Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    http://cabla.nl/link/190602/heerenve...ard-breekt-rib

    Bum - brækket ribben i fredags...........

    Nå, JH lader som ingenting, han ved han skal levere og der er sikkert ikke flere på listen.

    Edit: Et brækket ribben er vist ikke så slemt, men 100% klar til den 23 februar, det kan han vel ikke være!
    Hehe, nu begynder det da også at ligne Larsson fortællingen... Han var også skiftet i medierne, hvorefter Forum snuser op at han pt. er skadet... der kom så også lige en anden klub i vejen... skal vi frygte Hobro gentager historien til fulde..? (Edit: troede ikke Dalgaards skade var fra i dag)

    Hvor om alting er, hvis han kommer, så skal han være klar fra dag 1...
    Last edited by Kaspernon; 01-02-2015, 17:16.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Hvor stammer Dalgaard rygtet fra, Abildtrup..?

      BT. refererer til Hollandsk presse, der så henviser tilbage til BT, eller til Tipsbladet, der så sender den videre til Abildtrup/SportFyn??? eller hvordan..?

      Er der gået selvsving i den mon..?
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        BREAKING!!! (eller hvad siger man nu)

        Skifte i fare, efter den skade en anden bruger oplyste om.... http://www.nieuwstwitter.nl/voetbal-...ud-feyenoorder

        "Transfer Heerenveen angriber usikker ved skade
        Thomas Dalgaard har et brækket ribben. Det kan betyde, at der derfor en midlertidig flytning til Odense BK i fare. Denne klub ville allerede har indgået en aftale med den floppede Heerenveen angriberen. Dalgaard brækkede ribben i duel med FC Dordrecht og plejer lidt at spille på frisern"
        Last edited by Kaspernon; 01-02-2015, 17:13.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Hvad fanden er det for noget kautervælsk??? Fatter ikke helt hvad det betyder udover et brækket ribben..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            BREAKING!!! (eller hvad siger man nu)

            Skifte i fare, efter den skade en anden bruger oplyste om.... http://www.nieuwstwitter.nl/voetbal-...ud-feyenoorder

            "Transfer Heerenveen angriber usikker ved skade
            Thomas Dalgaard har et brækket ribben. Det kan betyde, at der derfor en midlertidig flytning til Odense BK i fare. Denne klub ville allerede har indgået en aftale med den floppede Heerenveen angriberen. Dalgaard brækkede ribben i duel med FC Dordrecht og plejer lidt at spille på frisern"
            Det kører altså bare for os. Heldige er vi så heller ikke.

            Men forstår ikke, han skriver på Twitter han blev skadet i en kamp i fredags. Det er måske først nu man har fastslået, at det er brækket og ikke bare trykket?

            Comment


              http://www.feanfan.nl/nl/nieuws_leze...g-naar-uitgang

              Syntes ikke der er noget i denne artikel der antyder at OB har trukket følehornene til sig?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                http://www.feanfan.nl/nl/nieuws_leze...g-naar-uitgang

                Syntes ikke der er noget i denne artikel der antyder at OB har trukket følehornene til sig?
                Hvad fanden skal vi også bruge en skadet spiller til når vi kun skal bruge ham en halvsæson...
                Lad Greve få chancen og spar pengene...

                Comment


                  Thomas Dalgaard brækkede åbenbart et ribben mod Dordrecht og er ude ca en måned. Kildent tidspunkt nu der forhandles tæt med OB #transferdk

                  Comment


                    For Søren da også.. Nu så det endelig ud til vi fik en angriber, så brækker han et ribben. Ude 1 måneds tid, er han værd og satse på så??personligt tror jeg ikke vi har andre muligheder/planer.. Men måske han blir lidt billigere..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Thomas Dalgaard brækkede åbenbart et ribben mod Dordrecht og er ude ca en måned. Kildent tidspunkt nu der forhandles tæt med OB #transferdk
                      Et enkelt brækket ribben er altså ikke så slemt. Håber stadig vi henter ham så han kan komme med på træningslejr. Vi får brug for ham det kommende halve år.

                      Comment


                        Mon så ikke vi afventer og ser om ikke vi kan snuse noget nyt op de sidste timer inden vinduet lukker. Der sker jo altid en masse den sidste dag, men det er virkelig noget pis. Vi er tyndt besat i offensiven og der skal ikke mange skader til før det er alvorligt kritisk. Derfor skal vi helst have tilknyttet en offensivspiller, der er i topform og kan indgå i start-11'eren fra dag 1. Det er overlevelse det handler om, og vi er på røven hvis Falk, Emil eller Lado bliver skadet som det ser ud lige nu!!

                        Comment


                          En måned ude, sådan træningsunderskud og ingen ordentlig forberedelse med holdet. Jeg ville virkelig elske at se ham i holdet. Men er det nok fornuftigt hvis det virkelig var bare en lejeaftale for et halv år? Jeg ved det ikke. Jeg kunne kaste op...
                          Last edited by andlox; 01-02-2015, 18:47.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Et enkelt brækket ribben er altså ikke så slemt. Håber stadig vi henter ham så han kan komme med på træningslejr. Vi får brug for ham det kommende halve år.
                            "Et brækket ribben er altså ikke så slemt" !!???
                            Har DU nogensinde prøvet at brække et ribben??? Det har jeg! Ingenting fungerer rent fysisk - overhovedet! I LAAAANG tid!
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Det kører altså bare for os. Heldige er vi så heller ikke.

                              Men forstår ikke, han skriver på Twitter han blev skadet i en kamp i fredags. Det er måske først nu man har fastslået, at det er brækket og ikke bare trykket?
                              Det forvirrede også lige mig, men det må vel være sådan den hænger sammen...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                "Et brækket ribben er altså ikke så slemt" !!???
                                Har DU nogensinde prøvet at brække et ribben??? Det har jeg! Ingenting fungerer rent fysisk - overhovedet! I LAAAANG tid!
                                Jeg ved, at dette er yderst smertefuldt, og jeg er ikke sikker på, om der er kun en måned han taber. I et ribben skade uden fraktur man kan få en spiller med smertestillende igen ret hurtigt på hans fødder. Men en fraktion ... ingen løbetræning, kun pause ... den har brug for tid (tabt tid) så vidt jeg ved.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X