Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    JA DEN ER GO' MED DIG KLUBLUDER!!!!


    Comment


      Falk's skifte til FCK smerter som bare fanden.


      Men kan godt forstå han har ambitioner om at prøve at vinde noget . Hvis ikke der var bud fra en interrasant klub fra udlandet så er det på trods af smerten og skuffelsen forståeligt at han føler tiden er inde til at prøve noget nyt .

      I Odense har han oplevet for mange år med middelmådighed , en strategi om at bygge et hold op om fynske talenter krydret med profiler udefra som så blev Thomas Mikkelsen , Lasse Kryger , Falkesgaard , Lado og hvad de ellers hedder . Fanscenen samler i nærheden af 60-80 af de fans som nu skriger på loyalitet på deres udebaneture , mens vi hjemme har et ok snit godt hjulpet at billige billetter , men stemningen er sørgelig og overdøves oftere og oftere af udeholdets fans .

      Vi har en sportsdirektør som flere gange har optrådt som komiske Ali .

      De 2 seneste sæsoner er vi røget ud af pokalen til mægtige Brønshøj og Fredericia .


      Vores vildeste målsætning på det seneste har heddet en 7. Plads , som vi heller ikke opfyldte .

      Vi har hverken på fanscenen eller på ambitionsniveauet haft noget at byde på eller prale med .

      Middelmådighed koster .

      Det har været debatteret længe at kursen og handlingerne ville koste , at Falk skifter til FCK er så den dyreste pris vi må betale ..
      Last edited by Magge; 20-01-2016, 19:13.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
        Så langt fra - der er en del hensigter:
        OBs fans bliver pt udstillet som værende hadske og hetzene overfor vores egne spillere - omend det passer for nogle i øjeblikket overfor enkelte individer, så passer det ikke på os alle!
        Jeg tror på at den opførsel har den ekstra effekt at det kan stille OB som klub i dårligt lys i forhold til spillere udefra - og samtidig kan virke hæmmende på de unge spillere der er i klubben. Derfor vil jeg gerne advokere at man selvom man er skuffet også tænker over effektien af det man skriver, altså ud over effekten af at bande over noget man er utilfreds med.
        Som en ting mere ønsker jeg også at man kan fokusere på flere aspekter af en spiller/situation - mange ser kun at Falk skifter til FCK uden at tænke på hvad der ligger bag og omkring det. Jeg hader selv FCK og bander langt væk af det valg Falk har taget/er blevet påvirket til at tage - men derfor vil jeg ikke glemme og skide på alt det han har gjort for klubben inden.
        Hvad han har gjort for klubben blev nulstillet da han valgte at få taget det billede... plain and simple.

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
          "(...) skriver Rasmus Falk efterfulgt af hashtagget #stadigblåoghvid." Det er lige præcis det, der er min pointe og så fucking flabet. Hvordan kan man skifte til konkurrenten og så stadig stå og pisse på os med et forvrænget selvbillede af, at han stadig er OB'er som os?!?!
          Du er SPOT ON!

          Det er topmålet af frækhed at #stadigblåoghvid" på en dag som idag!!! Han kan bare pisse AD HELVEDE TIL den lille luder!!!!

          Comment


            Lige kommet hjem fra arbejde, hvor jeg læste nyheden. Første reaktion er, at det er satans trist. Jeg havde håbet på mere for Rasmus Falk.

            Næste reaktion er at læse de mange posts herinde om loyalitet osv. Jeg forstår dem udmærket og er ikke overrasket. Og ja, fodbold er følelser osv. Men inden vi ryger kollektivt ind i en psykose over Det Store Svigt, så er der jo også noget, der hedder økonomi og fornuft. På den front er der ikke så meget at sige til Falks skifte, uanset om vi kan lide det eller ej. Vi er ikke i liga med FCK økonomisk, og vi er det heller ikke sportsligt.

            Næste eftertanke: jeg mindes ikke den helt store forståelse over AaB-fans, der lige nu raser over KEPs skifte. Er det ikke ret tæt på det samme - en respekteret spiller blandt fans, der skifter til en klub, der vil betale mere? Får vi ikke bare lidt af vores egen medicin? Jeg er med på, at Rasmus er fynbo, mens KEP ikke er nordjyde; men det er vel mere følelser og tilhørsforhold, vi taler om, end det er dåbsattester?

            Jeg forstår helt fint skuffelsen og lader folk rase ud, det skal også til. Men når skuffelsen har lagt sig, så har jeg i hvert fald haft mange gode oplevelser med at se Rasmus spille. Dem vil jeg hellere huske, end jeg vil skrive om eller tænke på ham som FCK-spiller. For nu bliver billedet af Rasmus Falk bare taget ned fra væggen hos mig, and that's it. Når han spiller på stadion for FCK, så er han bare en af deres spillere. Det har han valgt, og så må det være sådan.

