Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Balor Se indlæg
    Måske han ret faktisk kunne tænke sig at spille med om mesterskaber som han udtalte den anden dag. Det giver ingen mening at en spiller med så store evner ikke skal have lov af vinde mesterskaber.
    Vil da skide på Falk's talent! Sålænge han bruger det på en direkte konkurrent til min klub er det alligevel spild imø.!

    Comment


      Tak for de fine postkort fra Kjøvenhavnstrup, Falk...

      http://www.bt.dk/superligaen/falks-besked-til-skuffede-ob-fans-beder-om-respekt-for-fck-skifte
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Sikke noget p*****s at skulle se ham i en FCK trøje - det er en skidt situation han og hans agent har sat OB i, et skifte til en udenlansk klub her og nu med et muligt beløb til OB ville have været en fin løsning. Nu satser FCK og Falk nok på at OB lader ham gå de sidste 6 mdr. for en lav kompensation.

        Syntes vi skal lade ham blive og hvis det tjener OB bedst lade ham spille hvis han bevarer indstilling og nivaue. Hvis andre nye spillere skal spilles ind så skal han selvfølgelig på bænken.

        Håber det bliver mest på bænken, og vi kan bygge et nyt stærkt hold op allerede nu. Det havde selvfølgelig givet større handle frihed med sparede lønkroner til Falk og en transfersum, et par millioner kan man komme langt med i DK og Norden.

        Skidt Skidt Skidt dag.

        Comment


          Kæresten er vist mentalt allerede flyttet til Kbh.!:

          http://jacquelineannsofie.dk/were-moving-to-copenhagen/
          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
            Eller også skal du være så stor legende og ha en klub der nærmeste har sparket dig ud, som Lampard, da han fik stående klapsalver efter city kampen. https://www.youtube.com/watch?v=IvOql9k5VXQ

            også stor er Falk blev ikke.. suk en lorte dag..
            Er selv Barca-fan, så Chelski er ikke ligefrem på min "Synes Godt om" liste - men kan self. kun have ENORM respekt Lamps og hans lange dedikation til Chelsea. Synes også det var uværdigt at han blev smidt på porten, og forstår da godt at han valgte 1 år med City i hans karrieres efterår. Også kæmpe respekt til Chelsea-fans for den modtagelse de gav ham selv med en City-trøje på. Havde Rasmus Falk opnået legende status i OB for mange års tro tjeneste - eller sågar valgt udlandet - havde han utvivlsomt fået samme modtagelse i OB, skulle han vælge at returnere til ligaen. Men nu laver han jo bare en Borring fordi han lugter penge. Niveauet opad - er jo ligesom til at tage og føle på... så det kan kun være lønnen der har afgjort det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
              Kæresten er vist mentalt allerede flyttet til Kbh.!:

              http://jacquelineannsofie.dk/were-moving-to-copenhagen/
              Der kan selvfølgelig være mange personlige grunde til at hna vælger FCK i stedet for udlandet, eks. har han måske brug for trygheden familien m.m i DK, og har måske ikke den mindste lyst til at skulle eks. til Celtic,.

              Ærgeligt at der så ikke kunne forhandles frem til et skifte her og nu med en sum penge til OB. Det burde være muligt for Falk og hans agent at presse på for en sådan løsning.

              Men falder det alligevel på plads efterfølgende

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Loyalitet handler vel ikke så meget om historikken, men om de beslutninger man træffer fremadrettet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                  Vil da skide på Falk's talent! Sålænge han bruger det på en direkte konkurrent til min klub er det alligevel spild imø.!

                  Ja og lad os nu se om han kommer til at vinde mesterskaber med FCK - Det er en lorteklub han kommer til så forhåbentlig ikke.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Det er så vanvittigt meget spin med i den historie her. Falk læggede selv det her mulige skifte ved at sige at han håbede at være velkommen uanset hvilket skifte han foretog. Han vidste at vi ville sidde og sige fuck, nu er det FCM eller BIF. Tidligere idag, fyrer han så den med Brøndby af, at vi har et anstrengt forhold til dem. Wauuu fedt tænker vi, så bliver det ikke dem, hvor er han bare OBŽer og nu er det udlandet. Så tror han måske vi bedre kan æde den kæmpe store lort han har serveret for os.

                    Føj for satan hvor er det uambitiøst af manden. Det er jo Absalonsen om igen, bare ti tusind gange værre. Vi mister vores bedste spiller. Vores mest omtalte spiller. En vi indtil idag troede var ægte OBŽer. Vores landsholdspiller, vores største salgsobjekt indtil for nylig. Der er blevet taget en kæmpe luns af OBŽs rygrad. Endnu et hak i selvforståelsen.
                    Nu får FCK alt som de vil. Jørgensen i foråret, en af ligaens bedste spillere som afløser til sommer. Plus de kommer til at score kassen om et par år når Falk bliver solgt videre. Så kan de til den tid købe Desler, Greve eller en anden af de andre spillere det gør allermest ondt at miste.

