Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
    Det er så fantastisk at blive belært om sine egne holdninger - og så endda syv år frem i tiden - af en fremmed spåkone, som ikke haft fattet et klap af, hvad jeg skriver. Tak for det!

    For lige at knytte en kommentar til de tre linjer af dine linjer, der faktisk gav en smule mening, så kan jeg SAGTENS forstå, at Falk skifter klub. Der bør han nærmest gøre, hvis han har planer om at gøre sig økonomisk uafhængig og har sportslige ambitioner. Jeg forstår bare ikke hans valg.

    Jeg kender naturligvis ikke Falks vægtning af økonomi kontra kultur kontra sportslige ambitioner kontra kærestens præferencer osv., men hvis JEG havde været i den lykkelige situation, at jeg havde et GIGA fodboldtalent, havde kontraktudløb med OB til sommer og generelt stod i Falks fordelagtige situation, havde jeg lavet en hardcore kalkule, der hed:

    - Jeg er OB-fan --> Derfor skifter jeg under ingen omstændigheder til en anden dansk klub
    - Jeg vil rigtig gerne være rig --> Derfor sigter jeg mod det mest lukrative skifte
    - Jeg vil gerne prøve noget andet end at rode rundt i en bundklub --> Derfor sigter jeg efter en top fire/seks-klub, afhængig af antal europæisk adgangsgivende pladser i den potentielle liga.
    - Jeg vil gerne spille hver gang --> Derfor skal det ikke være til en storklub
    - Jeg er anglofil --> Så alt i Storbritannien er interessant.
    - Osv.

    Havde Falk lavet den og var endt i Celtic til sommer, så var jeg lidt træt af, at vi missede +15 millioner i transfersum, men det var så Jesper Hansen, jeg ville være træt af. IKKE Falk.

    Havde Falk valgt Celtic-modellen, var han i mine øjne stadig en fucking legende, som jeg ville følge aktivt i Europa, ønske det bedste for og håbe, han en dag vendte hjem for at slutte af i OB som den klublegende, han i givet fald burde have status som.

    Nu er han IMO bare en eller anden ligegyldig fodboldmaskine, der tilfældigvis blev født i Middelfart og tilfældigvis kom til OB, fordi det opportunistisk set lige var den bedste vej til penge og personlig succes.

    Falk er en ligegyldig parentes i min OB-historie.
    Jeg kan godt følge det du siger.
    Der er jo ikke nogen der siger Falk er OB-fan.
    Da han var yngre var han BIF fan.

    Jeg kan af gode grunde så ikke helt forstå hvorfor fanden Falk skriver kontrakten nu.
    Sat nu FCK til sommer køber en eller anden hjernedød Kroat eller sådan, fordi de vil have lidt mere ind, i tilfælde af skader.

    Så vil han sgu have skidt i nællerne, og alle ved der er flere klubber der kigger efter spillere om sommeren. Men sådan kan man jo stille en masse spørgsmål.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
      Ikke din post - folks opførsel!
      Jeg mener det er hyklerisk kun at agere med det niveau af følelser i negativ sammenhæng, men at de ikke skaber opbakning og støtte til klubben som du giver udtryk for i din post.
      Ja, det er jeg med på. Jeg ser det heller ikke som positivt, hvis det skaber et billede af OB-fans som nogle intolerante mennesker, men med den dækning det har fået indtil nu, ser jeg heller ikke det som tilfældet, tværtimod synes jeg, at vi fremstår som en fanskare der ikke vil finde os i "forrædderi" og som opfører os som nogle, der ikke vil acceptere pladsen i fødekæden ift. FCK, hvor langt fra virkeligheden det så end må være. Det er vigtigt, at vi som fans ikke falder i niveau med holdets præstationer, men opfører os som det vi er, nemlig en af Danmarks mest traditionsrige klubber, og en klub der ikke vil ligge under for en firma- og plastikklub inde fra Østerbro.

      Hvis vi kan fastholde et selvbillede som en topklub i Danmark, der ikke vil ligge under for andre, uagtet at det ikke er i trit med virkeligheden, vil vi også fortsat se interessante ud for sponsorere og spillere, ift. hvis vi bare accepterede, at vi ikke kan konkurrere med FCK, og at det er helt naturligt, at de napper vores bedste spillere.