            Sidste reaktion: EkstraBladet viser igen deres ufatteligt lave niveau. Vi er et af de mest aktive klubdebat-fora i DK, så der er altid rigeligt at copy-paste fra. Det gør EB så, og fremstiller enkelte brugere herinde som 'den typiske OB-fan'. Jeg har aldrig set nogen herinde påstå, at de talte for alle fans, for mange fans, eller i det hele taget for andre end dem selv. Det skider EB på, de skal sælge klik.. Citér dette, EkstraBladet: "EKSTRABLADET KAN KYSSE MIN RØV".

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Hvad han har gjort for klubben blev nulstillet da han valgte at få taget det billede... plain and simple.

              Mvh

              MaxHH
              Det er du i din gode ret til at mene - plain and simple så mener jeg at det han har gjort for klubben og de følelser han reelt har for klubben ikke kan glemmes.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Lige kommet hjem fra arbejde, hvor jeg læste nyheden. Første reaktion er, at det er satans trist. Jeg havde håbet på mere for Rasmus Falk.

                Næste reaktion er at læse de mange posts herinde om loyalitet osv. Jeg forstår dem udmærket og er ikke overrasket. Og ja, fodbold er følelser osv. Men inden vi ryger kollektivt ind i en psykose over Det Store Svigt, så er der jo også noget, der hedder økonomi og fornuft. På den front er der ikke så meget at sige til Falks skifte, uanset om vi kan lide det eller ej. Vi er ikke i liga med FCK økonomisk, og vi er det heller ikke sportsligt.

                Næste eftertanke: jeg mindes ikke den helt store forståelse over AaB-fans, der lige nu raser over KEPs skifte. Er det ikke ret tæt på det samme - en respekteret spiller blandt fans, der skifter til en klub, der vil betale mere? Får vi ikke bare lidt af vores egen medicin? Jeg er med på, at Rasmus er fynbo, mens KEP ikke er nordjyde; men det er vel mere følelser og tilhørsforhold, vi taler om, end det er dåbsattester?

                Jeg forstår helt fint skuffelsen og lader folk rase ud, det skal også til. Men når skuffelsen har lagt sig, så har jeg i hvert fald haft mange gode oplevelser med at se Rasmus spille. Dem vil jeg hellere huske, end jeg vil skrive om eller tænke på ham som FCK-spiller. For nu bliver billedet af Rasmus Falk bare taget ned fra væggen hos mig, and that's it. Når han spiller på stadion for FCK, så er han bare en af deres spillere. Det har han valgt, og så må det være sådan.

                Sidste reaktion: EkstraBladet viser igen deres ufatteligt lave niveau. Vi er et af de mest aktive klubdebat-fora i DK, så der er altid rigeligt at copy-paste fra. Det gør EB så, og fremstiller enkelte brugere herinde som 'den typiske OB-fan'. Jeg har aldrig set nogen herinde påstå, at de talte for alle fans, for mange fans, eller i det hele taget for andre end dem selv. Det skider EB på, de skal sælge klik.. Citér dette, EkstraBladet: "EKSTRABLADET KAN KYSSE MIN RØV".

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Balor Se indlæg
                  Måske han ret faktisk kunne tænke sig at spille med om mesterskaber som han udtalte den anden dag. Det giver ingen mening at en spiller med så store evner ikke skal have lov af vinde mesterskaber.
                  Nej men det kunne han nok også i Skotland ... Og pengene er næppe mindre ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                    Det er du i din gode ret til at mene - plain and simple så mener jeg at det han har gjort for klubben og de følelser han reelt har for klubben ikke kan glemmes.
                    Og det står DIG frit for... jeg er, personligt, uenig. Det gør hverken dig eller mig til mere eller mindre "ægte fan", eller giver ridser i lakken på vores fælles kærlighed til klubben.

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Og det står DIG frit for... jeg er, personligt, uenig. Det gør hverken dig eller mig til mere eller mindre "ægte fan", eller giver ridser i lakken på vores fælles kærlighed til klubben.

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Nej men det kunne han nok også i Skotland ... Og pengene er næppe mindre ..
                        Der er vel tre spørgsmål som skal besvares i den forbindelse:
                        Hvor meget har hans kæreste reelt haft af indflydelse (i forhold til rygterne).
                        Hvor meget har overstående samt Falks agent haft af reel indflydelse på beslutningen - og i forbindelse med agenten kan jeg ikke lade være med at tænke økonomi jvf. hans tidligere historik.
                        Er Falk en tryghedsnarkoman som ikke vil/kan forlade DK?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Lige kommet hjem fra arbejde, hvor jeg læste nyheden. Første reaktion er, at det er satans trist. Jeg havde håbet på mere for Rasmus Falk.

                          Næste reaktion er at læse de mange posts herinde om loyalitet osv. Jeg forstår dem udmærket og er ikke overrasket. Og ja, fodbold er følelser osv. Men inden vi ryger kollektivt ind i en psykose over Det Store Svigt, så er der jo også noget, der hedder økonomi og fornuft. På den front er der ikke så meget at sige til Falks skifte, uanset om vi kan lide det eller ej. Vi er ikke i liga med FCK økonomisk, og vi er det heller ikke sportsligt.