                    Det værste er jo at selvfølgelig bliver han god for dem. Han er vanvittig for os, og tænk hvad der sker på et hold med kun gode spillere. Han bliver desværre en kæmpe succes i Jørgensens rolle. Det er første gang nogensinde at jeg håber FCM eller BIF bliver mestre. AaB må meget gerne blive det. Og helst med den utopiske drøm at FCK ender uden for Uefa pladserne.
                    Jeg er fuldstændig enig... Falk har garanteret godt vidst, hvad han (læs: hans kæreste) ville. Måske håbet på et vanvittigt bud fra en stor klub i udlandet, men taget til "takke" med FCK's udspil.

                    Moderne fodbold er business og intet andet. De eneste som har følelser med i dette game, er os - og igen står vi tilbage med en tom fornemmelse i maven, udtalelser som klinger hult og fornemmelsen af, at være taget hårdt og brutalt analt!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...dste-mulighed/

                      Hvis FCK har været bedste mulighed har det sq nok været så som så med de udenlandske ilbud ...
                      Næ men det overrasker vel ikke - han scorer ganske simpelt for lidt.....og det vil jeg da håbe han bliver ved med.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Jeg kan godt følge det du siger.
                        Der er jo ikke nogen der siger Falk er OB-fan.
                        Da han var yngre var han BIF fan.
                        Det er IMO ikke så afgørende, om han OB-fan eller ej. Han taler om "respekt for klubben", "håber, han fortsat kan været en respekteret mand i klubben", "lægger ikke skjul på min kærlighed til klubben" osv., selv om hans prioriteringer åbenlyst er ham selv >>>> OB.

                        Én ting er at være en egoistisk fodboldmaskine, noget andet er at være en egoistisk fodboldmaskine, der forsøger at frame sig selv som en OB-dreng, han med al tydelighed har vist, han ikke er. DERfor gør det her skifte så meget mere ondt, end f.eks. da en åbenlys lejesvend som José Junior tog samme vej.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                          Det er IMO ikke så afgørende, om han OB-fan eller ej. Han taler om "respekt for klubben", "håber, han fortsat kan været en respekteret mand i klubben", "lægger ikke skjul på min kærlighed til klubben" osv., selv om hans prioriteringer åbenlyst er ham selv >>>> OB.

                          Én ting er at være en egoistisk fodboldmaskine, noget andet er at være en egoistisk fodboldmaskine, der forsøger at frame sig selv som en OB-dreng, han med al tydelighed har vist, han ikke er. DERfor gør det her skifte så meget mere ondt, end f.eks. da en åbenlys lejesvend som José Junior tog samme vej.
                          "(...) skriver Rasmus Falk efterfulgt af hashtagget #stadigblåoghvid." Det er lige præcis det, der er min pointe og så fucking flabet. Hvordan kan man skifte til konkurrenten og så stadig stå og pisse på os med et forvrænget selvbillede af, at han stadig er OB'er som os?!?!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            ja det kan han da glemme alt om.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                              "(...) skriver Rasmus Falk efterfulgt af hashtagget #stadigblåoghvid." Det er lige præcis det, der er min pointe og så fucking flabet. Hvordan kan man skifte til konkurrenten og så stadig stå og pisse på os med et forvrænget selvbillede af, at han stadig er OB'er som os?!?!
                              ja der er et eller andet han har misforstået.

                              hans skifte og hans valg.....respekt for det - næ, men der er jo ikke det store jeg kan gøre ved det

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Ja, det er jeg med på. Jeg ser det heller ikke som positivt, hvis det skaber et billede af OB-fans som nogle intolerante mennesker, men med den dækning det har fået indtil nu, ser jeg heller ikke det som tilfældet, tværtimod synes jeg, at vi fremstår som en fanskare der ikke vil finde os i "forrædderi" og som opfører os som nogle, der ikke vil acceptere pladsen i fødekæden ift. FCK, hvor langt fra virkeligheden det så end må være. Det er vigtigt, at vi som fans ikke falder i niveau med holdets præstationer, men opfører os som det vi er, nemlig en af Danmarks mest traditionsrige klubber, og en klub der ikke vil ligge under for en firma- og plastikklub inde fra Østerbro.

                                Hvis vi kan fastholde et selvbillede som en topklub i Danmark, der ikke vil ligge under for andre, uagtet at det ikke er i trit med virkeligheden, vil vi også fortsat se interessante ud for sponsorere og spillere, ift. hvis vi bare accepterede, at vi ikke kan konkurrere med FCK, og at det er helt naturligt, at de napper vores bedste spillere.

                                Vi skal ikke begynde at opføre os som fans af en midterklub, bare fordi at en eller anden mindrebemidlet journalist-type, mener at vi burde. Vi skal nok erobre toppen af dansk fodbold igen en dag. https://twitter.com/soender11/status/689831170473906176
                                Hvem er han? Altså ham, der leger klog journalist?
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X