Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
    Haha, kan du i noget af det jeg har skrevet præciserer hvor jeg giver udtryk for at jeg er ligeglad med at Falk skifter?

    Hvis ikke, kan du så ikke genoverveje dine forsøg på at læse ting ind i posts som ikke er der?

    SPOILER: Der står ret mange steder at jeg ikke er ligeglad ^^
    Jeg ved, af mange års erfaring, at i dag ikke er dagen til at forsøge at få nogen til at se "det store billede", eller "Sætte sig i hans situation". Giv det tid, om et par år kan det være folk er faldet ned, og ikke har lyst til at kaste op når de hører navnet...

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...dste-mulighed/

      Hvis FCK har været bedste mulighed har det sq nok været så som så med de udenlandske ilbud ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
        Du svarer ikke på spørgsmålet - hvor er de grimme ord???
        Jeg er faktisk overrasket over hvor pæn en tone vi OB-fans har - taget forræderiet i betragtning.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Jeg ved, af mange års erfaring, at i dag ikke er dagen til at forsøge at få nogen til at se "det store billede", eller "Sætte sig i hans situation". Giv det tid, om et par år kan det være folk er faldet ned, og ikke har lyst til at kaste op når de hører navnet...

          Mvh

          MaxHH
          Ved godt du har ret, og alligevel kan jeg ikke helt lade være :b

          Comment


            Suk. Endnu et hak i selvforståelsen som OB'er. Jeg kan godt forstå pengene trækker, men fodbold er bare ikke rationelt, og jeg kommer aldrig til at tilgive ham for det.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
              Du svarer ikke på spørgsmålet - hvor er de grimme ord???
              Du læste ting ind i det... igen... som ikke stod der. Hvor skriver jeg at det er dig specifikt?

              Din tur - hvor skriver jeg at jeg er ligeglad med Falks skifte?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                Langt hen af vejen er jeg helt enig i din lille tale - men en, i hvert fint formuleret, post som denne er bare ret tom når det eneste der kan få 90% af fansne til at vise de følelser er et spillersalg og internettets anonymitet. Hvis det faktisk forholdte sig som du beskriver kunne jeg bedre forstå reaktionerne. Men den hetz der bliver lagt for dagen bliver bare endnu mere hyklerisk i lyset af din post.
                Hvorledes synes du den er hyklerisk?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                  Suk. Endnu et hak i selvforståelsen som OB'er. Jeg kan godt forstå pengene trækker, men fodbold er bare ikke rationelt, og jeg kommer aldrig til at tilgive ham for det.
                  Nu er det jo nok ikke kun pengene, men også det faktum at der spilles med om medaljer og EL/ChL pladser i FCK.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Selvfølgelig skal han tilbage, og det mener du også om 6-7 år, så stop nu bare dig selv med det samme.

                    I skal ikke skrive noget i fortryder om en hånd fuld år.
                    Og I havde sgu alle skiftet når jeres klub ikke er god nok til top 6 fordi ledelsen har fucket i det.
                    falk spiller i FCK om et halvt år, og vil gerne prøve at vinde guld, det kan jeg sgu godt unde ham, og så skal han videre og tjene kassen, blive bedre og så komme hjem og vinde guld med OB om 7-8 år.
                    Det er så fantastisk at blive belært om sine egne holdninger - og så endda syv år frem i tiden - af en fremmed spåkone, som ikke haft fattet et klap af, hvad jeg skriver. Tak for det!

                    For lige at knytte en kommentar til de tre linjer af dine linjer, der faktisk gav en smule mening, så kan jeg SAGTENS forstå, at Falk skifter klub. Der bør han nærmest gøre, hvis han har planer om at gøre sig økonomisk uafhængig og har sportslige ambitioner. Jeg forstår bare ikke hans valg.

                    Jeg kender naturligvis ikke Falks vægtning af økonomi kontra kultur kontra sportslige ambitioner kontra kærestens præferencer osv., men hvis JEG havde været i den lykkelige situation, at jeg havde et GIGA fodboldtalent, havde kontraktudløb med OB til sommer og generelt stod i Falks fordelagtige situation, havde jeg lavet en hardcore kalkule, der hed:

                    - Jeg er OB-fan --> Derfor skifter jeg under ingen omstændigheder til en anden dansk klub
                    - Jeg vil rigtig gerne være rig --> Derfor sigter jeg mod det mest lukrative skifte
                    - Jeg vil gerne prøve noget andet end at rode rundt i en bundklub --> Derfor sigter jeg efter en top fire/seks-klub, afhængig af antal europæisk adgangsgivende pladser i den potentielle liga.
                    - Jeg vil gerne spille hver gang --> Derfor skal det ikke være til en storklub
                    - Jeg er anglofil --> Så alt i Storbritannien er interessant.
                    - Osv.

                    Havde Falk lavet den og var endt i Celtic til sommer, så var jeg lidt træt af, at vi missede +15 millioner i transfersum, men det var så Jesper Hansen, jeg ville være træt af. IKKE Falk.

                    Havde Falk valgt Celtic-modellen, var han i mine øjne stadig en fucking legende, som jeg ville følge aktivt i Europa, ønske det bedste for og håbe, han en dag vendte hjem for at slutte af i OB som den klublegende, han i givet fald burde have status som.

