Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er selvfølgelig trist at Falk vælger en konkurrent fra Superligaen, men det der pisser mig mest af, er at OB ikke tjener en rød reje på ham.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
      Så langt fra - der er en del hensigter:
      OBs fans bliver pt udstillet som værende hadske og hetzene overfor vores egne spillere - omend det passer for nogle i øjeblikket overfor enkelte individer, så passer det ikke på os alle!
      Jeg tror på at den opførsel har den ekstra effekt at det kan stille OB som klub i dårligt lys i forhold til spillere udefra - og samtidig kan virke hæmmende på de unge spillere der er i klubben. Derfor vil jeg gerne advokere at man selvom man er skuffet også tænker over effektien af det man skriver, altså ud over effekten af at bande over noget man er utilfreds med.
      Som en ting mere ønsker jeg også at man kan fokusere på flere aspekter af en spiller/situation - mange ser kun at Falk skifter til FCK uden at tænke på hvad der ligger bag og omkring det. Jeg hader selv FCK og bander langt væk af det valg Falk har taget/er blevet påvirket til at tage - men derfor vil jeg ikke glemme og skide på alt det han har gjort for klubben inden.

      Helt ærligt, det var dog det værste vrøvl, jeg nogensinde har læst. De klubber, der er attraktive for spillere, er de klubber, hvor der er passion og vildskab blandt fans. Det har vi meget lidt af i Odense desværre. De der effekter, du snakker om, findes jo ikke nogen steder, og det ville i virkeligheden være dybt skadeligt, hvis vi opførte os, sådan som du vil have det. Effekten ville være, at klubben fik en aura af total ligegyldighed omkring sig. Du kan ikke komme med et eneste eksempel på, at en spiller ikke ville til en klub, fordi fansene i klubben var engagerede og passionerede.

      Comment


        Det billede af ham i en FCK trøje er fuldstændig utilgivligt her 6 måneder før kontrakt udløb
        Farvel Falk. Smut med det samme. Kom aldrig tilbage.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Lidt tid nu efter det første chock er jeg enig.

          Som menneske: helt og lykke, Rasmus og tak for indsatsen i OB, tak for en god tid, det var altid en fornøjelse at se dig i den blå-hvide trøje.

          Som fodboldspiller: håber din tid med din ny hjerteklub bliver en tid uden hver success, uden titeler, uden europæiske højdepunkter, en skuffende og ringe tid i sportslig hensigt. OB er fremtiden i dansk fodbold, med dig eller uden dig og du vælgte ikke at blive del af det og det vil være en endnu større fornøjelse at slå FCK nu.

          Og selv hvis du skulle have sportslig success der, så tabte du noget du kan aldrig få tilbage: den absolute hengivenhed af fansene du havde her i OB. I den form du havde det her kan du aldrig få det en anden sted.
          Om du kan komme tilbage til OB en dag? Hvorfor ikke. Men du ville komme som lejesoldat som så mange andre. Du skal sådan få din penge for din præstation. Og det er jo også helt ok. Men du vil ikke mere blive en klublegende, et symbol for klubbens stolthed. Det ødelæggede du med en foto idag imo.
          Håber du skifter nu. Hvis det skulle ikke ske så tænker jeg som Ricardo:
          Lad ham spille hvis det er bedst for OB, lad ham sidde ude hvis det er bedst for OB.
          Han er vores nye lejesoldat sådan, ikke mere men også ikke mindre.
          Ingen over klubben.
          Du kan roligt udtale begge ting som menneske... begge ting er jo del af pakken...

          Har din kæreste gået rundt et stykke tid og overvejet jeres forhold, og under en bytur sendt dig et billede af hende med en anden mands diller langt nede i halsen, og forventer at hun kan komme hjem og spise morgenmad på normal vis dagen efter... jamen så udtaler du dig jo også bare som menneske når du fortæller hende at du håber hun kværkes i den næste gang, og at hun lige så godt kan skride med det samme...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Lige kommet hjem fra arbejde, hvor jeg læste nyheden. Første reaktion er, at det er satans trist. Jeg havde håbet på mere for Rasmus Falk.