      Vi skal ikke begynde at opføre os som fans af en midterklub, bare fordi at en eller anden mindrebemidlet journalist-type, mener at vi burde. Vi skal nok erobre toppen af dansk fodbold igen en dag. https://twitter.com/soender11/status/689831170473906176

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Nej, det er meget tydeligt du går benhårdt efter at fremprovokere en reaktion...

        Mvh

        MaxHH
        Så langt fra - der er en del hensigter:
        OBs fans bliver pt udstillet som værende hadske og hetzene overfor vores egne spillere - omend det passer for nogle i øjeblikket overfor enkelte individer, så passer det ikke på os alle!
        Jeg tror på at den opførsel har den ekstra effekt at det kan stille OB som klub i dårligt lys i forhold til spillere udefra - og samtidig kan virke hæmmende på de unge spillere der er i klubben. Derfor vil jeg gerne advokere at man selvom man er skuffet også tænker over effektien af det man skriver, altså ud over effekten af at bande over noget man er utilfreds med.
        Som en ting mere ønsker jeg også at man kan fokusere på flere aspekter af en spiller/situation - mange ser kun at Falk skifter til FCK uden at tænke på hvad der ligger bag og omkring det. Jeg hader selv FCK og bander langt væk af det valg Falk har taget/er blevet påvirket til at tage - men derfor vil jeg ikke glemme og skide på alt det han har gjort for klubben inden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
          Det er så fantastisk at blive belært om sine egne holdninger - og så endda syv år frem i tiden - af en fremmed spåkone, som ikke haft fattet et klap af, hvad jeg skriver. Tak for det!

          For lige at knytte en kommentar til de tre linjer af dine linjer, der faktisk gav en smule mening, så kan jeg SAGTENS forstå, at Falk skifter klub. Der bør han nærmest gøre, hvis han har planer om at gøre sig økonomisk uafhængig og har sportslige ambitioner. Jeg forstår bare ikke hans valg.

          Jeg kender naturligvis ikke Falks vægtning af økonomi kontra kultur kontra sportslige ambitioner kontra kærestens præferencer osv., men hvis JEG havde været i den lykkelige situation, at jeg havde et GIGA fodboldtalent, havde kontraktudløb med OB til sommer og generelt stod i Falks fordelagtige situation, havde jeg lavet en hardcore kalkule, der hed:

          - Jeg er OB-fan --> Derfor skifter jeg under ingen omstændigheder til en anden dansk klub
          - Jeg vil rigtig gerne være rig --> Derfor sigter jeg mod det mest lukrative skifte
          - Jeg vil gerne prøve noget andet end at rode rundt i en bundklub --> Derfor sigter jeg efter en top fire/seks-klub, afhængig af antal europæisk adgangsgivende pladser i den potentielle liga.
          - Jeg vil gerne spille hver gang --> Derfor skal det ikke være til en storklub
          - Jeg er anglofil --> Så alt i Storbritannien er interessant.
          - Osv.

          Havde Falk lavet den og var endt i Celtic til sommer, så var jeg lidt træt af, at vi missede +15 millioner i transfersum, men det var så Jesper Hansen, jeg ville være træt af. IKKE Falk.

          Havde Falk valgt Celtic-modellen, var han i mine øjne stadig en fucking legende, som jeg ville følge aktivt i Europa, ønske det bedste for og håbe, han en dag vendte hjem for at slutte af i OB som den klublegende, han i givet fald burde have status som.

          Nu er han IMO bare en eller anden ligegyldig fodboldmaskine, der tilfældigvis blev født i Middelfart og tilfældigvis kom til OB, fordi det opportunistisk set lige var den bedste vej til penge og personlig succes.

          Falk er en ligegyldig parentes i min OB-historie.
          +1

          med den krølle at jeg HADER Rasmus Fal(s)k fra idag af, og ønsker ALDRIG at se ham i Striwet igen, for det er han ikke værdig til, efter dette stunt!!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Han agent er en kegle, ja.

            Selvfølgelig skal han tilbage, og det mener du også om 6-7 år, så stop nu bare dig selv med det samme.

