevet større med dagens artikel.
                      nej hvad i alverden skulle vi dog med en spiller der helt direkte har sagt han ikke er interesseret i os. Så må det sgu være muligt at finde en anden der har lidt mere begejstring omkring OB og fyn.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        nej hvad i alverden skulle vi dog med en spiller der helt direkte har sagt han ikke er interesseret i os. Så må det sgu være muligt at finde en anden der har lidt mere begejstring omkring OB og fyn.
                        Nu er det jo trods alt kun agenten, der har udtalt, at han ikke er interesseret i os - så helt direkte har han ikke sagt det. Men helt sandsynlig virker den handel heller ikke.

                        Comment


                          Undrer mig over at de meget gerne vil sælge til os,men at store klubber som Anderlecht eller Brügge ikke har slået kløerne i ham.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Lad nu den belgier passere gaden og forsvinde. Vi gider ikke have spillere der ser OB som et skridt ned, med mindre de er meget opsatte på at genstarte karrieren. Jeg kan næsten ikke klare hvis vi skal til at have spillere med tydelige attitude problemer igen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                              Min flamske kilde er heller ikke synderlig begrejstet for ham. Han er inkarneret genk fan. Her spillede han inden han røg videre dog uden aldrig at bide sig fast. Han er offensiv orienteret men det var så også det han kunne fortælle om ham ;-)

                              edit - jeg troede det var ham backen der tidligere er blevet nævnt!!
                              Kan ikke se noget imponerende ved manden . Har kigget lidt på ham og for mig ligner det at der er tale om en spiller som havde en opblomstring i sæsonen 09/10 hvor han scorede 4 mål på forholdsvis kort tid ( 6-8 kampe tror jeg det var ) og sikkert på den baggrund blevet udtaget til U21 landsholdet hvor det blev til ialt 124 min så det med avisernes focus på tidligere U21 landsholdspiller skal vi vist ikke lægge alverden i . Derefter er det gået ned ad bakke og han er endt med en total på 108 kampe og 6 mål i den bedste belgiske række . Siden skiftede han i august 2012 til St. Truiden i den næst bedste belgiske række hvor niveauet ser ud til at passe ham bedre og har et fint snit 82/20 .
                              Lad ham bare blive hvor han er så han kan drømme videre om at komme tilbage til den bedste række i Belgien . Ligner en spiller som havde et ok talent krydret med en god sæson ( 09/10 ) og siden er gået i stå og fundet sig til rette på 2. Klasse med en drøm om at vende tilbage til 1. Klasse .
                              Last edited by Magge; 20-01-2015, 20:36.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Umiddelbart kan jeg kun se én grund til, at Sint-Truiden lige netop nævner os, og det er vel at vi er de eneste der har vist seriøs interesse for manden. Agentens tidligere pladder om at flere klubber fra den bedste række i Belgien, er interesserede giver jeg ikke noget for. Om vores ven her så vil OB nok, vil jeg ikke lade en agents udtalelser afgøre.

                                Comment

                                Working...
                                X