            Næste reaktion er at læse de mange posts herinde om loyalitet osv. Jeg forstår dem udmærket og er ikke overrasket. Og ja, fodbold er følelser osv. Men inden vi ryger kollektivt ind i en psykose over Det Store Svigt, så er der jo også noget, der hedder økonomi og fornuft. På den front er der ikke så meget at sige til Falks skifte, uanset om vi kan lide det eller ej. Vi er ikke i liga med FCK økonomisk, og vi er det heller ikke sportsligt.

            Næste eftertanke: jeg mindes ikke den helt store forståelse over AaB-fans, der lige nu raser over KEPs skifte. Er det ikke ret tæt på det samme - en respekteret spiller blandt fans, der skifter til en klub, der vil betale mere? Får vi ikke bare lidt af vores egen medicin? Jeg er med på, at Rasmus er fynbo, mens KEP ikke er nordjyde; men det er vel mere følelser og tilhørsforhold, vi taler om, end det er dåbsattester?

            Jeg forstår helt fint skuffelsen og lader folk rase ud, det skal også til. Men når skuffelsen har lagt sig, så har jeg i hvert fald haft mange gode oplevelser med at se Rasmus spille. Dem vil jeg hellere huske, end jeg vil skrive om eller tænke på ham som FCK-spiller. For nu bliver billedet af Rasmus Falk bare taget ned fra væggen hos mig, and that's it. Når han spiller på stadion for FCK, så er han bare en af deres spillere. Det har han valgt, og så må det være sådan.

            Sidste reaktion: EkstraBladet viser igen deres ufatteligt lave niveau. Vi er et af de mest aktive klubdebat-fora i DK, så der er altid rigeligt at copy-paste fra. Det gør EB så, og fremstiller enkelte brugere herinde som 'den typiske OB-fan'. Jeg har aldrig set nogen herinde påstå, at de talte for alle fans, for mange fans, eller i det hele taget for andre end dem selv. Det skider EB på, de skal sælge klik.. Citér dette, EkstraBladet: "EKSTRABLADET KAN KYSSE MIN RØV".
            lige bortset fra at EB vidst har det fra Tipsbladet....

            at falken skulle videre og forhåbeligt havde ambitioner der var større end hvad OB kunne tilbyde - og at han skal sikre sig selv økonomisk - det giver alt sammen god mening, og det har jeg og tror jeg de fleste herinde fuld forståelse for.

            - men det skulle ikke være i en anden dansk klub.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
              Kæresten er vist mentalt allerede flyttet til Kbh.!:

              http://jacquelineannsofie.dk/were-moving-to-copenhagen/
              Nu har jeg boet i København i 8 år, og selvom det var sjovt at bo her det første stykke tid finder man hurtigt ud af at byen ikke er i klasse med fx Hamborg eller Berlin. Hvis hun var så forhippet på at bo her kunne de være flyttet for flere år siden, og så kunne han have pendlet til Odense, som så mange andre før ham har gjort.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Helt ærligt, det var dog det værste vrøvl, jeg nogensinde har læst. De klubber, der er attraktive for spillere, er de klubber, hvor der er passion og vildskab blandt fans. Det har vi meget lidt af i Odense desværre. De der effekter, du snakker om, findes jo ikke nogen steder, og det ville i virkeligheden være dybt skadeligt, hvis vi opførte os, sådan som du vil have det. Effekten ville være, at klubben fik en aura af total ligegyldighed omkring sig. Du kan ikke komme med et eneste eksempel på, at en spiller ikke ville til en klub, fordi fansene i klubben var engagerede og passionerede.
                Fuldstændigt enig. Alt andet ville være fornægtelse af fodboldmæssig virkelighed.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                  Der er vel tre spørgsmål som skal besvares i den forbindelse:
                  Hvor meget har hans kæreste reelt haft af indflydelse (i forhold til rygterne).
                  Hvor meget har overstående samt Falks agent haft af reel indflydelse på beslutningen - og i forbindelse med agenten kan jeg ikke lade være med at tænke økonomi jvf. hans tidligere historik.
                  Er Falk en tryghedsnarkoman som ikke vil/kan forlade DK?
                  og så et 4.
                  - hvorfor denne trang til at lægge ansvaret for skiftet på alle andre end Falk? selvfølgelig har hans agent været inde over - og naturligvis har manden vel drøftet mulighederne med sin kæreste - alt andet ville da være underligt......