            I skal ikke skrive noget i fortryder om en hånd fuld år.
            Og I havde sgu alle skiftet når jeres klub ikke er god nok til top 6 fordi ledelsen har fucket i det.
            falk spiller i FCK om et halvt år, og vil gerne prøve at vinde guld, det kan jeg sgu godt unde ham, og så skal han videre og tjene kassen, blive bedre og så komme hjem og vinde guld med OB om 7-8 år.
            Den der argumentation holder jo ikke en meter...

            Du skal ikke spole tiden særligt lang tid tilbage, før at diskussionen herinde gik på, om Lars Jacobsen skulle hentes tilbage, og der var mange der ikke mente det, grundet fortiden, mig selv inklusiv.

            "Tiden læger alle sår", har alle dage været noget komplet vrøvl, og der vil altid være en bismag, hvis en spiller som Falk ender i OB igen, og det kan der ikke ændres på. Mange fans havde et billede af Falk, som er krakeleret efter i dag, og det billede kan ikke genskabes, så simpelt er det. Vil det sige, at Falk ikke vil kunne komme tilbage til OB en dag og være en god spiller? Nej, selvfølgelig ikke. Men fodbold består modsat de fleste sportsgrene, af en så enorm grad af stolthedsfølelse og ejerfornemmelse, og den skal man for alt i verden forsøge at undgå at sælge ud af, for det er noget af det eneste i fodboldverdenen, som man ikke kan købe for penge.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
              Det er så fantastisk at blive belært om sine egne holdninger - og så endda syv år frem i tiden - af en fremmed spåkone, som ikke haft fattet et klap af, hvad jeg skriver. Tak for det!

              For lige at knytte en kommentar til de tre linjer af dine linjer, der faktisk gav en smule mening, så kan jeg SAGTENS forstå, at Falk skifter klub. Der bør han nærmest gøre, hvis han har planer om at gøre sig økonomisk uafhængig og har sportslige ambitioner. Jeg forstår bare ikke hans valg.

              Jeg kender naturligvis ikke Falks vægtning af økonomi kontra kultur kontra sportslige ambitioner kontra kærestens præferencer osv., men hvis JEG havde været i den lykkelige situation, at jeg havde et GIGA fodboldtalent, havde kontraktudløb med OB til sommer og generelt stod i Falks fordelagtige situation, havde jeg lavet en hardcore kalkule, der hed:

              - Jeg er OB-fan --> Derfor skifter jeg under ingen omstændigheder til en anden dansk klub
              - Jeg vil rigtig gerne være rig --> Derfor sigter jeg mod det mest lukrative skifte
              - Jeg vil gerne prøve noget andet end at rode rundt i en bundklub --> Derfor sigter jeg efter en top fire/seks-klub, afhængig af antal europæisk adgangsgivende pladser i den potentielle liga.
              - Jeg vil gerne spille hver gang --> Derfor skal det ikke være til en storklub
              - Jeg er anglofil --> Så alt i Storbritannien er interessant.
              - Osv.

              Havde Falk lavet den og var endt i Celtic til sommer, så var jeg lidt træt af, at vi missede +15 millioner i transfersum, men det var så Jesper Hansen, jeg ville være træt af. IKKE Falk.

              Havde Falk valgt Celtic-modellen, var han i mine øjne stadig en fucking legende, som jeg ville følge aktivt i Europa, ønske det bedste for og håbe, han en dag vendte hjem for at slutte af i OB som den klublegende, han i givet fald burde have status som.

              Nu er han IMO bare en eller anden ligegyldig fodboldmaskine, der tilfældigvis blev født i Middelfart og tilfældigvis kom til OB, fordi det opportunistisk set lige var den bedste vej til penge og personlig succes.

              Falk er en ligegyldig parentes i min OB-historie.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                Det er så fantastisk at blive belært om sine egne holdninger - og så endda syv år frem i tiden - af en fremmed spåkone, som ikke haft fattet et klap af, hvad jeg skriver. Tak for det!
                Hahaha...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Der er kun en grund til at vælge en anden dansk klub, og det er penge. INTET andet. det er maginalt mængde kampe man kommer til at spille i europa lige meget hvilken klub, og det er de samme modstandere som man ellers ville have mødt. Så falk.. må du brække vingen..
                  Hvis han vitterligt ville noget som han har potientialet til, så var han smuttet til udlandet nu, i stedet for at lade FCK sælge ham efter ½ til 1 år. Lille møgunge..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                    Jeg er faktisk overrasket over hvor pæn en tone vi OB-fans har - taget forræderiet i betragtning.
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Enig... jeg havde frygtet det værste, da jeg loggede ind i dag, men det er jo småting, når man sammenligner med tidligere sammenlignelige situationer...

