Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Mente at jeg ønsker dem menneske Rasmus Falk helt og lykke og dem fodboldspiller Rasmus Falk i FCK en tid uden success.
    Og tænker ikke at man kan nu "spise morgenmad på normal". Og det går jo også ikke om min kæreste (hun er heldigvis meget smukkere og trofastere end RF).Jeg kan acceptere at en menneske vil skifte sin arbejdsplads og det kan Rasmus Falk naturlig også. Men dermed styrtede den fodboldspiller og klubyndling Rasmus Falk fra podiet (måske det podiet vi har bygget for ham for tidligt?). Og kan og vil ikke forestille mig at han spiller for os i foråret og min største ønske for OB er i øjeblikket at han skifter allerede i morgen. Der vil altid være uro under os fansene der vil altid være en følelse af skuffelsen og vred. Og at præsentere sig i den FCK-trøje i dag, det var så respektløs, derfor kan jeg ikke finde de rigtige ord.
    Men hvis vi ikke kan slippe af med ham og vi må betale ham sin løn så vil skal vi bruge ham hvis det er bedst for OB eller lade ham ude hvis det er bedst for OB. Det går kun om OB og ikke om noget andet.
    Når for den, det misforstod jeg fuldstændig... My bad...

    Men ja, enig, det er svært bare at køre videre som om intet er sket... Det kommer ikke til at føles rigtig så længe han er i OB...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Helt enig, dog skal det siges, at måden det kommer til udtryk betyder ALT i denne situation. "Møgluder" "Skøge" "Må du brænde op i helved" osv. - Det er sgu ikke i orden efter min mening. Selvfølgelig skal man være trist, selvfølgelig skal man udtrykke sin utilfredshed, selvfølgelig skal man være uforstående overfor hans valg af klub, men hold det nu nogenlunde sobert og i en god tone.
      Helt enig, så meget han har betyder for OB eller ihvertfald for mig i OB, gør at jeg intet behov har for at svine ham på den måde. Skuffelse og vrede bør kunne holdes nogenlunde sobert.

      Comment


        Jeg mindes ikke at en spiller før har optrådt til fotosessions i en anden klubs trøje 6 mdr før hans kontrakt løber ud...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Når for den, det misforstod jeg fuldstændig... My bad...

          Men ja, enig, det er svært bare at køre videre som om intet er sket... Det kommer ikke til at føles rigtig så længe han er i OB...
          ... eller mit dansk...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Zakk Wylde Se indlæg
            Jeg mindes ikke at en spiller før har optrådt til fotosessions i en anden klubs trøje 6 mdr før hans kontrakt løber ud...
            Lige præcis - og det er også derfor, at han ikke kan spille for OB i foråret. Han skal væk nu - det andet holder ikke. Jeg tror at Rasmus Falk har skidt i nælderne med sit skifte til FCK, men hvis han har scoret over evne, og gerne vil gøre sin kæreste tilfreds, så føler han nok, at han må indordne sig under hende, og gøre som hun vil.

            Comment


              http://m.bt.dk/superligaen/stjaalet-...r-kassen-i-fck

              450.000kr. I måneden.. + sigon fee - Der kan vi slet ikke lege med.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kobberhat Se indlæg
                Det er selvfølgelig trist at Falk vælger en konkurrent fra Superligaen, men det der pisser mig mest af, er at OB ikke tjener en rød reje på ham.
                Det synes jeg også gør ret ondt... Det er sgu en flad fornemmelse at stå og sige farvel til et så stort talent uden at få en eneste øre for ham...

                Så skulle han have været sendt afsted i sommers, men der afviste han selv et par klubber (hvilket jeg tager som at OB accepterede bud) og så er det svært... Jeg ved sgu ikke hvem jeg skal klandre, eller om nogen overhovedet bør klandres(ikke ment som at du gør det) men frustrerende er det bare...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Det synes jeg også gør ret ondt... Det er sgu en flad fornemmelse at stå og sige farvel til et så stort talent uden at få en eneste øre for ham...

