Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Åbenbart ikke alle er enige i dine betragtninger omkring min troværdighed. Jeg har en del følgere på Twitter, og flere kommer til. Jeg har aldrig benægtet at rygter kan forsvinde som dug fra solen, men jeg dog aldrig løjet, eller postet noget, jeg vidste, var usandt.

    Desuden var jeg vist ikke den eneste, der så sig nødsaget til at have flere profiler. Men nok om det.
    Smil og vær glad - der er flere spillere på trappen, og jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige, at der kommer både tilgang og afgang inden vi går på weekend.

    Knus fra Grisen
    Det kan jo være svært at vide, for du plejer jo at oprette flere profiler, for at "debattere" med dig selv for at sætte dig i et bedre lys... men jeg er også ligeglad, jeg ved hvad du er for en, det ændrer sig ikke fordi andre ikke ved det, eller fordi andre har haft flere profiler... de andre er ikke ignorante lystløgnere, som du er det... du har feks. lige løjet igen...

    Hold da op, det var ikke længe du kunne holde dig til planen om Twitter... men hey, dit første "pletskud" nogensinde kan måske komme nu...
    Last edited by Kaspernon; 28-01-2015, 18:36.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
      Nå. Nu prøver jeg, selv om det eneste jeg nogensinde har ramt var, at svinet var en fuprøv( og det gav næsten karantæne fra forum i sin tid). MEN jeg har fra en ven, der er ansat i Ådalen hørt, at målet om en i hver kæde ER nået! Og blir offentliggjort fredag. Det skulle være en angriber med erfaring fra Tyskland. Mere kan jeg ikke finde ud af
      Tænker på Ove, efter HSV kampen nu... det smørrede grin der da mobilos ringede og han svarede :-)
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
        Det er evident, og til en vis grad også for barnligt af mig at operere med mere end een profil. Det fik jeg skæld ud for, og sådan må det være på et forum.
        Mine rygter synes jeg selv, har været 50/50, men det er ikke op til mig at vurdere. Dem, der har travlt med at udråbe Svinet som en notorisk løgner, virker allermest til at de har lidt ondt i r... og måske er lidt misundelige over manglende evne til selv at opdrive rygter. Jeg gider ikke forholde mig til brugere (gennemsnit-alderen på forum er vel alligevel næppe over de 20 længere), hvilket kvaliteten også bærer præg af.

        Jeg tilgiver alle!
        Er det derfor du opretter brugere for så at diskutere med dig selv, fordi det ikke er op til dig at vurdere..? Er det tegn på der er mange der tror på dig, at du selv er nød til at oprette brugere..? Er det tegn på du er meget utroværdig..? Er det tegn på du er hamrende idiot..?

        Ps. Jeg har fundet flere rygter dette vindue, end du har, så der er ikke noget der, prøv igen min endnu engang tabende ven... og min alder, den kan du læse dig til, jeg er nemlig for længst stået frem herinde som den jeg er, med kun min ene profil... Du er til grin...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Ved godt at der ikke sker meget - men kunne vi ikke prøve at holde tonen og tråden herinde? :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
            Nå. Nu prøver jeg, selv om det eneste jeg nogensinde har ramt var, at svinet var en fuprøv( og det gav næsten karantæne fra forum i sin tid). MEN jeg har fra en ven, der er ansat i Ådalen hørt, at målet om en i hver kæde ER nået! Og blir offentliggjort fredag. Det skulle være en angriber med erfaring fra Tyskland. Mere kan jeg ikke finde ud af
            ok.... jeg kalder den...

            LORD BENDTNER TIL ÅDALEN...!!!

            - Kenned

            Comment


              Zzzzzzzzzzzzzzz...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
                ok.... jeg kalder den...

                LORD BENDTNER TIL ÅDALEN...!!!

                - Kenned
                HELL F*ckong NOOO 😣
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
                  ok.... jeg kalder den...

                  LORD BENDTNER TIL ÅDALEN...!!!

                  - Kenned
                  Mohamed Zidan var også i Tyskland.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
                    Nå. Nu prøver jeg, selv om det eneste jeg nogensinde har ramt var, at svinet var en fuprøv( og det gav næsten karantæne fra forum i sin tid). MEN jeg har fra en ven, der er ansat i Ådalen hørt, at målet om en i hver kæde ER nået! Og blir offentliggjort fredag. Det skulle være en angriber med erfaring fra Tyskland. Mere kan jeg ikke finde ud af
                    er der ikke noget om at Casper Johansen er på vej væk fra Middelfart 😄😩
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Er det okay med dig at det er rene løgne?
                      Så har jeg nemlig også nogle rygter.....

                      Miti er på vej tilbage til OB.
                      Jens Vejmand er IKKE død (som det ellers først blev antaget).
                      Månen er lavet af grøn ost.
                      Min mosters hund har morsebjæffet initialerne af OB`s næste indkøb, nemlig Q.X., hvilket unægtelig indsnævrer feltet en kende.
                      Jeg bryder mig bestemt ikke om løgne. Men jeg kender heller ikke svinet personligt. Så jeg kan ikke udtale mig om, om hans rygter er opdigtet eller om han har enormt dårlige kilder. Men jeg syntes nu alligevel at rygter er bedre end ingen rygter.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                        Ved godt at der ikke sker meget - men kunne vi ikke prøve at holde tonen og tråden herinde? :-)
                        👍 til det og lad mig opfordre alle til at ignorere RMN aka SVINET m.fl. og alle hans mytomaniske historier. Han er her kun for sætte lus i skindpelsen igen, igen, igen. DET MÅ BARE IKKE LYKKES FOR HAM.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
                          Nå. Nu prøver jeg, selv om det eneste jeg nogensinde har ramt var, at svinet var en fuprøv( og det gav næsten karantæne fra forum i sin tid). MEN jeg har fra en ven, der er ansat i Ådalen hørt, at målet om en i hver kæde ER nået! Og blir offentliggjort fredag. Det skulle være en angriber med erfaring fra Tyskland. Mere kan jeg ikke finde ud af
                          Saftigt
                          Gælder det også "målmandskæden"

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
                            Nå. Nu prøver jeg, selv om det eneste jeg nogensinde har ramt var, at svinet var en fuprøv( og det gav næsten karantæne fra forum i sin tid). MEN jeg har fra en ven, der er ansat i Ådalen hørt, at målet om en i hver kæde ER nået! Og blir offentliggjort fredag. Det skulle være en angriber med erfaring fra Tyskland. Mere kan jeg ikke finde ud af
                            Det med en til hver kæde har jeg også hørt, men hvem og hvornår det det skulle falde på plads meldte historien ikke noget om...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Saftigt
                              Gælder det også "målmandskæden"
                              det tror jeg så ikke på.....uden at have noget viden om det overhovedet ellers. Men skovskid til forsvaret, GrimMur til midt og så denne unavngivne angriber med tysk erfaring. Lad os se hvem der landes(hvis nogen) lige pt har jeg svært ved at se vi er blevet markant forstærket til kampene i foråret - men bare det er nok til at redde røven så går det jo også igen igen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                det tror jeg så ikke på.....uden at have noget viden om det overhovedet ellers. Men skovskid til forsvaret, GrimMur til midt og så denne unavngivne angriber med tysk erfaring. Lad os se hvem der landes(hvis nogen) lige pt har jeg svært ved at se vi er blevet markant forstærket til kampene i foråret - men bare det er nok til at redde røven så går det jo også igen igen
                                Jeg tror heller ikke på det. Det var nu mere ment som en joke
                                Og så er han ikke grim. Kun HalvGrim

                                Comment

                                Working...
                                X