                    Mvh

                    MaxHH
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Thingholm Se indlæg
                      Der er kun en grund til at vælge en anden dansk klub, og det er penge. INTET andet. det er maginalt mængde kampe man kommer til at spille i europa lige meget hvilken klub, og det er de samme modstandere som man ellers ville have mødt. Så falk.. må du brække vingen..
                      Hvis han vitterligt ville noget som han har potientialet til, så var han smuttet til udlandet nu, i stedet for at lade FCK sælge ham efter ½ til 1 år. Lille møgunge..
                      Måske han ret faktisk kunne tænke sig at spille med om mesterskaber som han udtalte den anden dag. Det giver ingen mening at en spiller med så store evner ikke skal have lov af vinde mesterskaber.

                      Comment


                        Uden striberne på, det var vel det der måtte ske.
                        Med striber på:

                        Nu vil jeg bruge al min energi og fokus på at give alt, hvad jeg har for OB i resten af min tid der, for det er vigtigt for mig at slutte godt af efter mange gode år i klubben.
                        Nej, du skal bare afsted nu, hvis ikke så kan du slutte af på andet holdet, ja jeg er pissed på klubben og på Falk:

                        1. Hvorfor kan vi ikke finde ud af og sælge, vores spiller der er noget værd i god tid. (Klubben).
                        2. Hvis du var rigtig OB fan helt ned, hvor det tæller, så havde du fundet en udenlandsk klub (Falk).

                        Ikke så tit jeg har været så enig med Poul Hansen, http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...cm-og-brondby/ , men den ene gang man burde lytte til hans råd......

                        Jeg er ikke en glad fynbo i dag...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Den der argumentation holder jo ikke en meter...

                          Du skal ikke spole tiden særligt lang tid tilbage, før at diskussionen herinde gik på, om Lars Jacobsen skulle hentes tilbage, og der var mange der ikke mente det, grundet fortiden, mig selv inklusiv.

                          "Tiden læger alle sår", har alle dage været noget komplet vrøvl, og der vil altid være en bismag, hvis en spiller som Falk ender i OB igen, og det kan der ikke ændres på. Mange fans havde et billede af Falk, som er krakeleret efter i dag, og det billede kan ikke genskabes, så simpelt er det. Vil det sige, at Falk ikke vil kunne komme tilbage til OB en dag og være en god spiller? Nej, selvfølgelig ikke. Men fodbold består modsat de fleste sportsgrene, af en så enorm grad af stolthedsfølelse og ejerfornemmelse, og den skal man for alt i verden forsøge at undgå at sælge ud af, for det er noget af det eneste i fodboldverdenen, som man ikke kan købe for penge.
                          Eller også skal du være så stor legende og ha en klub der nærmeste har sparket dig ud, som Lampard, da han fik stående klapsalver efter city kampen. https://www.youtube.com/watch?v=IvOql9k5VXQ

                          også stor er Falk blev ikke.. suk en lorte dag..
                          Last edited by ultimatew; 20-01-2016, 17:32.

                          Comment


                            Det er ok. Hader faktisk FCK mere end BIF. Men der er flere spændende kampe i FCK.
                            Han følger sin kæreste. Respekt.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Det er ok. Hader faktisk FCK mere end BIF. Men der er flere spændende kampe i FCK.
                              Han følger sin kæreste. Respekt.
                              Burde det ikke være hende, der fulgte ham?!?!
                              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Det er ok. Hader faktisk FCK mere end BIF. Men der er flere spændende kampe i FCK.
                                Han følger sin kæreste. Respekt.
                                Nosseløse tøffelhelt, hvis det er en anseelig del af forklaringen. Der er så mange flotte piger i verden.

                                Comment

                                Working...
                                X