                    Nu er han IMO bare en eller anden ligegyldig fodboldmaskine, der tilfældigvis blev født i Middelfart og tilfældigvis kom til OB, fordi det opportunistisk set lige var den bedste vej til penge og personlig succes.

                    Falk er en ligegyldig parentes i min OB-historie.
                    Last edited by Don Junior; 20-01-2016, 16:41.

                    Comment


                      Jeg har ingen problem med at Falk flyver til FCK jeg synes dog hans beslutning er rigtig dum.

                      Han burde i min verden havde valgt Frankrig eller Holland hvor han kunne udvikle sig.

                      FCK har været danmarksmester nu i at ødelægge danske talenter så chancen for at Falk får det store gennembrud i FCK synes jeg er meget lille.

                      Men jeg ønsker Rasmus Falk kæmpe held og lykke og er utrolig glad for at det ikke blev FCM eller BØF han valgte.

                      stort tak til Rasmus for nogle dejlige oplevelser hvor han i min verden aldrig slog 100% igennem som den spiller som var afgørende for OB i lange perioder. Han spillede til tider fantastisk men scorede for lidt og havde for lidt afgørende afleveringer.

                      Jeg tror ikke han bliver en succes i FCK men håber faktisk han gør det for han er en fin fyr med stort hjerte til OB og jeg forstå sku godt han ikke gider blive ved med at vente på at OB køber nogle ordenlige spillere han kan spille sammen med .

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                        Det er så fantastisk at blive belært om sine egne holdninger - og så endda syv år frem i tiden - af en fremmed spåkone, som ikke haft fattet et klap af, hvad jeg skriver. Tak for det!

                        For lige at knytte en kommentar til de tre linjer af dine linjer, der faktisk gav en smule mening, så kan jeg SAGTENS forstå, at Falk skifter klub. Der bør han nærmest gøre, hvis han har planer om at gøre sig økonomisk uafhængig og har sportslige ambitioner. Jeg forstår bare ikke hans valg.

                        Jeg kender naturligvis ikke Falks vægtning af økonomi kontra kultur kontra sportslige ambitioner kontra kærestens præferencer osv., men hvis JEG havde været i den lykkelige situation, at jeg havde et GIGA fodboldtalent, havde kontraktudløb med OB til sommer og generelt stod i Falks fordelagtige situation, havde jeg lavet en hardcore kalkule, der hed:

                        - Jeg er OB-fan --> Derfor skifter jeg under ingen omstændigheder til en anden dansk klub
                        - Jeg vil rigtig gerne være rig --> Derfor sigter jeg mod det mest lukrative skifte
                        - Jeg vil gerne prøve noget andet end at rode rundt i en bundklub --> Derfor sigter jeg efter en top fire/seks-klub, afhængig af antal europæisk adgangsgivende pladser i den potentielle liga.
                        - Jeg vil gerne spille hver gang --> Derfor skal det ikke være til en storklub
                        - Jeg er anglofi --> Så alt i Storbritannien er interessant.
                        - Osv.

                        Havde Falk lavet den og var endt i Celtic til sommer, så var jeg lidt træt af, at vi missede +15 millioner i transfersum, men det var så Jesper Hansen, jeg ville være træt af. IKKE Falk.

                        Havde Falk valgt Celtic-modellen, var han i mine øjne stadig en fucking legende, som jeg ville følge aktivt i Europa, ønske det bedste for og håbe, han en dag vendte hjem for at slutte af i OB som den klublegende, han i givet fald burde have status som.

                        Nu er han IMO bare en eller anden ligegyldig fodboldmaskine, der tilfældigvis blev født i Middelfart og tilfældigvis kom til OB, fordi det opportunistisk set lige var den bedste vej til penge og personlig succes.

                        Falk er en ligegyldig parentes i min OB-historie.
                        What he said...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment




                          Det her er fra da Laudrup skiftede fra Barcelona til Real Madrid.



                          Og sådan kunne jeg spamme de næste mange sider til med eksempler, men det vil alligevel ikke stoppe pædagogikken i at prædike deres holdning lige netop i dag. Tror i virkelig at OB bliver mere attraktiv, hvis vi acceptere vores rolle som rugekasseklub, og vi sidder os i en rundkreds, og allesammen siger tak for alt til Rasmus Falk?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Hvorledes synes du den er hyklerisk?
                            Ikke din post - folks opførsel!
                            Jeg mener det er hyklerisk kun at agere med det niveau af følelser i negativ sammenhæng, men at de ikke skaber opbakning og støtte til klubben som du giver udtryk for i din post.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                              Jeg er faktisk overrasket over hvor pæn en tone vi OB-fans har - taget forræderiet i betragtning.
                              Enig... jeg havde frygtet det værste, da jeg loggede ind i dag, men det er jo småting, når man sammenligner med tidligere sammenlignelige situationer...

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                                Ved godt du har ret, og alligevel kan jeg ikke helt lade være :b
                                Nej, det er meget tydeligt du går benhårdt efter at fremprovokere en reaktion...

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X