                          Næste eftertanke: jeg mindes ikke den helt store forståelse over AaB-fans, der lige nu raser over KEPs skifte. Er det ikke ret tæt på det samme - en respekteret spiller blandt fans, der skifter til en klub, der vil betale mere? Får vi ikke bare lidt af vores egen medicin? Jeg er med på, at Rasmus er fynbo, mens KEP ikke er nordjyde; men det er vel mere følelser og tilhørsforhold, vi taler om, end det er dåbsattester?

                          Jeg forstår helt fint skuffelsen og lader folk rase ud, det skal også til. Men når skuffelsen har lagt sig, så har jeg i hvert fald haft mange gode oplevelser med at se Rasmus spille. Dem vil jeg hellere huske, end jeg vil skrive om eller tænke på ham som FCK-spiller. For nu bliver billedet af Rasmus Falk bare taget ned fra væggen hos mig, and that's it. Når han spiller på stadion for FCK, så er han bare en af deres spillere. Det har han valgt, og så må det være sådan.

                          Sidste reaktion: EkstraBladet viser igen deres ufatteligt lave niveau. Vi er et af de mest aktive klubdebat-fora i DK, så der er altid rigeligt at copy-paste fra. Det gør EB så, og fremstiller enkelte brugere herinde som 'den typiske OB-fan'. Jeg har aldrig set nogen herinde påstå, at de talte for alle fans, for mange fans, eller i det hele taget for andre end dem selv. Det skider EB på, de skal sælge klik.. Citér dette, EkstraBladet: "EKSTRABLADET KAN KYSSE MIN RØV".
                          Jeg er ikke uenig. Om noget tid vil jeg have accepteret at endnu en af dem der lod som om de var andet og mere end lejesvende viste sig at være intet mindre end til salg for en lønforhøjelse, og komme videre. Men det bliver godt nok sværere og sværere at opretholde en tro på spillere der kysser logoet fremadrettet...

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            Tror det er bedst at jeg venter nogle dage inden jeg deler mine følelser

                            Men 1 ting vil jeg sige.. Falk skal skifte nu... INTET godt kommer ud af han bliver. INTET

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                              Sikke noget p*****s at skulle se ham i en FCK trøje - det er en skidt situation han og hans agent har sat OB i, et skifte til en udenlansk klub her og nu med et muligt beløb til OB ville have været en fin løsning. Nu satser FCK og Falk nok på at OB lader ham gå de sidste 6 mdr. for en lav kompensation.

                              Syntes vi skal lade ham blive og hvis det tjener OB bedst lade ham spille hvis han bevarer indstilling og nivaue. Hvis andre nye spillere skal spilles ind så skal han selvfølgelig på bænken.

                              Håber det bliver mest på bænken, og vi kan bygge et nyt stærkt hold op allerede nu. Det havde selvfølgelig givet større handle frihed med sparede lønkroner til Falk og en transfersum, et par millioner kan man komme langt med i DK og Norden.

                              Skidt Skidt Skidt dag.
                              Lidt tid nu efter det første chock er jeg enig.

                              Som menneske: helt og lykke, Rasmus og tak for indsatsen i OB, tak for en god tid, det var altid en fornøjelse at se dig i den blå-hvide trøje.

                              Som fodboldspiller: håber din tid med din ny hjerteklub bliver en tid uden hver success, uden titeler, uden europæiske højdepunkter, en skuffende og ringe tid i sportslig hensigt. OB er fremtiden i dansk fodbold, med dig eller uden dig og du vælgte ikke at blive del af det og det vil være en endnu større fornøjelse at slå FCK nu.

                              Og selv hvis du skulle have sportslig success der, så tabte du noget du kan aldrig få tilbage: den absolute hengivenhed af fansene du havde her i OB. I den form du havde det her kan du aldrig få det en anden sted.
                              Om du kan komme tilbage til OB en dag? Hvorfor ikke. Men du ville komme som lejesoldat som så mange andre. Du skal sådan få din penge for din præstation. Og det er jo også helt ok. Men du vil ikke mere blive en klublegende, et symbol for klubbens stolthed. Det ødelæggede du med en foto idag imo.
                              Håber du skifter nu. Hvis det skulle ikke ske så tænker jeg som Ricardo:
                              Lad ham spille hvis det er bedst for OB, lad ham sidde ude hvis det er bedst for OB.
                              Han er vores nye lejesoldat sådan, ikke mere men også ikke mindre.
                              Ingen over klubben.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Sidste reaktion: EkstraBladet viser igen deres ufatteligt lave niveau. Vi er et af de mest aktive klubdebat-fora i DK, så der er altid rigeligt at copy-paste fra. Det gør EB så, og fremstiller enkelte brugere herinde som 'den typiske OB-fan'. Jeg har aldrig set nogen herinde påstå, at de talte for alle fans, for mange fans, eller i det hele taget for andre end dem selv. Det skider EB på, de skal sælge klik.. Citér dette, EkstraBladet: "EKSTRABLADET KAN KYSSE MIN RØV".
                                Ret skal være ret, det er Tipsbladets artikel, som EB så bare køber 1 til 1. Det siger desværre også noget om Tipsbladet forfatning i dag. Det er ved at være lidt sørgeligt at se på, som netmedie.

                                Comment

                                Working...
                                X