Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Sælg ham nu for en million og kom af med hans høje løn.
Jeg var selv modstander af, at AaB ville sylte AK, efter han havde skrevet under med OB, men i det her tilfælde mener jeg godt, at vi kan tillade os at holde Falk ude af holdet det sidste halve år. Vi spiller ikke om noget interessant, og Falk vil være panisk angst for at blive skadet, så ham får vi alligevel ikke meget ud af.
Lad ham gå død på bænken eller sælg ham billigt.
Til FCK-fans: Håber I nyder jeres popcorn :)OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Har hele tiden troet mest på en dansk klub... men det er nu ikke fordi det gør det nemmere...
Fra og med i dag er Falk luft for mig, har ingen interesse i ham længere, og håber han er væk i morgen (selvom det nok ikke bliver tilfældet) og han behøver egentlig aldrig komme tilbage igen...
Tak for indsatsen, på banen var du ekstraordinær, men jeg vil huske dig som en simpel OBer...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHar hele tiden troet mest på en dansk klub... men det er nu ikke fordi det gør det nemmere...
Fra og med i dag er Falk luft for mig, har ingen interesse i ham længere, og håber han er væk i morgen (selvom det nok ikke bliver tilfældet) og han behøver egentlig aldrig komme tilbage igen...
Tak for indsatsen, på banen var du ekstraordinær, men jeg vil huske dig som en simpel OBer...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægFalk med hans nye uniform
https://www.instagram.com/p/BAwwPoEKZRY/?taken-by=ninjaagenten
Rasmus Falk er dum. Dummere end Brian Steen.
Må din fodboldkarriere gå ad helvede til. Jeg ønsker dig dog personligt et godt liv med stor lykke, men din fodboldkarriere ønsker jeg dybt elendig for dig.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
https://www.instagram.com/p/BAwwPoEKZRY/?taken-by=ninjaagentenØv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
https://www.instagram.com/p/BAwwPoEKZRY/?taken-by=ninjaagenten
Kilde, Mads Beck Lund, Twitter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlægUanset hvor meget sympati jeg har for ham som spiller og person, så kan man altså ikke spille videre i en klub, når man er blevet fotograferet med sådan en trøje!
Kilde, Mads Beck Lund, Twitter
SÆLG.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
Comment