                  Så skulle han have været sendt afsted i sommers, men der afviste han selv et par klubber (hvilket jeg tager som at OB accepterede bud) og så er det svært... Jeg ved sgu ikke hvem jeg skal klandre, eller om nogen overhovedet bør klandres(ikke ment som at du gør det) men frustrerende er det bare...
                  Plus at FCK kommer til at tjene 15-20 mill når de sælger ham om et par år. Og der har vi altså ingen klausuler i forhold til hans nye kontrakt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Lige præcis - og det er også derfor, at han ikke kan spille for OB i foråret. Han skal væk nu - det andet holder ikke. Jeg tror at Rasmus Falk har skidt i nælderne med sit skifte til FCK, men hvis han har scoret over evne, og gerne vil gøre sin kæreste tilfreds, så føler han nok, at han må indordne sig under hende, og gøre som hun vil.
                    Jeg ville have lidt forståelse for sin beslutning hvis han havde sagt at det står i forhold til sine familiære ønsker, sit familieliv. Det er menneskeligt forståeligt. Det ville være en meget trist og ulykkelig ting for mig, men den menneske er ikke kun fodboldspiller og har brug for lykke og tilfredshed ved siden af sit erhverv, i sit privatliv. (Der ville blive naturlig alligevel spørgsmålet hvorfor man kan være så dum at skifte fra klubyndling og kommende klublegende i OB til en "normal" fodboldspiller under mange andre i FCK og der ville naturlig blive mange spørgsmål hvad det var med sine udtaleleser om klubånd, hjertesymboler osv.)
                    Men med den foto ødelæggede han so meget. Han skal skifte NU!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Jeg ville have lidt forståelse for sin beslutning hvis han havde sagt at det står i forhold til sine familiære ønsker, sit familieliv. Det er menneskeligt forståeligt. Det ville være en meget trist og ulykkelig ting for mig, men den menneske er ikke kun fodboldspiller og har brug for lykke og tilfredshed ved siden af sit erhverv, i sit privatliv. (Der ville blive naturlig alligevel spørgsmålet hvorfor man kan være så dum at skifte fra klubyndling og kommende klublegende i OB til en "normal" fodboldspiller under mange andre i FCK og der ville naturlig blive mange spørgsmål hvad det var med sine udtaleleser om klubånd, hjertesymboler osv.)
                      Men med den foto ødelæggede han so meget. Han skal skifte NU!
                      Ja, han skulle bare sige. "Jeg elsker min kæreste og vil følge hende over alt". Så kunne man sige; for helvede et nosseløst skvat. Nu har man kun kvalme tilbage overfor Rasmus Falks prostituering.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                        Plus at FCK kommer til at tjene 15-20 mill når de sælger ham om et par år. Og der har vi altså ingen klausuler i forhold til hans nye kontrakt.
                        Jo, der er kompensation for uddannelse, fordi han har været her stort set hele sin ungdom. 5% i alt. Vi får 4.75%. Middelfart får de sidste 0.25%
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                          Plus at FCK kommer til at tjene 15-20 mill når de sælger ham om et par år. Og der har vi altså ingen klausuler i forhold til hans nye kontrakt.
                          Ellers render han ind i et skadeshelvede igen, som han har været igennem flere gange her, eller han kommer på kant med Ståle, der presser og forventer for meget af Falk, som jo har en lidt skrøbelig psyke.

                          Scenarierne er mange, og ja, det er pisse irriterende, at vi ikke har kunne kradse nogle penge ind, og at vi ikke har nogle videresalgsklausuler, men til de facto 6 mio. i årsløn, synes jeg ikke, at FCK har lavet noget historisk røverkøb.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jo, der er kompensation for uddannelse, fordi han har været her stort set hele sin ungdom. 5% i alt. Vi får 4.75%. Middelfart får de sidste 0.25%
                            Det er jeg klar over. Men det har ikke noget med hans nye kontrakt at gøre. Det er en regel. Jeg mener bare at vi ikke har mulighed for % i forhold til videresalg som vi havde med eks. Eriksen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Ellers render han ind i et skadeshelvede igen, som han har været igennem flere gange her, eller han kommer på kant med Ståle, der presser og forventer for meget af Falk, som jo har en lidt skrøbelig psyke.

                              Scenarierne er mange, og ja, det er pisse irriterende, at vi ikke har kunne kradse nogle penge ind, og at vi ikke har nogle videresalgsklausuler, men til de facto 6 mio. i årsløn, synes jeg ikke, at FCK har lavet noget historisk røverkøb.
                              Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han bliver kæmpe stor. Hvis han som du siger kan holde sig fri af skader.

                              Comment


                                Hvad med den der hedgefond der forrige år købte rettigheder i OB spillere... Kom det egentlig nogensinde frem om der var flere spillere involveret der end lige dem der blev solgt..? Tænker selvfølgelig på Falk(Ikke at det gør den store forskel nu) men han var et stort salgspotentiale, osv, osv... Er der nogen der ved om vi på et tidspunkt har fået penge for ham også..? (Det kunne jo da måske hjælpe lidt på det økonomiske humør)
                                Last edited by Kaspernon; 20-01-2016, 21:39.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X