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    lige bortset fra at EB vidst har det fra Tipsbladet....

                    at falken skulle videre og forhåbeligt havde ambitioner der var større end hvad OB kunne tilbyde - og at han skal sikre sig selv økonomisk - det giver alt sammen god mening, og det har jeg og tror jeg de fleste herinde fuld forståelse for.

                    - men det skulle ikke være i en anden dansk klub.
                    Tak til Max og dig. TIPSBLADET, I KAN KYSSE MIN RØV. Husk nu at citere det, TIPSBLADET; og få det re-cirkuleret, EKSTRABLADET.

                    Comment


                      Jeg så lige den her på Twitter, og jeg synes egentlig, det er meget godt ramt.

                      http://global-sport.dk/selvfoelgelig...rne-over-falk/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                        Jeg så lige den her på Twitter, og jeg synes egentlig, det er meget godt ramt.

                        http://global-sport.dk/selvfoelgelig...rne-over-falk/
                        Godt skrevet. Selv om jeg ikke er så sur som andre, så er jeg fuldstændigt enig - ingen skal lave hjerter og forvente hjerter tilbage for det move i dag.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Du kan roligt udtale begge ting som menneske... begge ting er jo del af pakken...

                          Har din kæreste gået rundt et stykke tid og overvejet jeres forhold, og under en bytur sendt dig et billede af hende med en anden mands diller langt nede i halsen, og forventer at hun kan komme hjem og spise morgenmad på normal vis dagen efter... jamen så udtaler du dig jo også bare som menneske når du fortæller hende at du håber hun kværkes i den næste gang, og at hun lige så godt kan skride med det samme...
                          Mente at jeg ønsker dem menneske Rasmus Falk helt og lykke og dem fodboldspiller Rasmus Falk i FCK en tid uden success.
                          Og tænker ikke at man kan nu "spise morgenmad på normal". Og det går jo også ikke om min kæreste (hun er heldigvis meget smukkere og trofastere end RF).Jeg kan acceptere at en menneske vil skifte sin arbejdsplads og det kan Rasmus Falk naturlig også. Men dermed styrtede den fodboldspiller og klubyndling Rasmus Falk fra podiet (måske det podiet vi har bygget for ham for tidligt?). Og kan og vil ikke forestille mig at han spiller for os i foråret og min største ønske for OB er i øjeblikket at han skifter allerede i morgen. Der vil altid være uro under os fansene der vil altid være en følelse af skuffelsen og vred. Og at præsentere sig i den FCK-trøje i dag, det var så respektløs, derfor kan jeg ikke finde de rigtige ord.
                          Men hvis vi ikke kan slippe af med ham og vi må betale ham sin løn så vil skal vi bruge ham hvis det er bedst for OB eller lade ham ude hvis det er bedst for OB. Det går kun om OB og ikke om noget andet.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                            Jeg så lige den her på Twitter, og jeg synes egentlig, det er meget godt ramt.

                            http://global-sport.dk/selvfoelgelig...rne-over-falk/
                            Enig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                              Jeg så lige den her på Twitter, og jeg synes egentlig, det er meget godt ramt.

                              http://global-sport.dk/selvfoelgelig...rne-over-falk/
                              Enig
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                                Jeg så lige den her på Twitter, og jeg synes egentlig, det er meget godt ramt.

                                http://global-sport.dk/selvfoelgelig...rne-over-falk/
                                Helt enig, dog skal det siges, at måden det kommer til udtryk betyder ALT i denne situation. "Møgluder" "Skøge" "Må du brænde op i helved" osv. - Det er sgu ikke i orden efter min mening. Selvfølgelig skal man være trist, selvfølgelig skal man udtrykke sin utilfredshed, selvfølgelig skal man være uforstående overfor hans valg af klub, men hold det nu nogenlunde sobert og i en god tone.

                                Comment

                                Working...
                                X